Limbo boktmeeting --> brunssumerheide

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Suomi

Limbo boktmeeting --> brunssumerheide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-06 16:23

Haai,

vanochtend was er een heuse Limbo-boktmeeting op de manege Brunssumerheide... _Anke_, Talleke150, ja_nee, AlexandraM, #Ymke#, Whisperke, Simone, Ellen en ik hebben een buitenrit van 2 uur gemaakt op de Brunssumerheide.

Het weer was echt ideaal! Heerlijk weer om over de hei en door het bos te rijden Alleen de paardjes waren wat fris haha
Bij de eerste gallopberg een flinke gallop om de ergste frisheid wat kwijt te raken, viel Ellen van haar paard af. Gelukkig had ze zich geen pijn gedaan. Komt ze heel droog aangelopen: 'ik heb mn beugel gevonden'! Whahaha, 'geen stress', dat is ons motto!

Vol goede moed verder... na een tijdje waren de paardjes hun meeste frisheid kwijt en konden we wat meer van de natuur genieten

Daarna de tweede gallopberg... man, wat gingen we hard! Ik had de tranen in mn ogen staan, maar het was wel genieten!

Kortom: wat mij betreft was het voor herhaling vatbaar!

Binnenkort maar es meeten i.v.m. de vlaai waarop Ellen ons moet trakteren?

Oja, nog een compliment voor de paarden van Ymke, Anke en Simone! Hoewel jullie je vantevoren afvroegen hoe ze zich zouden gaan gedragen, hebben ze zich echt super gedragen hoor!

Nu nog wachten op de foto's!

Groetjes, Manon

Roosch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 16:29

Joh, wat leuk
Volgende keer ga ik ook mee.
(en nee ik lust geen vla. )

Whisperke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 16:30

Het was kei gaaf. Bij de laatste galop berg, had ik ook de tranen in mijn ogen. Alleen met 1 van de laatste galopjes had guines door dat hard gaan ook wel erg leuk was, met als gevolg dat bijna iedereen voorbij reed. En met die waterplas dan, ik dacht ooohh lekker in stap er door heen maar ja helaas guines in volle galop er door heen!!! Ik wist niet dat rengalop zo lekker ontspannend kon zijn, even geen zorgen aan je hoofd!!

Suomi

Re: Limbo boktmeeting --> brunssumerheide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-06 16:32

Hahaha, die waterplas ja! Laura vond ook dat je daar het beste in gallop door kon gaan! haha, resultaat: een vos met spikkels en een ruiter met 'moddersproeten'...
Alleen Driekus had het geloof ik niet zo op die waterplas!

ja_nee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 16:34

géén stress!

Zoals ik al zei, het was echt een toppertje, een superleuk paard onder me (twee om precies te zijn; ze was drachtig ). En héérlijke stukjes galop gedaan; that's the way, tralala, I like it! *o/*

Ja, die 2e galopberg, whoei! Riep ze nog van 'niet inhalen hé!' en hoppa, daar ging mijn Corrina al naast die van Chantal, ik kon dr ook niet meer terug in de rij zetten. Hebben ze weer even hun benen kunnen strekken, haha... Ik hou van rengaloppen, héérlijk! (bij voorkeur op het strand )

Anke, had jij enkele foto's?

Suomi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-06 16:37

Ik heb alleen deze twee foto's:

Afbeelding
Ik en mn paard Laura

Afbeelding
Het paard van Rachelle (ja_nee)

Maar Anke en Simone hebben volgens mij inderdaad meer foto's. Wij willen foto's!!! Méér foto's!

gekkesies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 16:39

wow klinkt geweldig!
Volgende keer ga ik zeker mee!

_Anke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 17:42

Heey, het was idd fantastisch

Zal de foto's er z.s.m opzetten, zitten mooie foto's

AlexandraM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 18:21

jammer dat ik niks voor foto's bij me heb gehad was wel leuk geweest uniqeu erop te hebben...
in het begin d8 ik echt met jou van van het word wat ..want uniqeu en het paard van talleke had ze al aangestoken...maar opzich heeft het wel wat als je veel moet bezig zijn hoor beter dan van die paarden die echt niks doen..(met niks bedoel ik ook niks) het was leuk daar komt het op neer...
en zeker voor herhaling vatbaar MAAR niet te snel:P ik moet ff tot rust komen....ik kon die laatste galop eigenlijk niet meer...(heb ook HEEEEEL raar gegalopeert de laatste keer want ik had me toch pijn in mijn zij/rug hahah nu ben ik net zoon oma zal wat worden morgen...maargoed is goed voor me (raar eigenlijk want normaal heb ik daar NOOIT last van...)

ff een vraagje he wie hoorde nog meer bij jou groepje jesse (sorry weet ff je naam niet) en talleke en was die ander ja_nee met dr vriendin???

jammer heb niet veel met anke en die mensen gepraat..maargoed dat doe je ook niet echt als je vooraan rijd...want schreeuwen is ook niet echt iets he

maar laat me weten als we weer eens gaan! hoop wel dat ik dan het geld heb

_Anke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 18:22

Foto's komen eraan, nog 5 min

Whisperke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 18:24

Al eentje van guinnes na het rijden, was ie moe
Afbeelding

Suomi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-06 18:32

Guinness is leuk he? Lekker relaxed, maar niet sloom of zo! Ideaal. Gelukkig was deze ervaring met een Tinker positief voor je haha!

