Boktmeeting trimunt + trambaan (foto's +verslag)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Boktmeeting trimunt + trambaan (foto's +verslag)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 14:28

Tong uitsteken Nou het was wat Haha! om elkaar te meeten.
We zouden verzamelen om 12.30 uur bij kruispunt zethuisterweg /kolonieweg en / heideweg.
Deze doos (ik [paard] Tong uitsteken ) had zich vergist in kruispunt en zag op de bordjes dat dit niet het verzamelpunt was.
[paard] en [paard] moesten dus nog een stukje verder rijden voordat ze bij het juiste kruispunt waren.
Echter daar aangekomen waren Linky en Andrea al aan een grondig onderzoek begonnen naar de verloren kerstruiters met hun zwartblessen hoppes.
Tja [paard] en [paard] waren dan ook een half uur to late!!
Daar begon dan ook speurtocht van hun kant om Linky en Andrea op te sporen.

Aandachtig volgenden [paard] en [paard] de sporen die Andrea en Linky hadden achter gelaten Tong uitsteken al hoewel hun paarden dan Haha!
[paard] en [paard] volgden hun spoor tot dat ze op het lange zandpad bij trimunt twee huppelende kertpaardjes aanzagen komen met daarop jawel Linky en Andrea.
Linky en Andrea hadden al het hele trimunt uitgekamt tijdens hun grondig onderzoek Tong uitsteken en zagen plots de zwartblessen voor hun aangezicht op doemen.

Het uiteindelijke meeten kon plaats vinden Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!
Linky vroeg of we met hen wilden mee rijden naar haar huis om lekker warme kop thee te drinken.
De paarden konden dan wel even op stal bij hen thuis.
Zo vervolgden het viertal hun rit naar het huis van Linky.
Aangekomen bij Linky heeft haar man nog even wat foto's gemaakt.
En vervolgens konden de paarden genieten in een warme stal.
Uiteindelijk na uitgebreid te hebben gekletst kwamen [paard] en [paard] er toch achter dat zij eigenlijk wel naar huis toe moesten als ze nog voor het donker thuis wilden komen.
Linky en haar man stelden voor dat zij anders wel de paarden van [paard] en [paard] in de trailer naar huis wilden brengen.
Zo kon er nog even uitgebreid gekletst worden.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Vervolgens [paard] en [paard] in de boxen van Linky.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Het was uiteindelijk toch nog een hele leuke meeting geworden en zeker voor herhaling vatbaar Bloos

Anoniem

Re: Boktmeeting trimunt + trambaan (foto's +verslag)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 10:36

schop####

tjady

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 12:44

Ahhh leuk hoor die foto's. Ik hoop dat als ik het rijden weer wat meer heb opgepakt ik ook een keer met jullie mee kan.

tamara16

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 14:08

leuke foto's Haha!

volgende keer ga ik cker mee