Endurance HK Boktrit Wekeromse Zand - veel foto's!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mews

Endurance HK Boktrit Wekeromse Zand - veel foto's!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-05 21:10

Nou ja, ik heb echt heel erg veel inhoudsloze foto's. Clown En teee veel Roofer's en Domi's... Nagelbijten / Gniffelen Maar goed. Hier komen mijn foto's + verslag. Tong uitsteken

Afbeelding
Mister Knol in de trailer. Cool

Het was niet zo ver weg, na iets van 40 minuten kwamen we aan. Lachen Roofer @ bokt en ik besloten dat Roofer en Röskur wel bij elkaar konden omdat ze allebei wel solidair zijn, dus dat deden we. Röskur vond Roofer een beetje vervelend, hij ging een beetje rondkijken maar Roofer volgde hem overal, heel lief om te zien. Haha!

Afbeelding
Help baasje, haal me eruit!

Röskur heeft ook een nieuw spelletje geleerd van Roofer. Namelijk het halster van de ander vastpakken. (hij heeft normaal geen halster om als hij los staat, dus het was even wennen voor hem dat ie eraan vastgepakt kon worden. Tong uitsteken) Eerst ging Rös rondjes draaien als ie door Roof was gepakt maar later ging ie het terugdoen toen hij er boos van werd. Tong uitsteken (oude brompot. Knipoog) Hij kon het halster alleen niet vasthouden dus toen ging ie maar steigeren enzo. Tong uitsteken Hij kan geloof ik niet zo goed tegen zijn verlies. Nagelbijten / Gniffelen

Afbeelding
Roofer in draf. "Spelen?" Hyper!

Afbeelding
Helaas had ik geen filmpjes van Roofer die Röskur aan zijn halster vastheeft. *LOL* Hier wat stills van een filmpje waar Roofer besloot nadat Röskur het had gedaan dat steigeren naar elkaar ook wel een leuk nieuw onderdeel van het spelletje was. Clown

Toen wilden ze ook wel even lief tegen elkaar doen... En ze gingen heel lenig snuffelen. Tong uitsteken
Afbeelding
Er waren momenten waarop je nog meer stond te denken van, "hoe zit het nou?" Nagelbijten / Gniffelen

Toen gingen we naar Arjanne (Merens) haar merensveulen Quinsie. Haha!

Afbeelding
Quinsie! Lovers

Afbeelding
Arjanne en Quinsie. Lachen

Afbeelding
Ja, hmm, kriebel me daar! Vingers aflikken

Afbeelding
Lekker door het hooi heen lopen, dat bevordert de smaak. Vork

Toen we terug waren was Röskur zijn halster spoorloos, hij lag los in de paddock. Ze hadden dus vrolijk doorgespeeld toen wij weg waren. *LOL* Toen gingen we opzadelen en op weg naar de parkeerplaats waar we hadden afgesproken met de rest.

Afbeelding
Arjanne met Domi. Lachen

Afbeelding
Roofer was vrolijk. Cool

Afbeelding
De trailer van Graas! Hyper!

Afbeelding
En weer Roofer & Domi.

Afbeelding
Echte liefde... Nagelbijten / Gniffelen

Afbeelding
Als we dan toch stil staan, merkt vast niemand het als ik door ga met Röskur aflebberen. Nagelbijten / Gniffelen

Afbeelding
Zo'n lieve foto is dit!! Lovers 't Is Sym Lachen

Afbeelding
Dominique

Toen gingen we van start! Haha!

Afbeelding
Graas! Lovers

Afbeelding
Domi van achteren

Afbeelding
Meer Graas

Toen heb ik mijn digi weggestopt en eigenlijk niet meer tevoorschijn gehaald. Ik zal ff kort verslag geven... Tong uitsteken

We waren met z'n 10en. We gingen een stukje draven. Maar al gauw werd duidelijk dat Ret's tempo en Graas' ruimheid niet voor alle paarden gold. Nagelbijten / Gniffelen Ik zat vooral in tölt (ben het gewend want Rös heeft een vrij korte draf dus ik moet wel vaker in het bos met anderen tölten omdat hij dan wel heeeel hard draaft maar dat niet te lichtrijden is. Knipoog) maar toen we bij het wekeromse zand aankwamen besloten we maar om twee groepen te maken: Karin, Graas en Sym gingen als snelle groep en de rest als langzame. Ik, Arjanne en Roof zaten achteraan maar we moesten best vaak in stap overgaan, de paden waren vrij smal dus helaas gaat dat wat lastiger met een groep van 7. En onze paarden waren ondertussen wat opgefokt door de harde start en hadden veel energie dus we wilden eigenlijk een soort midden-tempo. Clown Toen besloten we om met z'n drietjes verder te gaan dus wij waren de middelste groep zegmaar. Lachen Het was echt super leuk, Röskur's oortjes vielen er soms bijna af van de blijdschap dus hij vond het ook super!! Het leek net of we door de woestijn reden af en toe, haha. Haha! Helaas dus geen foto's want mister knol was best wel druk voor zijn doen. Desalniettemin hebben we met z'n drietjes een beschaafde (nou ja... controleerbare Vork ) galop gemaakt en vooral veel gedraafd, het viel allemaal erg fijn samen de tempi, dus erg toevallig dat net ik en Roofer al eerder kwamen... Clown

