Ze is me om ong. half 10 komen ophalen en zijn we haar paardje Madusha gaan inlaajen en haar veulen Arinka bewonderen

Eerst Arinka even in de wei zetten en toen een poging tot Madusha naar de plaats brengen

Uiteindelijk kwam ze toch maar mee, kregen we problemen met het inlaajen.
Ze wou er absoluut niet in. Hoe lang hebben we er ong. gestaan? Half uur?

Uiteindelijk stond ze er bijna op..aanmoediging op der kont en hopla ze stond erin, eindelijk

In de trailer was het ook weer een drama…en trappen dat ze deed en steeds maar heen en weer lopen. Heel nerveus hapjes stro pakken. Nja uiteindelijk maar vertrokken waren we vergeten haar deken op te doen. Dat weer gedaan kwamen we laterna toch nog bij mijn pony’s aan. En daar begon het ook niet al te goed..
Eerst een tijdje achter me pony aangehobbelt maar nee ze liepen niet naar stal

Maarja toen me haf op stal gezet en gingen we de paarden klaarmaken…in plaats van een schimmel had ik een vosje gekregen

Achja. Ik heb mijn best gedaan. Toen opgezadeld en lekker losgereden. Ging lekker, hij liep lekker, dus maar op pad gegaan.
We gingen naar het bos, de “Beegderheide” . Mensen in de buurt van Beegden kennen het wel.
Eerst was ik blondt…verkeerde afslag

Mja was wel leuk..Heuveltje op heuveltje af..
De terugweg verliep niet zo soepel..me pony is 100% verkeersmak..maar een streepje op de weg? Drempel…VERSCHRIKKELIJK!!!
Zooo eng dat hij het vond en vindt…Aanstellerij..na een tijdje gaat die er toch overheen en hij is er vaak zat overheen geweest

Maarja begin Heel daar zijn pasgeleden 2 grote drempels aangelegd dus ik hem dwingen eroverheen te gaan…Moedig zet hij 1 stapje erop en toen had die het gehad… ,,DAT DING VREET ME OP!!” en boing met een grote boog eroverheen gevolgd door Madusha die er de eerste keer gewoon op haar gemakje overheen liep

Achja, drama pony’s de helft van de weg bij de enge stukjes heeft die me liggen steigeren en draaien en uhmm zich achter MAdusha verschuilen

Nou bijna thuis….hevige sneeuw prikt in onze ogen..nee ik hield het niet meer..in de berm gaan rijden en even een flinke galop erop gezet. Paar meter van thuis af begint het nog harder te sneeuwen…Dat deed behoorlijk pijn…
Thuisaangekomen..Madusha moest de trailer in, maar Madam vertikte het weer…ondertussen was ik me pony aan het afzadel, had dus geen idee van wat daar buitenom in zich afspeelde dus ondertussen was Arr nog steeds bezig haar koppige pony in de trailer te krijgen..
Eenmaal klaar met afzadelen kwam ik in actie

Nouja zeg…en net toen ze erin stond stopte het met sneeuwen…
Pokke weer.
's Avonds hebben we nog even gewandeld...Arinka is zooo'n scheetje

Ik moch Arinka aangezien Madusha een beetje erg vlot was. Arinka luister zoo goed. Ze is pas 6 maanden maar zoo lief

Kan helemaal over haar wegdromen.

Die Arinka toch, rare pony

Maar we hebben ons dagje wel gehad toch Arr?

Zeker voor herhaling vatbaar

OMG wat een lang verhaal is het geworden..

Natuurlijk zijn er ook foto's gemaakt die komen zo meteen bij ITP
Groetjes...