Bokt snuffelmarkt Mantinge

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Honeybee

Bokt snuffelmarkt Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-06 20:22

Ja, ja.. vandaag was het weer zover, de zoveelste bokt snuffelmarkt in Mantinge. De hoeveelste dit was? Ik heb eigenlijk geen idee dus als iemand mij kan aanvullen. Graag.
Ook namen op foto's moet ik veelal schuldig blijven, aangezien ik niet van iedereen de naam heb gezien/gehoord en/of onthouden. Hulp is daarom welkom.

Het was weer een gezellige boel met wederom ontzettend veel verkopers en helaas veel kopers die zich wel hadden gemeld in het snuffelmarkt topic, maar niet op kwamen dagen.
Slechte zaak dus en volgende keer niet weer doen hoor, kopers!

De foto's zijn gemaakt met mijn telefoon welke ik bij thuiskomst bleek, nog steeds op de macrostand en nachtstand had staan. Ze zijn dus niet super. Tevens zijn de foto's pas aan het einde van de middag gemaakt. Toen de meeste verkopers en kopers al naar huis waren.

Tha_ Niekje & Radijs

Afbeelding

Een aantal bokkers bij elkaar aan de snuf

Afbeelding

Cody in verkopers houding, alhoewel de hond volgens mij het meeste werk deed

Afbeelding

Kiwiko druk aan de verkoop, zo wordt het toch nog wat aan het einde van de dag.

Afbeelding

Goh, het lijkt in de laatste minuten zowaar ook nog druk, maar zet vrijwel alle aanwezige bokkers in 4 m2 en je krijgt dit effect

Afbeelding

Justice

Re: Bokt snuffelmarkt Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 20:40

Een aantal bokkers aan de snuf...

Tjah dat waren Riviles, Summertje, Angelina (bijrijdster voor de pony van Summertje) en ik

Onverwacht hebben een aantal mensen toch nog even extra verdient, want we besloten na het weer aangezien te hebben ook even aan te wippen. Van te voren hadden wij ons niet gemeld.

Toch zijn we leuk ontvangen!

Freggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 20:45

Het was is in ieder geval erg gezellie, zoals gewoonlijk .

MSQuincyTE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 20:50

Dat ziet er gezellig uit zo

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 20:57

Het was leuk

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 21:13

Ik ben net weer bijgekomen en ben nu wat fotos aan het uploaden, kom ze zo plaatsen!

RUBYWHITE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 21:23

haai wij waren er ook nog even, zonder huifkar en in 1x goed gereden leuk weer een aantal bekenden gezien en gesproken te hebben...jammer dat niet iedereen was op komen dagen, die moeten voorstraf een boete betalen

Alwiene

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 21:42

Rubywhite droeg jij wel een naamsticker, je boktnaam ken ik toch erg goed, maar uh kan ff geen link leggen.

Freggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 22:13

Die sticker had ze op haar broek geplakt maar is volgens mij niet lang blijven zitten.

Ik zag 'm later nog op de grond liggen

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 22:16

Ik had het ook niet gezien... komt er nog een Wendy (behalve freggel en ik) weet ik nog niet wie het was

Tanja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 22:20

Alwiene schreef:
Rubywhite droeg jij wel een naamsticker, je boktnaam ken ik toch erg goed, maar uh kan ff geen link leggen.

Ze heeft hem op haar hand gedragen, op haar voorhoofd en op haar zonnebril heb ik hem ook nog even gezien maar daarna zag ik hem ook niet meer Zij had 1 van de weinige mannen mee die er vandaag waren (die van haar heeft zwart haar)

Nou, mijn foto's dan eindelijk, ik ben zelf ook een beetje vergeten foto's te maken, in het begin heb ik er een paar gemaakt en daarna heeft iemand anders heb blijkbaar gedaan want ik vind mijzelf terug op een aantal foto's dus ik ben het niet geweest

Cody, Riette en .....? (ik weet het echt niet meer )
Afbeelding

RADIJIJIJIJIJIJIJSJE
Afbeelding

Rieja, Wendy, Freggel en op de rug KiWiKo (check het waterballet voor de deur, was echt niet leuk meer)
Afbeelding

Moi, hard aan het werk
Afbeelding

En jawel, toen Dees kwam ging het zonnetje schijnen (kan ook aan Sanne's mooi geverfde haren hebben gelegen dat de zon ineens doorkwam hoor )
Afbeelding

