En teee veel Roofer's en Domi's...
Maar goed. Hier komen mijn foto's + verslag. 

Mister Knol in de trailer.

Het was niet zo ver weg, na iets van 40 minuten kwamen we aan.
Roofer @ bokt en ik besloten dat Roofer en Röskur wel bij elkaar konden omdat ze allebei wel solidair zijn, dus dat deden we. Röskur vond Roofer een beetje vervelend, hij ging een beetje rondkijken maar Roofer volgde hem overal, heel lief om te zien. 

Help baasje, haal me eruit!
Röskur heeft ook een nieuw spelletje geleerd van Roofer. Namelijk het halster van de ander vastpakken. (hij heeft normaal geen halster om als hij los staat, dus het was even wennen voor hem dat ie eraan vastgepakt kon worden.
) Eerst ging Rös rondjes draaien als ie door Roof was gepakt maar later ging ie het terugdoen toen hij er boos van werd.
(oude brompot.
) Hij kon het halster alleen niet vasthouden dus toen ging ie maar steigeren enzo.
Hij kan geloof ik niet zo goed tegen zijn verlies. 

Roofer in draf. "Spelen?"

Helaas had ik geen filmpjes van Roofer die Röskur aan zijn halster vastheeft.
Hier wat stills van een filmpje waar Roofer besloot nadat Röskur het had gedaan dat steigeren naar elkaar ook wel een leuk nieuw onderdeel van het spelletje was. 
Toen wilden ze ook wel even lief tegen elkaar doen... En ze gingen heel lenig snuffelen.

Er waren momenten waarop je nog meer stond te denken van, "hoe zit het nou?"

Toen gingen we naar Arjanne (Merens) haar merensveulen Quinsie.

Quinsie!

Arjanne en Quinsie.

Ja, hmm, kriebel me daar!

Lekker door het hooi heen lopen, dat bevordert de smaak.

Toen we terug waren was Röskur zijn halster spoorloos, hij lag los in de paddock. Ze hadden dus vrolijk doorgespeeld toen wij weg waren.
Toen gingen we opzadelen en op weg naar de parkeerplaats waar we hadden afgesproken met de rest.
Arjanne met Domi.

Roofer was vrolijk.

De trailer van Graas!

En weer Roofer & Domi.

Echte liefde...

Als we dan toch stil staan, merkt vast niemand het als ik door ga met Röskur aflebberen.

Zo'n lieve foto is dit!!
't Is Sym 

Dominique
Toen gingen we van start!

Graas!

Domi van achteren

Meer Graas
Toen heb ik mijn digi weggestopt en eigenlijk niet meer tevoorschijn gehaald. Ik zal ff kort verslag geven...

We waren met z'n 10en. We gingen een stukje draven. Maar al gauw werd duidelijk dat Ret's tempo en Graas' ruimheid niet voor alle paarden gold.
Ik zat vooral in tölt (ben het gewend want Rös heeft een vrij korte draf dus ik moet wel vaker in het bos met anderen tölten omdat hij dan wel heeeel hard draaft maar dat niet te lichtrijden is.
) maar toen we bij het wekeromse zand aankwamen besloten we maar om twee groepen te maken: Karin, Graas en Sym gingen als snelle groep en de rest als langzame. Ik, Arjanne en Roof zaten achteraan maar we moesten best vaak in stap overgaan, de paden waren vrij smal dus helaas gaat dat wat lastiger met een groep van 7. En onze paarden waren ondertussen wat opgefokt door de harde start en hadden veel energie dus we wilden eigenlijk een soort midden-tempo.
Toen besloten we om met z'n drietjes verder te gaan dus wij waren de middelste groep zegmaar.
Het was echt super leuk, Röskur's oortjes vielen er soms bijna af van de blijdschap dus hij vond het ook super!! Het leek net of we door de woestijn reden af en toe, haha.
Helaas dus geen foto's want mister knol was best wel druk voor zijn doen. Desalniettemin hebben we met z'n drietjes een beschaafde (nou ja... controleerbare
) galop gemaakt en vooral veel gedraafd, het viel allemaal erg fijn samen de tempi, dus erg toevallig dat net ik en Roofer al eerder kwamen... 
De terugweg hebben we weer samen gedaan vanaf het wekeromse zand en we zijn nog even langs het zandgat gegaan, dies ook erg leuk.

De terugweg hebben ik, Arjanne en Roofer ook via het zandgat gedaan, de andere helft van het zandgat was ook erg mooi, ik vind het een erg leuke omgeving, erg veelzijdig (bos, zand, heuvels, grasvelden, gratis marathon-oefen-voorzieningen die me te paard ook best komisch leken
zoals bruggetjes enzo).Nog laatste foto van op de terugweg:

Voor de verandering: Roofer

Het was een beetje jammer dat de tempi niet helemaal goed bij elkaar pasten (en dat Rös op 't end zo'n dramkont was dat ie elke keer wilde draaien en schuren enzo >;) ) maar toch was het erg gezellig.
En de taart was lekker hoor!!

alleen ben ik dan niet aansprakelijk als we gaat splitsen en de helft komt de volgende dag pas weer boven water.
) Met zijn zomervacht. Dan heeftie ineens spieren... En lijkt ie al een stuk minder op een grote shetlander.