Boktmeeting Rosworld buitenrit, foto's!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SANEX

Boktmeeting Rosworld buitenrit, foto's!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-05 21:08

Jaja vandaag was het dan eindelijk zover, we hadden een fijne dag uitgekozen : Volgens de weerpoppetjes de koudste winterdag van 2004/2005 met een gevoelstemperatuur van -6!
Nou viel dat gelukkig mee, maar vanmorgen werd er door de witte neerslag even gevreesd of het wel door zou gaan. Na een belletje richting rosworld ging het gewoon door.

Met mn verzorgstertje Tinet, xXGrietjeXx en vriendin zijn we naar Rosworld gegaan... een kopstoot ( dankjewel Saskia Haha! ) en een uur later waren we op Rosworld aangekomen. We waren behoorlijk vroeg door het rappe rijgedrag van vriendin van Grietje maar dat maakte niet uit, zo konden we even de paarden bekijken en kennis maken.

Op het moment dat de paarden werden ingedeeld werd er door de meid die voorop zou rijden verteld dat Marjan ( instructrice, kampleidster etc ) had gezegd dat er nog een meisje zou komen met een enorme kwebbel, en dat ze daarmee de groep moest rijden.. ze heette Sanneke...

Clown Oeps, die meid met die enorme kwebbel was ik dus Haha!

Marjan had gezegd dat ik op een prive-paard moest, ene Toran, dus Rex zat er voor mij niet in.
Toen mij gewezen werd waar Toran stond vroeg ik me af hoe groot Marjan dacht dat ik was.. wat een joekel van een knol ! Haha!

Maar goed, knol opgezadeld, iedereen klaar en rijden maar.
Ik reed voorop met degene die de boel leidde, en daarachter de ijslanders en de westernpaarden. Toran vond dat hij wel een stuk harder mocht lopen dan de rest van de groep, dus dat leverde wel af en toe wat gaten op.

Ookal leek Toran een groot en stoer paard, op sommige stukken waren de bospaden nogal omgeploegd met wat stukken water en ijs.. dat was spannend, daar wilde Toran niet doorheen.

Bij het oversteken van de weg zou ik wel even voorop rijden, en de groep moest achter mij aan... ja dat had ik gedacht, het bospad aan de overkant van de weg was juist weer een omgeploegd hobbelig stuk met ijswater, Toran ging op de rem en het werd een gezellig hoopje paarden op elkaar Haha!

Wat verderop reden we op een pad met een weiland met schapen ernaast, Angeliqeu de groepsleidster riep nog dat we schaapjes konden gaan tellen maar daar had Toran geen zin in, die vond de schapen maar stom en parkeerde zich zijwaarts-achterwaarts, richting het prikkeldraad. Nog voor hij verder achteruit zou en het prikkeldraad in zou gaan gaf ik hem de benen en daar gingen we, in galop, gauw bij de schapen vandaan. Van achter hoorde ik roepen of ik hem wel hield : "JA hoor! " riep ik, maar ondertussen was ik wel mn beugel kwijt en was ik druk bezig mn teugels op maat te krijgen zodat ik Toran terug kon rijden. Een stuk verderop kwam ik tot stilstand.. stom peerd Koe Clown een schaap riep nog even "Bééééh" ja daar hebben we wat aan Tong uitsteken

Daarna geen Toran-etende dingen meer tegengekomen, wel werden ondertussen mijn tenen steeds kouder, brrrr

Op rosworld aangekomen Toran's benen nog even gecontroleerd voor de zekerheid omdat hij toch wel erg dicht bij het prikkeldraad zat, en daarna op het bevroren bospad wegcrosste, maar er was gelukkig niks loos ( dan had ik me mooi knullig gevoeld )

Daarna nog lekker koppie chocomel gehad, Tinet's benen ontwricht ( dr laarzen wilde niet uit ) en een broodje kroket naar binnen gewerkt.

Ik vond het erg leuk, heb me prima vermaakt, Toran vond ik een superleuk paard Haha!

Verder hadden we nog Tittel op Huggie.... ze hadden het ding beter Speedy kunnen noemen, misschien liep ie dan wat sneller Knipoog

En Arnoud die houdt ervan Princess met leer te bewerken zodat ze later groen van misselijkheid zag Misselijk Arm paard Ach gut

Oke, genoeg gebabbeld, hier de foto's!

