Over open mondjes gesproken...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-03 21:52

Cassidy schreef:
Mij is die foto ook opgevallen...en een ander paard dat me is opgevallen is Magic Special Power. Een foto van een sliding stop met los teugeltje....heel anders dan de foto's van Burgmeier...

Mooi paard hoor XoNo, je hebt niet teveel gezegd. Zat er al mee te knipogen voor eventueel een volgende dekking...maar echt niet verkeerd! Ik hoop hem gauw op een wedstrijd te kunnen bewonderen.


Hij is zeker gaaf. En een bijkomend feit is dat het een heel lief paard is. Kan je heerlijk mee knuffelen. Hij is groot, en erg breed, we noemen hem Godzilla *LOL* Maar hij is o zo braaf...nooit gillen, happen of dat soort dingen.
Hij is vandaag op The Western Experience voor het eerst in Nederland in de reining gestart. Ik weet niet of hij door is, anders zien we hem morgen weer Pling

Het is overigens Magic Power Special Knipoog

jackie

Berichten: 1541
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Nieuwerkerk a/d IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 17:34

ja, hij is beslist een plaatje. sta hem op elke westrijd weer te bewonderen. helaas is hij vanwege zijn kleur niet geschikt voor mijn merrie..... Huilen

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 17:37

Carys schreef:
Zeg, wij doen niet anders hoor. Sla maar een (dames) blad open en bij de meeste advertenties speelt er wel een gedeeltelijk blote of ondeugend kijkende dame in.
Zeuren wij daarover dan?
Leuk dat het eens andersom is!!!!!!!!!!!!!


Haha, daar heb je helemaal gelijk in! Eindelijk gerechtigheid, zeggen we dan maar!!! Haha! Knipoog
Zie liever deze man dan een halfblote dame.... Tong uitsteken

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 17:40

jackie schreef:
ja, hij is beslist een plaatje. sta hem op elke westrijd weer te bewonderen. helaas is hij vanwege zijn kleur niet geschikt voor mijn merrie..... Huilen


Waarom niet? Als de nieuwe regel bij de AQHA erdoor komt, mag je straks verdunningsfactor op verdunningsfactor zetten hoor...alleen moet je wel van een veulen met blauwe ogen houden....

iniak

Berichten: 532
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 20:33

Zo'n foto als die van Rieky in de burmeier advertentie bewijst maar weer 'ns hoe belangrijk het is welke 'momentopname' je voor zoiets gebruikt; want wat waren haar stops vandaag op de Wester Exp. geweldig goed zeg! echt fantastisch, dus die foto zullen we maar over het hoofd zien, wat mij betreft dan.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 20:35

Loky schreef:
Zo'n foto als die van Rieky in de burmeier advertentie bewijst maar weer 'ns hoe belangrijk het is welke 'momentopname' je voor zoiets gebruikt; want wat waren haar stops vandaag op de Wester Exp. geweldig goed zeg! echt fantastisch, dus die foto zullen we maar over het hoofd zien, wat mij betreft dan.


Zijn er geen foto's van haar zonder open mond dan?

iniak

Berichten: 532
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 20:45

Vast wel. Maar dit topic begon over een foto in de hengstenspecial van De Quarter waar een foto van Rieky met (ikweetnietmeerwelk) paard in de stop, dat zag er daar niet zo mooi uit, strak teugeltje, koppie omhoog (mondje nog net niet open trouwens) en ik bedoelde dus dat zo'n foto een zoveelste van een secondemoment is. Toevallig net niet de beste, want vandaag zag ik bij haar dus veeeeel mooiere stop&slidingmomenten voorbijkomen; mooi laag, ontspannen halsje. De hele proef was prachtig trouwens. Wat een controle! Ze is dan ook op een haar na als 2e ge-eindigd. Eerst een gedeelde 1e plaats met 142,5 punt, daarna een run off waar ze verloor van een Canadees (ben z'n naam vergeten) met 2 punten verschil. In elk geval; Ik heb er erg van genoten.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 20:49

Als je een foto opstuurt naar de Quarter om te gebruiken voor de hengstenspecial, dan stuur je niet zo'n foto op die niet voordelig is. En het was niet een foto, het waren er meer.

Dus als er andere foto's zijn, gebruik die dan...

(Dit is geen kritiek op Rieky als ruiter, begrijp me goed. Maar de foto's hadden met meer zorg uitgekozen moeten worden.)

