Ga een clinic doen...kiek'n watut wordt ;)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Ga een clinic doen...kiek'n watut wordt ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-03 19:49

Zo, de kogel is door de kerk. Heb je (samen met een vriendin) ingeschreven voor de reining-clinic van Jean-Claude Dysli. Ben toch wel heel erg benieuwd hoe het gaat met mijn KWPN-er. Superspannend. Haha!

Tegen die tijd is mijn dressuurseizoen mooi afgelopen en ga ik slidingijzertjes proberen. Ben al met de hoefsmid in gesprek of er uberhaupt zo'n grote maat sliding-ijzers bestaat... Verward Ze heeft behoorlijk grote hoeven...

naiomi
Berichten: 310
Geregistreerd: 27-12-02
Woonplaats: Bergen op Zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 09:46

denk dat het best tegenvalt!! is dit je 1ste keer ik bedoel een western wedstrijd!?

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-03 11:02

nee, het is niet mijn eerste westernwedstijd...Daar deed ik voor de grap mee, mijn enige zorg was niet af te gaan toen. Tot mijn verbazing werd ik derde (horsemanship) en vijfde (pleasure). Dat was wel een stimulans om door te gaan met westernrijden.

Dit is wel mijn eerste westernclinic...En ik zal wel de enige zijn die met een KWPN-er verschijnt. Ik hoop dat hij wat kan helpen met de aspecten waar B'elanna door haar bouw minder goed in is...Zoals bijvoorbeeld een echt mooie roll back...Perfecte circels rijden in tempo-wisselingen kan ze wel...het gaat me om roll back en sneller kunnen spinnen...