Tinet op Black Lady
Afbeelding

Arnoud op Princess, ?? op Sonata
Afbeelding

Arnoud op Princess, toen wist ze nog niet dat ze zo misselijk zou worden van die jongen Haha!
Afbeelding

Saskia op Rex, Grietje op Eagle, egel-kamelenpeerd
Afbeelding

Ben-nou-alweer-dr-naam-vergeten op Blondie, ?? wederom op Sonata
Afbeelding

Tinet op Black Lady, Grietje op Eagle, Saskia op Rex
Afbeelding

Foto's van buiten plaats ik in willekeurige volgorde, ik zou niet weten wie wie is, dus noem maar even op wie je reed dan weet ik het weer
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Allemaal even zwaaien naar mama!! Haha!
Afbeelding

Even stoppen bij het Hunebed
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Toran en ik deden even een plaspauze in de bosjes ( lees: Ik kon de rem zo snel niet vinden dat we vóór de bosjes stilstonden Knipoog )
Afbeelding

Hier was Toran nog lief, maar daar achter om het bochtje stonden de Toran-etende shoarmaballen Haha!
Afbeelding

Helemaal heel werd de rit weer vervolgd Haha!
Afbeelding

Afbeelding

Beetje wazige foto, maar wilde 'm wel plaatsen vanwege de maffe kop van Eagle Haha!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

1 champignonnetje, tralalalala! 2 champignonnetjes, traaaalalalalala!! Muziek!
Afbeelding

Angeliekje wilde niet op de foto, flauw mens
Afbeelding

Bijna weer op Rosworld
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Geen idee waarom ik hier kijk alsof Toran rijp is voor de frikadellen, maar goed, laten we het erop houden dat ik gewoon niet zo'n vriendelijk gezichtje heb Haha!
Afbeelding

En nog een laatste plaatje voor het afstappen, nadat Toran en mijn schoen nog weer nader kennis gemaakt hadden
Afbeelding

Zo! Dat was mijn verslag en foto's, het was een stevige pil om dr doorheen te komen, maar zo heb je nog eens wat te doen Knipoog

maxie

Re: Boktmeeting Rosworld buitenrit, foto's!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 21:17

leuke foto's Haha! de rit was erg leuk maar wel behoorlijk koud.... Clown

ik reed geloof ik op fenja (kleine bruine ijslander)

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-05 21:35

En hoe vond je Fenja ? Die heb ik ook nog veel gereden toen ze pas onder het zadel was, ik vond het in die tijd een leuk ding Haha!

Tittel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 22:14

Ik heb me goed vermaakt. Ben nu nog moe van de rit op zo'n fantiek paardje. Knipoog

Nee, hoor. Kim, ik (Tittel) en Nadieh hebben een leuke middag gehad. Was ook een hele gezellige groep. Omdat Huggie zo "groot" was, moest ik tijdens het rijden mijn tenen naar buiten draaien. Anders raakten mijn voeten zijn voorbenen. Al wat het absoluut geen snel paard, lief en leuk was hij zeker. Zelfs toen ik onderuit ging met hem (hij strompelde en viel op zijn knieeën) bleven we maar lachen. Op de foto lijkt hij nog kleiner.

En wat waren de schapen eng zeg! Maar goed dat Sanex haar paard wist te beschermen tegen deze enge wezens.

We hebben de kou getrotseerd en een leuke buitenrit gehad. Echt wel voor herhaling vatbaar om een meeting te houden met deze leuke groep!

maxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 23:04

SANEX schreef:
En hoe vond je Fenja ? Die heb ik ook nog veel gereden toen ze pas onder het zadel was, ik vond het in die tijd een leuk ding Haha!

fenja was echt lief en liep ook lekker door dus gewoon een leuk ijsje Haha!

fenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 23:09

Dan weet je nu ook hoe ik aan mijn naam kom
mijn naam komt van de ijslander waar jij op hebt gereden heb namelijk zelf al heel lang daar gereden

maxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 23:10

fenja schreef:
Dan weet je nu ook hoe ik aan mijn naam kom
mijn naam komt van de ijslander waar jij op hebt gereden heb namelijk zelf al heel lang daar gereden

ja echt lief beestje Haha!

Arnoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 23:22

Jawel zondag, het was eindelijk zover, dus ik 3 meiden ophalen van het station. Aangekomen op de parkeerplaats vroeg ik me af hoe ze er nou uitzagen en hoe we elkaar zouen herkennen. Ik overwoog nog een bordje te schrijven ,et daarop rosworld of bokt.nl, maar dat was al niet nodig, want op het station midden in Assen liepen 3 meiden in paardrijbroek en rijlaarzen rond, goh, wat komen die nou doen Haha!

Het was een hele gezellige rit. Een superrrrmiddag. Jammer van de kou, heb nog x-tra kleding meegenomen, een muts (hoofddeksel dan he) en handschoenen, gaat de rits van mijn jas kapot Boos! Tja, dan had ik die extra kleding ook wel nodig. We hebben zon EN sneeuw gehad onderweg.

En hard dat ik ging op Princess...echt wel...mijn vingers deden gewoon zeer van het inhouden...... of ben ik nou in de war met een ander paardje. Er werd mij gezegd dat het een heel lief paardje was, best hoor, maar daarom mag ze van mij nog wel doorlopen. Er zat geen gaspedaal op, geen versnellingsbak..... en ondertussen liep de rem ernstig aan. Zitten ze eerst te zeuren dat ik door moet lopen en aan moet sluiten, regel ik dat, krijg ik commentaar dat ik mijn paard sla Verward Frusty Nee, ja hier op bokt een grote mond zowel voor als na de rit, maar tijdens de rit heb ik niks gemerkt hoor.......toen waren de dames zo mak als een lammetje.

