Mee waren:
Pasamba – Celine
Paoline – Paoline
Debb_ - Debby
Taat_ - Tamar
Steef_ - Stephanie
Ambertjee_ - Amber
Liedje_ - Lidwien
Niceboy16 – Yannicke

Zaterdag was het al vroeg opstaan, de eersten vertrokken al om kwart voor 8 om rond 10 uur in Walibi te zijn. Onderweg was het nog een heel gesms over de Fright Night kaartjes. Het ging rond dat deze nog beperkt verkrijgbaar waren. Gelukkig hebben we ze nog kunnen krijgen! Toen rond 10 uur eindelijk iedereen er was konden we het park in. Eerst een kluisje geregeld, wat een kleine bleek te zijn en waar we dus minstens een kwartier hebben staan duwen en proppen om de tassen van Amber en Celine er in te krijgen.

Daarna zijn we in verschillende achtbanen geweest en heel het park door gelopen. Helaas was het meeeeeeeeegaaaaaaaa druk dus waren er lange wachtrijen. En wat krijg je dan? Onder andere:
*melige zin:

Verveling:

Maar ook, leuke en lieve foto’s:

Soms waren er mensen het niet eens met het feit dat er foto’s werden genomen, hé Pien?

En de leuke vent van de Goliath was er ook weer, een ereplaatsje:

’s Avonds kwam het leukste gedeelte: de Fright Night! De enge muziek startte om 6 uur precies en de eerste freaks begonnen met de freak uit te hangen. Tamar klampte zich meteen aan iemand vast.

Debb schreef:Het was echt een groot succes! We hebben het super gezellig gehad zo met z'n 8en en ik heb echt genoten. Het was in 1 woord super!
Taat_ schreef:Laat ik eens even het avontuur vertellen van hoe ik het mee heb gemaakt!
Het was ten eerste echt heeelemaal super! Echt super gezellig ook met z'n alle, helemaal top!
De frutsels hebben mij zelfs overgehaalt om in alle achtbanen te gaan terwijl ik dat normaal noooit zou doen!Was wel beetje misselijk haha, maar dat ging later wel weer over.
Maar toen ik al die enge creeps in de avond zag werd ik opslag weer helemaal groen, whaaaaaaa wat een engerds zeg!Ook al wist ik wat me te wachten stond, van vorig jaar, ik vond het zo eng! Ik denk dat ik het nog enger vond dan vorig jaar, heel raar maarja. :p
Hele tijd achter iedereen schuilen, trekken en gillen, volgens mij werden ze helemaal gek van me.*sorry nog voor al het getrek.
maaar ik heb het overleeft zoals jullie zien! Veilig thuis aangekomen met heeeeeele leuke herinneringen!meiden het was echt leuk!
Sorry dat de foto's verschillen qua grootte, maar het duurde anders te lang om te maken zoals ik t wou.

Voor de rest: http://www.mijnalbum.nl/Album=MKKNWZQN
Meiden, het was weer super gaaf met jullie!