@AlexandraM: bedoel je mn paard met 'in het begin d8 ik echt met jou van van het word wat '? Gewoon zelf relaxed (proberen te) blijven, en dan volgt je paard hopelijk je goede voorbeeld.. Heeft iig wel gewerkt! Maarre idd, zo relaxed was Laura op het begin niet.
Chantal (Talleke150), Rachelle (ja_nee), Ellen en ik zijn samen naar de manege gekomen, ik neem tenminste aan dat je dat bedoelt?

O, de foto's worden zo geplaatst? In dat geval blijf ik nog wel ff op Bokt rondhangen, Anke...

Groetjes, Manon

_Anke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 18:33

De foto's zijn klaar

Zal bij elke foto uitleg geven.

Ik met mijn vader, op de achtergrond Rachelle (ja_nee) (paard met de bles) en het been van Ymke

Afbeelding

Simone met Driekus, Chantal (talleke150) op de tinker,Ymke en Manon op Laura( jesse_rulez)
Afbeelding

Dilke vindt iets zeer interesting en die van Manon ziet blijkbaar ook al kabouters

Afbeelding

De 2 friezen met op de achtergrond Rachelle
Afbeelding

Driekus en Simone in the picture en Chantal ook een beetje

Afbeelding

Op de achtergrond Sandra (Whisperke) op een tinker, Alexandra, Ellen (vriendin van Rachelle) Ymke, en ik

Afbeelding

Sandra en Rachelle

Afbeelding

Manon en Laura, het bokkige paard
Afbeelding

Ymke en ik stappen richting de groep die het bergje al op waren

Afbeelding

De hele groep compleet ( de vrouw op de fries met rode jas, was van de manege geloof ik )
Afbeelding

Gedeelte van de groep, we gaan op weg

Afbeelding

De buitenrit zit erop De schimmel en de vos waren onze begeleiders

Afbeelding

Iedereen in beeld

Afbeelding

Gedeelte van de groep

Afbeelding

De laatste:
Ymke en haar mooie paard ( wat heeft hij een lief koppie) en ik en Dilia ( let niet op mijn gezicht)

Sorry, als ik namen ofzo verkeerd heb geschreven

Ik vond het super geslaagd en zeker voor herhaling vatbaar

Whisperke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 18:36

Zijn mooie foto's!!! Tis zeker voor herhaling vatbaar!! Enne guinnes is super. Lekker snel kan die gaan, en dat schuddelen met het hoofd viel ook heel erg mee, in het begin was het wat erger maar later niet meer!!

Whisperke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 18:37

Enne de prins op het wite paard niet te vergeten of te wel marco

Jeany

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 18:38

wat mooie foto's

Suomi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-06 18:39

Oh, wat een leuke foto's!!!! Mooie kwaliteit ook! En je commentaar af en toe, hihi
Hé, alleen de laatste foto doet het bij mij niet... ligt dat aan mijn computer?

Ben ook zo benieuwd naar de foto's van Simone! Weet alleen niet of die met een digi zijn gemaakt?

Roosch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 18:39

Dames wat ziet dat er gezellig uit.

*kijkt naar buiten.
Jullie hebben geluk gehad met 't weer!

Robin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 18:39

Wat ik zo zie ga ik volgende keer mee.. Maar las ik nou dat er iemand vanaf gevallen was??

_Anke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 18:40

De laatste foto

Afbeelding

bowena_84

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 18:42

K miiiiiiiiiiis t zooooo maar k meot freddie niet Toen Rone r nog was was t veeeeel leuker, toen ie ging (op mijn evrjaardag nota bene ) wast e cht neit emer gezellig

Super foto's meiden zag er heeeel gezelig uit

Suomi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-06 18:42

Ellen was er inderdaad vanaf gevallen *vlaai, vlaai*, een aantal paarden waren wat fris haha. Maar ze had zich gelukkig geen pijn gedaan!

ja_nee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 18:50

Heej Anke, wat een gave foto's zeg! Toppertjes

*schaam* het valt me nu pas op dat Dilia weer een vlecht in dr manen heeft (misschien ben ik er al aangewend, dat het me niet eens meer opvalt )

In ieder geval voor herhaling vatbaar ja!

Robin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 18:51

Oke dan;) Jullie hadden toch wel geluk met het weer.. want het is nu hier al een hele tijd aan het sneeuwen

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 18:54

Whaaa, ik sta er echt vaak op (wel half dan, maar toch )
Vond het supergaaf, hiawatta gedroeg zich echt keurig, heerlijk om zo'n koel paard te hebben! Vond het echt supergaaf en ben heel blij dat ik die laatste galop niet meegedaan heb, zit nu helaas toch in de lappenmand (en ik zei nog wel zo stoer dat het hardstikke goed ging ). Ga zo met m'n medicijnen en een kruik op de bank zitten en dan komt het helemaal goed hoop ik!

Anke, je hebt echt een hele gave merrie!! En Driekus was ook super (vooral toen ie voor de plas bleef staan )

Vond het voor herhaling vatbaar, helaas met de voorste mensen weinig kunnen praten, maar achterin was het ook errug gezellig