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 21:11

Ben het eens met Cassidy...en Jackie, Magic kan makkelijk op Jackie hoor Je moet alleen wel van cremello's houden Haha! Ik vind ze wel gaaf Cool

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 21:21

Jeeeeeeeeetje, ik sloeg de nieuwe Hengstenspecial open en meende toch werkelijk dat mijn bloedeigen man in dat blad stond, MET ontblood bovenlijf........ Kwijl Kwijl Lovers
Het enige verschil is eigenlijk de kleur ogen, mijn man heeft blauw/groene ogen.... *LOL*

Adrienne

Berichten: 1535
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 21:24

Misschien kunnen ze de volgende keer beter deze foto naar de hengstenspecial sturen? Oke oke hij is niet 100% scherp maar het is ook mijn eerste poging om met een digi camera een sliding stop te fotograferen Pling


Afbeelding

Rieky en shine n mister tijdens het paarden spektakel van vandaag

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 21:35

Allemachtig wat een mooie foto, Adrienne!! Zo scherp kan ik ze bijna niet krijgen met mijn digitoestelletje. Maar ja, dat is dan ook eentje van een niet al te geweldige kwaliteit.
Ik ga morgen ook weer een boel foto's maken bij de barrel en reining clinic in Stroe, dus bereid je maar weer voor op een flink aantal foto's (zonder open mondjes dit keer... hoop ik)

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 21:49

Adrienne, het is wel weer een foto met aangetrokken teugels. OK, hij heeft zijn mond niet open, maar dat is het dan ook wel.

Als ik een sliding wil zien, dan zo:

Afbeelding

Afbeelding

En Walter Bouwmeester met Hollywood Reckless

Afbeelding

Iedereen heeft zijn eigen stijl bij de sliding stop, maar die van Rieky kan ik niet mooi vinden hoor.

DubbelFun

Berichten: 88672
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 21:52

Volgens mij komt die onderste ruiter een tikje uit het zadel Lachen
Maar de stops zijn mooi Vingers aflikken

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 21:53

Dat opstuivende zand... supermooi. Ik ga morgen met mijn spiegelreflexje aan de slag om ook een mooie slidingfoto te maken. Het duurt dan iets langer voordat ik het resultaat kan zien.. maar ik ga mijn best doen.. ik moet wel nu ik deze foto's zie! Gaaaaff!! Haha!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 22:02

Afbeelding

Ook een mooie stop...van Angelique Ferdinandus op Shes Smartly Chick overigens Pling

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 22:03

XoNo, die foto in de hengstenspecial van Magic Power Special in die sliding stop, heb jij die?

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 22:05

Ja Vingers aflikken Ik zoek hem even op Lachen
Afbeelding
Lovers

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 22:06

Kijk, dat bedoel ik dus....dit is dus een gave stop. Gaaf paard ook. Is dat Angelique?

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 22:06

En dit paard heb ik gemist vandaag??? Huilen Oh wat heb ik een spijt.... Verdrietig Frusty Prachtig!!!!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 22:11

Nee, dat is een van zijn vorige train(st)ers in Duitsland.
Gera, nee dit paard heb je gisteren gemist. Maar je hebt Magic niet in volle glorie kunnen bewonderen daar de bak van dermate kwaliteit was dat Angelique het niet aandurfde om hem voluit te laten gaan. Knap waardeloos voor een dergelijke evenement.

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 22:14

Dan haal ik de schade wel een keer in op een betere locatie! Knipoog In een bak waar het paard wel optimaal kan sliden en voor de volle honderd procent kan gaan..

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 22:18

Vind ik ook. We vonden het allemaal heel jammer dat ze niet door was, maar het paard gaat voor alles. Er zijn mensen die voor de volle 100% gaan, maar An vond het risico op een blessure op die manier te hoog...en daar heb ik respect voor. Paardje voor alles Die goede proef komt nog wel

Cassi, waarom kom je niet een keer kijken naar Magic? In het echt is hij toch heel anders op de foto's. Hij is groter, imposanter...een echte hengst als je hem ziet. Maar o zo lief Lovers Eigenlijk moet je hem gewoon een keer meemaken

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 22:24

XoNo, dat moest ik maar niet doen....dan ga ik geheid overstag en MOET ik een dekking van hem hebben....

En ik vrees dat ik het veulen dan ook niet weg kan doen....en dan breng ik mezelf erg in de problemen....

Misschien...ooit eens....

Eerst de staatsloterij winnen (yeah, like that's gonna happen)

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 22:36

Als je de staatsloterij wint, dan eh...ja...dan ben je rijk Tong uitsteken
Maargoed, kan me wel voorstellen dat je meteen een dekking van hem wilt hebben, het is zo'n gaaf paard!
Maargoed, dan heb je dalijk 3 paarden...wordt toch moeilijk Tong uitsteken