Complimentje voor de WIC in Den Haag!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Hollybollie

Berichten: 761
Geregistreerd: 02-11-02
Woonplaats: Moordrecht

Complimentje voor de WIC in Den Haag!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-03 19:05

Hallo allemaal,

Ik weet niet of dit te commercieel is maar wil jullie toch even mijn ervaring met de Western Import Company laten weten.

Aangezien ik verleden jaar een nieuw paard gekocht heb (mijn lieve quartermerrie Peppy Docoholly) moest er natuurlijk ook een nieuw zadel komen. Overal had ik al rondgekeken en rondgevraagd waar en hoe enz. omdat ik bij mijn vorige paard een verkeerd zadel had gekocht (zat bij de koop in) en ik het deze keer maar gelijk goed wilde doen.

Ik kocht mijn spulletjes altijd al bij de WIC aangezien die het dichtsbij voor mij is en heb het idee dat ze weten waar ze over praten. Dus ik liet Henk van Lienden (????) langs komen met een auto vol zadels. Na wat zadels gepast te hebben bleek een Montanazadel Holly en mij het beste te passen. Dus ik helemaal blij met mijn nieuwe zadel en mijn nieuwe paard. Maar na een week zag ik steeds een bult op het linkerdeel van haar rug verschijnen na het rijden. Eerst dacht ik nog dat er misschien iets in de pad had gezeten maar ook na deze goed schoon gemaakt te hebben bleef deze bult steeds weer komen na het rijden.

Na overleg met de WIC en nakijken van het zadel kreeg ik een leenpad mee van Henk zijn eigen paard. Met deze pad had Holly het probleem niet maar hiermee was ik natuurlijk nog niet van het probleem af. Toen Henk zelf nog een keer was langsgeweest kreeg ik de keuze tussen een ander zadel of een nieuwe pad. Normaal gesproken zou ik voor het zadel gaan maar het zadel paste gewoon super op haar en ik vind het heerlijk zitten, dus ik ging voor de pad. Deze pad (van Equine classic) hebben zij voor hun rekening genomen wat ik dus wel een compliment waard vind!

Ik wil met dit bericht niet het zadelgezeur weer losmaken wat ik vaak hier op Bokt zie maar gewoon eens een keer iets positiefs Pling plaatsen.

Groetjes

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 22:05

Ik kan je alleen maar gelijk geven...fantastische mensen zijn dat zeg! Ik kreeg het een keertje in mijn kop dat ik nieuwe laarzen moest en zou hebben... dus ik in de trein naar Den Haag gestapt... op het busstation gevraagd met welke bus ik vervolgens naar de madepolderweg toe kon... zo gezegd zo gedaan zou je denken... hadden die eikels me gewoon in de verkeerde bus laten stappen! Dus ik uitgestapt...mobieltje gepakt en het nummer van de WIC gedraaid (waar ik overigens nooit eerder geweest was...) om te vragen of zij wisten met welke bus ik het dichtst in de buurt zou komen... en wat vvraagt Henk..."waar sta je nu dan"... ik dus uitleggen waar ik was, bleek totaal niet in de buurt te zijn... Henk: "Blijf maar staan, ik pak de auto en pik je wel even op, over een kwartiertje ben ik er" Lachen Echt helemaal top zeg! Laarzen heb ik toen ook gekocht -heerlijke laarzen overigens- en tevens weer een lift terug naar het station gekregen. Dus bij deze ook van mij een pluimpje voor Henk en zijn vrouw. Party!!

DubbelFun

Berichten: 88633
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 22:10

Hollybollie schreef:
Ik wil met dit bericht niet het zadelgezeur weer losmaken wat ik vaak hier op Bokt zie maar gewoon eens een keer iets positiefs Pling plaatsen.


Bedoel je dat dit een 'alleen lezen' topic is en je geen commentaar op je beslissing wilt hebben Verward

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 08:51

Ik ben ook zeer te spreken over Henk en Annet. Ik was ook geholpen met een andere pad, mn pony is nog in de groei en ze raaden aan om nog geen ander zadel aan te schaffen, deze lag nog redelijk en met een andere pad zou het nog beter liggen. En idd. Dit jaar kan ik op mn gemakje voor een ander zadel gaan sparen wat ik op zeker bij hun ga aanschaffen.
Viv

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 10:52

Ik ben ook zeer tevreden Lachen Laatst op de WRAN NK een hoofdstel en teugeltjes gekocht, cash hadden we niet bij ons, en pinnen ging helaas niet. Toen hebben ze gewoon hun bankgegevens opgeschreven, en wij ons adres (ze moeten toch wel iets van je hebben, en logisch!). Vervolgens hebben wij het gewoon thuis met internetbankieren over mogen maken! Wat een vertrouwen Cool Leuke mensen vind ik het met super service!

DubbelFun

Berichten: 88633
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 21:33

Voor een 'alleen lezen' topic hebben we nu wel genoeg gratis reklame gezien, vind ik Schijnheilig

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 21:40

Ik denk dat er op zich best reakties zullen zijn op sommige zaken maar waarschijnlijk houdt iedereen maar wijs zijn kwekje Haha!