Het was zondag 3 april. Er was regen voorspelt. Het was 8.30 uur toen ik m'n ogen eens los trok. Zou het...? En ja wel hoor, de lucht was blauw, en het zonnetje scheen.

Om 10.30 toch maar eens richting stal gegaan. De eigenaar maakte me bang; Ascot zou z'n staart geschuurd hebben. 'Néééé'!!!'

Zadel er op, en karren maar!

Op de manege stond het 'tuig van de andere verkeerde kant van de maas' al op de parkeerplaats (lees; Emy, Irma, Anne en Karen) Janneke zat op het terras bruin te worden (nog gelukt?) Ascot geparkeerd in de stal van Silvermoon (vond ie leuk tot dat de voerbak leeg was

Censuur (lees; opzadel-ellende verwijdert)
Allemaal op de knol. Arthur zou onze groep begeleiden (spijtig voor degene(n) die op Roy hoopten >;) ) Met Bernie. Hij zou een bonus krijgen van Hans, wanneer een van ons er af zou vallen, dus Karen hoeft de singel van Pino niet aan te trekken

Censuur (lees; bumperkleef-ellende Arthur-pest-ellende liedjes-zingen-ellende e.d. verwijdert

We gingen rustig. Veel in stap. Veel geklets, ook door Arthur. En toen gebeurde het...de actie van de dag...en dat vertel ik volgende week.

censuur (lees; Ascot die ineens het brave paard uit hangt-ellende, Arthur die hersteld van z'n hartverzakking-ellende en hoe kom je op tijd op de manege-ellende verwijdert)
Terug op de manege zaten Maicke en Wendy al bruin te worden op het terras. Nog even een groeps foto

Censuur (lees; terugweg over weggetjes waar je de boswachter niet moet tegenkomen-ellende, paard-verzorg-ellendeen tuig schoonmaken en opruim-ellende verwijdert)
En toen was het 19.05 uur...voor mij stond het. Een extra large bord met patat met...appelmoes. De kethup was op.

Censuur (lees; het lang wachten op foto's-ellende verwijdert.)
Al met al een geslaagde dag. Volgende week weer?