Op de zij KiWiKo, mijn gespierde rug en ik neem in ontvangst van Honeybee, daarnaast staat .....? (ben ik ook alweer kwijt )
Afbeelding

Tha_Niekje aan de coke
Afbeelding

Ik heb echt even geen idee wie deze dame nou was, op de auto stond iets van kunststof beslag, haar eigen naam (ben ik ook alweer kwijt ) maar de Boktnaam weet ik dus helaas niet
Afbeelding

Weer KiWiKo op de zij, dan Rieja, radijs op de rug en ik zie het hoofd van Skima ook boven de BBQ hangen en wederom mijn gespierde rug en de dame waarvan ik de naam kwijt ben (en zo te zien sta ik geld in mijn achterzak te proppen )
Afbeelding

Voederrrrrr tijd
Afbeelding

Dan nog mijn speciale dank aan Skima. Hans zou eigenlijk vandaag de BBQ doen maar wegens veel trieste familie omstandigheden en vele moeilijke telefoontjes vandaag lukte dit gewoon niet en Skima heeft de BBQ overgenomen, Nancy, je bent geweldig! De reddende engel. Mijn dank is echt heel erg groot en Hans is je ook ontzettend dankbaar want hij kon echt even niet meer. Later op de dag is hij gelukkig nog gezellig bij ons gekomen en heeft nog even heerlijk staan beppen dat deed hem ook best goed. (hij ligt nu in bad en ik ga hem zo gezelschap houden, met kaarsjes want ook daar is geen stroom meer )

Ook mijn dank voor Bloemkooltje en (nu moet ik echt heel diep doordenken) Wind was het toch met Bloemkooltje? Ik heb net als vorige keer een lekkere zak borrelnootjes en een heerlijke fles wijn gekregen, de borrelnootjes heb ik reeds aangebroken (jawel, echt alles is erin gebleven vandaag ) en de wijn ligt nu in de koelkast, die pakken we een andere keer, hartstikke leuk dat jullie dat iedere keer weer doen, bedankt!!!

Ook Radijs en Tha_Niekje ontzettend bedankt, ik vind het geweldig dat jullie er iedere keer trouw weer zijn en dit keer nog eens helemaal op eigen kracht ook.
Van jullie kreeg ik een ontzettend leuke bedankt spiegel, ik heb hem op het moment nog in de schuur liggen (geen licht dus) maar ik zoek er hier in huis morgen een leuk plekje voor en dan maak ik een foto zodat iedereen hem kan zien. Meiden, ook jullie zijn geweldig!!!

Een aantal van jullie zal vandaag wellicht hebben gemerkt dat ik het een moment te kwaad kreeg. De reden hiervoor is dat de ouders van Hans beide terminaal ziek zijn en over zijn vader kwam vanmiddag toen iedereen eigenlijk een beetje aankwam een erg verontrustend telefoontje. Gelukkig was het niet zo heel erg als gedacht werd maar dit was de reden dat Hans even niet meer kon en ik het ook even te kwaad kreeg.
Ik ben ontzettend blij dat het weer zo geweldig gezellig was, ik had dit echt weer even nodig en zolang wij hier wonen ga ik hier lekker mee door, ziek of niet ziek, de snuffelmarkt blijkt zoals gewoonlijk weer een goed medicijn voor mij te zijn

Iedereen die vandaag is geweest: bedankt voor de waanzinnig gezellige dag en ik hoop jullie eind Augustus allemaal weer te zien, dan doen we het nog eens dunnetjes over (maar dan buiten in het zonnetje hopelijk )

Ik kruip nu bij Hans in bad, misschien kom ik straks nog even langs hier en anders morgen.

O ja, nog een melding, ik heb afstand gedaan van mijn mooie paarse softsaddle, wegens strategisch gekozen plek (in het zicht van Freggel) heeft mijn paarse vriend nu een nieuw baasje getroffen waar hij het vast en zeker erg fijn gaat krijgen, Freggel veel plezier met hem!!!!

Freggel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 22:27

T@nj@ schreef:
[Ik heb echt even geen idee wie deze dame nou was, op de auto stond iets van kunststof beslag, haar eigen naam (ben ik ook alweer kwijt ) maar de Boktnaam weet ik dus helaas niet
http://www.mijnalbum.nl/Foto=EKLJTNUF[/img]

Ellemieke Fransen van www.hoofcomplete.nl , boktnaam weet ik ook niet.

