De heenreis. Daarover moet geloof ik nog wat uitgelegd worden. Stond Marianne op het station in Rijssen (zonder mobiel. Prachtige voicemail trouwens: Dit is de voicemail van Marianne. Ik ben niet thuis... *jij niet, je mobiel wel

In ons treinschema stond dat we vanaf station Drie B de trein in de richting van Almelo moesten hebben. We hadden de trein richting almelo, die ging ook nog eens vanaf station drie B. (en maar drie minuten eerder dan in het schema stond). Wisten wij veel dat dat stomme ding niet zou stoppen in Rijssen. We kwamen er wel langs, vier over tien waren wij op het station in Rijssen en vier overtien waren we er ook weer weg. Oeps!
Maar goed, in Almelo hebben we heel lang moeten wachten (alle buschaffeurs lastig gevallen. Gaat u toevallig niet langs Rijssen? Nee, echt niet?) en toen we uiteindelijk maar op het perron zijn gaan zitten wachten zagen we eindelijk de bus richting Rijssen komen. Rotbus! Maar goed, we kwamen erwel. Dankzij Tessel en Jeanet stonden wij ook op het Lamoen.
Heb een beetje foto tekort nu. We hebben namelijk nog paardgereden (echt waar!), maar daar heb ik dus geen foto's van. Van Marianne heb ik wel. Eentje, alleen uhm:
en Annemarie was er ook natuurlijk:

De foto van Marjolein:
Natuurlijk hebben we nog foto's van Tessel:

en Iris:

En ook ik. Diep in gesprek met Mirthe:

Even onze buitenrit in het kort:
Wie zat nou ook alweer op Wie?
Marianne zat uiteraard op Wietske en ... op Jelmer
Marjolein op Jacky
Annemarie op Bonita
Tessel op Odessa
Iris op toontje
Fenna uiteraard op Mirthe

Alles ging goed, paarden waren supervrolijk. Even de route in het kort. (Tessel. Foutjes mogen verbeterd worden) Snelwegpad, Kilometerpad, nieuwe paadje, koeienpad, terugweg.
Paarden waren super vrolijk. Bonita was de enige die bokte. (ja, bonita niet Mirthe

De les ging ook goed. Nouja goed, na honderd keer in de verkeerde gallop aan te springen ging het op een gegeven moment wel lekker. En ik moet toch vaker op een pony rijden, waar moest ik mijn benen laten? Springen vond ik leuk (Mirthe wordt er vrolijker door. Ze sprong de hele tijd wel goed aan toen er eindelijk een hindernis stond)
en dat was het weer. Onze super meeting.
Volgende keer naar het strand?
afbeeldingen doen het niet???