De terugweg hebben we weer samen gedaan vanaf het wekeromse zand en we zijn nog even langs het zandgat gegaan, dies ook erg leuk. Vingers aflikken

De terugweg hebben ik, Arjanne en Roofer ook via het zandgat gedaan, de andere helft van het zandgat was ook erg mooi, ik vind het een erg leuke omgeving, erg veelzijdig (bos, zand, heuvels, grasvelden, gratis marathon-oefen-voorzieningen die me te paard ook best komisch leken Clown zoals bruggetjes enzo).

Nog laatste foto van op de terugweg:
Afbeelding
Voor de verandering: Roofer Clown

Het was een beetje jammer dat de tempi niet helemaal goed bij elkaar pasten (en dat Rös op 't end zo'n dramkont was dat ie elke keer wilde draaien en schuren enzo >;) ) maar toch was het erg gezellig. Haha! En de taart was lekker hoor!! Vingers aflikken

hobbelheks

Re: Endurance HK Boktrit Wekeromse Zand - veel foto's!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 21:23

gave foto's
en wat is quinsy toch een leukerd Ja

eenuh de volgende keer neem ik wel een lege trailer mee voor roskur wat een lekker ding zeg Lovers

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 21:45

Haaaaa meer foto s Tong uitsteken
Echt te gek!

Kim_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 21:47

leuke fotos zeg was zeker erg gezellig Haha! Knipoog

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 21:50

En volgens mij zijn Roof en Ros dikke maatjes geworden!

Gracia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 21:55

heey.... dat paard met dat oranje hoofdstel ken ik ergens van... Haha!

het was idd erg gezelli!!!!!

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 22:06

Ik vind die Ros zo'n knuffeltje....................

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 22:08

Wat een leuke foto's, tenminste ook nog wat van de ruiters op het paard!

Het was gezellig en ik hoop er een volgende keer met Marlou ook bij te zijn!

Diva

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 22:12

Leuke foto's!!!

Quinsie is al lekker eigenwijs aan het worden dus deed eerst net alsof ze me niet kende Clown Het zijn leuke foto's geworden van dr!

Ik heb nieteens gemerkt dat je onderweg nog foto's van me gemaakt hebt Haha! Leuk!!

Ik vond het supergezellig vandaag! ook dat jullie 2 eerder kwamen!

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-05 22:17

Jorie schreef:
Ik vind die Ros zo'n knuffeltje....................

Hihihi volgens mij schrikt het endurance topic zich helemaal kapot als jullie hem van de zomer een keertje zien op een rit ofzo... (moeten jullie wel hierheen komen als onze trailer is verkocht..... Verdrietig alleen ben ik dan niet aansprakelijk als we gaat splitsen en de helft komt de volgende dag pas weer boven water. Schijnheilig) Met zijn zomervacht. Dan heeftie ineens spieren... En lijkt ie al een stuk minder op een grote shetlander. Nagelbijten / Gniffelen

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 22:49

Nog meer leuke foto's, oh wat jammer toch dat ik er niet was!
gelukkig hebben jullie echt prachtig weer gehad, jammer dat het niet íets warmer was!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 00:07

En weer een topic vol geweldige foto's! Ja Echt heel leuk om te zien, en des te meer baal ik dat er gewoon niet bij kon zijn... Lachen

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 09:37

Deze zijn ook leuk *LOL*
Quinsie Lovers

geeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 14:54

leuk!!!!! mooie foto's!

Symbeami

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 19:20

leuk hoor. Koppie van mijn paard staat er prachtig op!!
En de rest is natuurlijk ook leuk.
Eigenlijk was het best een gevarieerd gezelschap qua types paarden.

Roofer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-05 23:20

Kijk nou toch eens! Nog meer leuke foto's! Geweldig. Wat heb ik toch een geweldig leuke pony! Bloos

Kido schreef:
En volgens mij zijn Roof en Ros dikke maatjes geworden!

Yep, Roof vond het prachtig dat-ie een maatje had om mee te spelen dat nu eens KLEINER was dan hijzelf Knipoog . Op stal is Roof echt een ukkie.