Een dag om nooit te vergeten!
Zaterdag 6-8 zijn we uiteindelijk met 5 man (3 Belgen en 2 Nederlanders) bij Libke en Fighter geweest. De BBQ was voorzien van lekker vlees en de extra hapjes waren ook goed verzorgd en lekker.
Wie? Kimmes, Uriel4ever, Lievenr, Jessje en ik.
Maar waar ging het om?
Om dit mannetje...
Een foto genomen door Libke in mei, ten tijde van haar eerste topic "Bad bad news..." Na weken lang in de kliniek geweest te zijn, eindeloze behandelingen en onwijs veel steun vanuit Bokt...
Gaat het goed!
Kijk hem eens heerlijk uitgeteld liggen, een dikke 3 maanden later!
In "[KS] Steun Fighter en doneer!" hebben ontzettend veel mensen een donatie gedaan, wat van harte welkom was en erg is gewaardeerd.
Het uiteindelijke bedrag dat we zaterdag aan Libke konden overhandigen: 675 euro!
De eerste 5 foto's van mijn enorme serie... om jullie alvast warm te maken

Spelen met vriend Frenchy, die nu schuilgaat onder de naam Frodo..
Frodo gaat bescherming zoeken bij mama.... Fighter vind het wel interessant wat er in zijn wei komt.
Libke met haar grote trots, Fighter!
Profiel van zijn koppie
Kimmes en Fighter
Ik ben samen met Kimmes naar Belgie gereden.
Het begon al goed. Vergat bijna de routebeschrijving...
Onderweg aan een stuk zitten kleppen over weet ik veel wat allemaal.
Belgie is niet zo handig bewegwijzerd, of naja anders dan in NL, dus we vroegen ons continu af of we wel goed gingen.
Blijkbaar wel. In mijn achteruitkijkspiegel zag ik ineens de afslag voor waar Libke woont en toen reden we ook nog eens haar huis voorbij!
Toch gevonden en eens onwijs geslaagde dag gehad!
Hij heeft zelfs nog met zijn koppie op mijn schoot gelegen toen ik even alleen met hem in de wei was... dat vond ik echt heel bijzonder. Feitelijk ben je wildvreemden voor elkaar, maar ik kon heel langzaam naar hem toe kruipen toen ie lag te maffen, tilde zijn hoofd op en legde hem *baf* op mijn schoot om weer verder te ronken. Lekker zitten knuffen met hem, terwijl de rest koffie dronk.

Dat ga ik zeker nog eens overdoen over een poosje!
De terugweg van Kimmes en mij... tsja das ook een verhaal apart.
We namen zeg maar de toerischtische route via de binnenstad van Brussel. Vanaf de snelweg zagen we de grote basiliek liggen. En voor we het wisten stonden we ernaast.
*Uh Kimmes, ik wist niet dat we die ook van dichtbij wilden bekijken?*
*Kimmes: o dan neem ik snel een foto*
Toeristen als we zijn....
*Oh kijk Ing ze hebben hier ook een trambaan*
*Oh kijk Kimmes een tram rechts van je*
*Kimmes: whaaaaaaaaa hij rijdt op ons af!*
*Gassuuuuh*
hahahahahahaha
En in dat hele stadgebeuren van Brussel zetten ze ook maar 1 bord richting Antwerpen neer, aan de linkerkant als je dus net op de meest rechtse baan zit op de grote doorvoerweg van Brussel.
Leuke kermis hebben ze daar. We waren zo verdwaald, dat we al aan een hotel zaten te denken... Maar we hebben in een stuip gelegen, absoluut

De de terugweg duurde een uur extra...
Durf ik nu ook Amsterdam door te sturen? JA HOOR!
Wie Brussel overleeft, kan Amsterdam ook wel aan..
Morgen meer foto's van deze succesdag met Fighter!
Groetjes, Inge