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-05 23:25

Tijdens de rit wilde ik best wel wat zeggen Arnoud, maar je ging zo langzaam, bleef zover achter me hangen met Princess dat je me nooit horen kon, of ik moest al de stembanden uit mn lijf schreeuwen zoals angeliekje Knipoog

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-05 23:27

Arnoud schreef:
toen waren de dames zo mak als een lammetje.

Dat kan niet, lammetjes zijn schaapjes in het klein, als ik dat was geweest dan was Toran niet zo lang braaf geweest maar had ik de hele rit gestuiterd Haha!

Arnoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 23:33

Wat weer een slappe smoes zeg, ik verstond je prima hoor, je wou graag met leer geslagen worden, riep je.

Enneeeh......dat van die schoapies, we hadden er wel lol om, dus de hele rit, was wel lachuh geweest Haha! Tong uitsteken

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-05 23:59

Arnoud schreef:
Wat weer een slappe smoes zeg, ik verstond je prima hoor, je wou graag met leer geslagen worden, riep je.

Op het moment dat het over leer ging sneeuwde het, dus haal voortaan eerst de sneeuw uit je oren en kom dan weer eens babbelen Haha!

Citaat:
Enneeeh......dat van die schoapies, we hadden er wel lol om, dus de hele rit, was wel lachuh geweest Haha! Tong uitsteken

Ja ? Zag het er leuk uit vanaf jullie kant ? Damn, dat heb ik gemist, ik zag alleen een lange nek met oren en verder niemand meer voor mij Haha!

bloemkooltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 14:54

Damn, jammer dat ik deze boktrit gemist heb Boos! Zo te horen en zien hebben jullie je prima vermaakt en elkaar heel gehouden Haha!

Tittel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 15:20

?? op Sonata is Kim. Ze heeft zich goed vermaakt op deze lieve schimmel. Ze reed gezellig met mij vooraan in de groep bij de IJsco´s. Nadieh reed helemaal achteraan in de groep. Ze reed op PeBe of BePe (of zoiets). Weet alleen dat ze achteraan moest rijden omdat hij schopt. Ook zij heeft het erg naar haar zin gehad.

Wij hebben maar een paar foto´s gemaakt. Alleen in de bak, niet tijdens de rit. Ze zijn gemaakt met een echte wegwerpcamera. Dus nog niet geplaatst. Het rolletje moet eerst nog even vol, dan laten ontwikkelen en dan nog op bokt. Moet in het jaar 2005 nog wel lukken. Haha!

Als ze leuk zijn geworden (gelukt) dan plaats ik ze nog wel. De foto´s die eral op staan zijn erg leuk geworden. Op de foto´s ik ook duidelijk te zien dat we ons allemaal goed vermaakt hebben. En we zien er niet eens bevoren uit!

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-05 15:32

Nadieh reed dan op BP, een afkorting van de naam Beauty Pearls Knipoog

Jammer dat er verder nog niemand foto's heeft geplaatst, heb die van mij nu wel weer gezien Haha!

xXGRIETJEXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 15:36

Zooo super foto´s Sanex Haha!
ijn fotos zijn nu aan het uploaden en dan plak ik ze er ook ff neer MET verslag natuurlijk!!!

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-05 15:39

Jeeej! Ik wacht vol spanning grietje! Haha!

_Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 15:58

hmm ikke was het op blondy heh Tong uitsteken (ilse)

het was echt een SUPER rit
ik moet me foto's er ook nog opzette
het zijn er alleen een beetje veel Bloos
maar dat doe ik nog wel

xXGRIETJEXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 16:25

[/url]http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=48&t=376062[url]
Sanneke kijk en huiver en plaats ff een reactie natuurlijk Tong uitsteken

mloesj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 09:49

SANEX heeeeele leuke foto's!! echt zo'n meute hobbelend achter je aan hele tijd Tong uitsteken tot dat jij en je peerdje weg hobbelden. was ook wel leuk om te zien Tong uitsteken maarruhl euk verslagje Tong uitsteken k denk wel dat k mn nieuwe nickname dr in hou: treindame...pompompom Tong uitsteken
ow ja t hele rijtje? pompompom, jottemetoedel, whoeptiedoew, whoesj, wiehj,blaaat Bloos Haha!

maaar oke.. Cool ... ik gaat even ruzie maken met foto's en t internet Haha!
mn foto's zijn trouwens heeel leuk geworden en ik zet ze er op, maar dan moe ik er nu eerst ff achterkomen hoe Haha!
wish me luck Tong uitsteken