De eerste meeting van ons ó zo geweldige naturalsloeries-topic.
Na heel wat afmeldingen van veel mensen leek het bijna mis te gaan, maar we hebben toch gemeet!

We? Jep

Maartje, Nada, Inge en Eline dus!

Eline en Inge hadden samen afgesproken op het station en treinde zo verder naar station Haarlem.
Maartje, de ziel, was het langs onderweg en zou ik (Nada) opwachten bij spoor 5.
Ondertussen had ik daar een kaartje gekocht en na lang wachten stapte bij spoor 3 dan eindelijk Maartje uit

Meteen naar spoor 8 gelopen en al snel waren ook Inge en Eline geariveerd.
Samen treinde we verder naar Zandvoort. Na lang zoeken een plekje in de trein gevonden, naast een deur waar het erg achter stonk

Aangekomen in zandvoort snel het strand gevonden

Toen was er nog wel een beetje spanning, maar al snel werd het wat losser

Aangezien er op het strand niet veel te beleven was en we van niemand emmertjes met schepjes konden stelen maar naar de boulevaar(ofzo

Airhockey gespeeld, op krokodillen staan meppen, autorace gedaan en nog wat zinloze dingen(ach, daar staan we om bekend

Vervolgens weer richting strand gegaan, op strandbedjes gelegen om vervolgens weg gestuurd te worden omdat we niet betaald hadden

Toen rond kwart over 4 in een pannekoeken restaurant gaan zitten.
Geloof niet dat ze snapte dat we al wat wilde eten, maar uiteindelijk dus lekker pannekoeken gegeten

Dikke vrienden geworden met Patty

Daarna nog naar de Mac voor Inge, MCflurry gegeten.
Duiven zitten bekijken die elkaar maar al te graag wilde nemen met een zak over het hoofd van de ander

En toen weer richting trein!
Toen we bijna zandvoort uit waren maar even ergens gevraagd waar het station was en toen konden we het zo vinden

In de trein terug afscheid genomen van Inge en Eline, Maartje en ik moesten uitstappen in Haarlem.
Op station Haarlem even met Maartje gewacht op de trein, haar uitgezwaait en een goede reis gewenst(wat niet erg geholpen heeft, maargoed

DAMES, IK VOND HET ERG GEZELLIG!!!

En hier dan, de FOTO'S !!

Ten eerste.......

En natuurlijk de groepsfoto

Inge was echt sloeries-next-top-model en dus vaak alleen op de foto

Maartje loveeeeeeees zand

En hier dan het bewijs dat we echt een zandkasteel gebouwd hebben

Watertje oversteken

Hooooooooooooooi

Lekker Inge?

Lekker Maartje?

Lekker Eline?