T@nj@ schreef:
O ja, nog een melding, ik heb afstand gedaan van mijn mooie paarse softsaddle, wegens strategisch gekozen plek (in het zicht van Freggel) heeft mijn paarse vriend nu een nieuw baasje getroffen waar hij het vast en zeker erg fijn gaat krijgen, Freggel veel plezier met hem!!!!

Bedankt en dat zal vast wel lukken

En nog even een dikke knuf voor jullie beiden . Om een of andere reden is er altijd wel wat met de snuffelmarkt lijkt wel. Maar dit is uiteraard wel heel sneu. Sterkte voor jullie en nogmaals bedankt voor de gastvrijheid en gezelligheid. Tot de volgende keer.

radijs

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 22:32

Verdorie... Aniek en ik niet eens als eerste
Het was echt super gezellig en we hebben nu alweer zin in Augustus... njah als aniek kan
we hebben net even lekker gesprongen met de paardjes, in m'n nieuwe rijbroek

Nou wij gaan lekker nog even uit, en hebben lekker heel veel zin in de volgende keer...

en Oo Jah!! T@nj@ weer ontzettend bedankt =X= Niekje En Lin

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 22:34

Freggel schreef:
T@nj@ schreef:
[Ik heb echt even geen idee wie deze dame nou was, op de auto stond iets van kunststof beslag, haar eigen naam (ben ik ook alweer kwijt ) maar de Boktnaam weet ik dus helaas niet
http://www.mijnalbum.nl/Foto=EKLJTNUF[/img]

Ellemieke Fransen van www.hoofcomplete.nl , boktnaam weet ik ook niet.

Omdat ik het nu eenmaal niet uit kan staan als ik iets niet weet.. volgens mij is het mosquito

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 22:36

Nou, ik zit net het andere topic te bekijken en ik bedoelde idd mosquito waar ik dus niet op kon komen vanmiddag, zij had nog laat in het topic gemeld dat ze ook kwam.
En nu ga ik echt in bad

Riëtte

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 22:39

Allebei veel sterkte. Ik had het nog niet meegekregen van Hans zijn ouders...
Wat het stroomloos zijn betreft: best gezellig met kaarsjes hoor!
Bedankt voor de leuke foto's (al sta ik er niet zo heel elegant op), Yorrick zijn bolletje is nog net te zien...

Dat paarse soft-saddle heb ik ook even aan gevoeld: zag er prima uit!

Scubadoo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 22:40

Ik ben ook nog even heel kort langsgeweest en heb een mooie leren singel gekocht. Het zag er gezellig uit. Leuk initiatief! Ik denk dat ik een volgende keer wel even weer langswip.

Riëtte

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 22:50

Eerste foto van T@nj@: Cody, Riette en Marloes (oftewel "zus")

Bojangles

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 23:00

Was leuk! Wij waren wat later, maar we hadden even daarvoor pas besloten dat we wel eens konden gaan kijken

Heb een mooie staldeken en frontriem gekocht, deken past goed en de frontriem doet gewoon zeer aan je ogen zo glinstert die haha

Kiim__x

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 23:05

Ik had geen vervoer Jammer, moet maar weer snel nog een x komen:P Maar het zag er er in ieder geval gezellig uit!

Olympia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 23:37

Ziet er gezellig uit..

Apple

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 23:42

Ziet er weer geweldig uit .

Ik ga toch echt een keer proberen om er een keer bij te zijn, heb inmiddels spullen genoeg liggen .

Olympia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 23:44

Als ik nog in de buurt had gezeten was ik ook wel even gekomen.. maar ja, was ook te moe om nog op mn voeten te staan..

Dees

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 23:45

Het was ook reuze gezellig!

Wat spijtig Tanja, dat zulke trieste familie-omstandigheden spelen op het moment. Daar heb ik helemaal niets van meegekregen, best wel knap dat je je zo kranig door vandaag hebt heengeslagen. Hoop dat jullie snel betere tijden tegemoet gaan.

En ik hoop ook op beter weer in augustus, potverdikkie buiten BBQ is nog veel lekkerder!
En jeetje... wordt dat de ACHTSTE alweer? gut o gut, waar blijft de tijd,.....

S_zanne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 23:55

Was heel gezellig.
Wel jammer van het weer.
Hoop er de vogende keer weer te zijn.