Tsss, jullie wel allemaal he! Ik ga tot 19 april aan 1 stuk door aan mn huiswerk zitten Nog ff en k draai door! K word echt helemaal gestoord van al dat huiswerk
Zo gaat het ongeveer Het is bij alle vakken die ik heb een beetje pappen en nathouden. Iedereen een beetje tevreden houden en hopen dat de leraren niet te erg gaan zeiken... Ik zal nog eens examen gaan doen van school... Vind dr helemaal nix aan.
We moeten wel een beetje aan een datum gaan denken! Straks is het vakantie en hebben we nog niks af gesproken. Ik heb va 16 juli vrij waarschijnlijk tot 5 september(zwarte dag *RIP oom Paul* ). Ik ben va 10 augustus waarschijnlijk op vakantie, daarna is Veroon weg en dan Elies, en dan is de vakantie al weer voorbij... Dus als er nog meer datums zijn die niet kunnen, roept u maar
Anoniem
Geplaatst: 12-04-05 16:02
Laatste week van de vakantie (weet niet uit mijn hoofd van wanneer tot wanneer) ben ik weg. Een beetje vroeg in de vakantie lijkt mij misschien wel handig? Hadden we vorig jaar ook .
Heb gister weer wedstrijd gehad en nu in Wanroij het ONCK. Met dressuur had ik 149 en 152. Jammer genoeg geen winstpunt dus. Met springen was ik uitgebeld maar het het parcour uiteindelijk wel uitgesprongen.
ik wil wel komen, maar ik denk niet dat ik magned mee kan nemen. of iemand moet een plekje in de trailer overhebben. maar ik ga haar niet langs de weg heen rijden. maar lo gaat zeker mee. moet wel eerst de datum weten ivm werk.
Een week tussen 16 juli en 1 augustus. Zullen we weer van maandag tm vrijdag doen? We hebben 2 opties dan over: 1. 18 juli t/m 22 juli 2. 25 juli t/m 29 juli