Na heel veel gebel en geregel was het eindelijk 27 feb!!
Die dag zouden een groepje mensen van Bokt elkaar ontmoeten op Rosworld.
Die avond er voor tot diep in de nacht lopen feesten en dan word er zondagochtend om 10 uur Grietje wakker gebeld

GAAT UT NOG WEL DOOR werd er door de lijn geschreeuwd, euhmmmm (met slaperige stem) wat is er dan, nou juh gek kijk eens naar buiten het is helemaal wit!!
Verdorie er maar af dus en ja hoor helemaal wit, dus ik zeg zo van nou ik ga wel ff op Bokt kijken of er iemand wakker is en dan moeten we er maar ff heen bellen.
En stom toevallig had Sanex net een berichtje geplaatst of het niet handig was om even naar Rosworld te bellen, dus zo gezegd zo gedaan en ja hoor het ging door!!!!
Sanex met haar verzorgster zouden met mij en mn vriendin meerijden en ze stonden hier rond kwart voor 12 op de stoep, ff kennis gemaakt en ff sigaretje gerookt hahaha.
TUUUUUUUUUUUUT hoorden we ineens en ja hoor dat was Saskia de taxichauffeur.
Sas had het babystoeltje nog achterin (Ja ze is mama van een zoontje genaamd Marco, voor de nieuwschierigen onder ons:P) en Tinet en Sanneke (Sanex) moesten best wel proppen om er een beetje netjes in te zitten.
Routeplanner hadden we niet nodig van internet want Sanneke was er een aantal keren geweest dus die wist de weg (ZEI ZE

Oplaatst we kwamen bij Atractiepark De Vluchtheuvel langs, en zegt Sanneke ineens sinds wanneer staat dat ding er nah al heeeeeeel lang zeiden we dus ja VERKEER gereden

Sanneke is ondertussen bekomen van haar kopstomp (Meiss je moet ook niet zo dicht bij ut raam gaan hangen bij Saskia in de auto!!!)
Maar ja aangezien we dus verkeerd waren gereden moesten we ook weer terug!
En ja hoor Zijen (of hoe je ut ook maar schrijft) stond aangegeven op de borden dus die maar volgen, en oplaatst stond Rosworld ook aangegeven!!!
Super we waren er in een razend tempo, 13.00 waren we op Rosworld maar even boven gezeten met een sigaretje erbij.
Oplaast maar ff naar beneden en ff de paarden bekijken, en wie stonden daar'????
Onze trein dames met Arnoud, stond nog een leuk paardje te koop dus ik en Saskia stonden daar ff bij te kijken.
Oplaatst waren we allemaal aanwezig en konden de paarden dus in worden gedeeld, ik weet niet meer precies wie op wie zat maar dat maakt ook allemaal niks uit!
Het zadelen moest natuurlijk bij sommigen nog gebeuren, en ik mocht Eagle doen, en jammer genoeg kreeg ik weer een engels zadel, wat ik overgens erg jammer vond, maar ja dat mocht de pret niet drukken!
Dus opgezadelt en onderweg!
Saskia op Rex (geloof ik) hier stond ze bak omdat de rest nog niet klaar was

Leuke foto van Sanneke, op haar super knolliebollie

Tinet op haar knolliebollie die er niet op paste

Dit is Blondy op Blondy hahaah
En een witte knolliebollie met een meisje (al sla je me dood wie ut is sorry hahaha)
Us Sas met dr mooie pose

En ikke op mien kameleknol Eagle
Mijn vooruitzicht, begon op laatst wel te vervelen hoor trouwens

En mijn achter aanzicht, wat trouwens nog meer verveelde oplaatst

En daar gaat het treintje

Tinet op haar knollie
En nogmaals mijn achteruitzicht, paar verkleumde meiden op een knol

En een shagarijnige Blondy naast mij (zou het door de rijder komen??:P)
En Arnoud op zijn ZZZZEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRR snelle hopsel, wat ie daar doet weet ik nog steeds niet maar hij was bezig met zeer rare spelletjes met die knol

Tinet en Saskia ff aan de klep
Euhmmmm Mloesj ga je weg?????
Ff tussenstop bij de hunnebedden!!! trouwens het was er maar 1tje
En een poserende Sanneke met knol
Euhmmmm Arnoud had je ut koud ofzo??? Je zit zo bescheten daar öp ut paard

En Saskia maar weer eens ITP
En ach ja de verveling stijgt hogerop ALWWWEEEEEER blondy

En wat daar zo boeiend is ik weet ut nog steeds niet!
Niet een super foto van Sanneke met haar knollie
En toen waren we weer terug en moest Sas natuurlijk ff poseren met haar knollie
En ikke nog ff in de pose

En toen was ut tijd voor WARME CHOCOMEL, EEN SIGARET!!!! (Zeeeeeer belangrijk) en natuurlijk fotos kijken!!!
En tijd om te kletsen natuurlijk (zzeeeeeer leuke foto Sanneke

En natuurlijk kon onze rodeoamazone de mond ook niet dichthouden na haar zeer zware rit van die middag

En er moest natuurlijk nog meer geklets en gedronken worden

Och ja en hier hou ik me mond maar over strax krijg ik ruzie ook nog (heb ik waarschijnlijk nu al omdat ik um heb geplaats, maar denk er om ik heb mijn waterpistool in de aanslag!!!!!!!!!!!)
Het was een zeeeeeeeeeeeeeer leuke dag en voor herhaling vatbaar!!!!!
Alleen dan wel als het MOOI weer is, ga niet weer zon lange rit maken met -60 zo ongeveer!!!