Wedstrijd Limburg

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Funnygirl
Berichten: 579
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Limburg

Wedstrijd Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-03 21:45

Hoi, Ik ben eigenlijk best wel benieuwd of er animo is om een westrijdt te houden in Limburg ( Noord-midden). Op het forum zie ik af en toe plaatsen staan in Limburg en nu vroeg ik mij af of er animo is om eens een leuk westrijdje te houden in Limburg. Niet zo'n hele grote maar gewoon een gezellig ding. Het moet ook niet zo'n wedstrijd zijn waar je een torenhoog niveau voor moet hebben. Just for fun. Mochten de reacties positief zijn dan kunnen we altijd kijken wat mogelijk is. Laat eens wat van je horen.


K@rin

Berichten: 415
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Maarheeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 23:19

Zeker weten dat daar animo voor is. Toch zeker als het niet te ver Limburg in is, dan krijg je ook veel brabanders op bezoek. Ik weet nog genoeg mensen die graag oefenwedstrijdjes of wat kleinere officiele wedstrijden willen bezoeken. In Roggel werd altijd een wedstrijd door een duitse organisatie gehouden, daar was het ook altijd druk. Susteren de wedstrijden waren ook goed bezocht. Dus ik denk niet dat je gebrek aan belangstelling zult hebben.

naiomi
Berichten: 310
Geregistreerd: 27-12-02
Woonplaats: Bergen op Zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 23:20

ja lijkt me leuk alleen ik zit in het zuiden (limburg) Boos!
hoe wil je dat gaan doen dan?

BESCHERM DE DIEREN TEGEN DE BEESTEN!!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 23:36

Is wel erg leuk!! Inderdaad: als het niet te ver weg is in Limburg dan wil ik ook zeker wel komen. Misschien als supporter, misschien wil ik zelfs wel mee doen. Maar dan moet het niveau wel heeeeeel erg laag zijn Lachen

naiomi
Berichten: 310
Geregistreerd: 27-12-02
Woonplaats: Bergen op Zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 23:42

nou nou beetje positiever over jezelf zijn mag wel!!
kunnen we doen ja maar ik zal dan wel mee met iemand moeten die een trailer heeft heb namelijk geen vervoer!!

BESCHERM DE DIEREN TEGEN DE BEESTEN!!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 23:45

naiomi schreef:
nou nou beetje positiever over jezelf zijn mag wel!!


Als ik meedoe, dan mag je oordelen, okay? Ik eindig vast laatste. Of mijn paard moet erg goed zijn! Tong uitsteken
Nee, maar serieus, ik heb twee jaar geleden hoogstens vijf lesjes gehad en 'doe nu maar wat'. Ik lees wel boeken over western hoor, maar ik moet echt weer eens goede instructie hebben! Knipoog

naiomi
Berichten: 310
Geregistreerd: 27-12-02
Woonplaats: Bergen op Zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 00:05

veel kijken naar wedstrijden en genoeg ervaring op het paard is anders zeer belangrijk en kan je veel van leren!! Maar is goed ik wil wel oordelen!! ga je toevallig mee met de meeting in zuid-limburg?

BESCHERM DE DIEREN TEGEN DE BEESTEN!!

Solanos
Berichten: 191
Geregistreerd: 27-09-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 11:42

Ik zou graag mee willen doen aan wat meer oefenwedstrijden. Wedstrijden waar je ervaring op kunt doen, zonder dat je je zorgen maakt om het te rijden niveau. Dus ik vind het een goed idee.

Er is genoeg voor iemands behoefte,
Er is nooit genoeg voor iemands hebzucht!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 13:24

naiomi schreef:
ga je toevallig mee met de meeting in zuid-limburg?


Ben het eigenlijk niet van plan, maar als we gaan rijden in Hamont-Achel dan wil ik zeker wel mee. Is maar een half uurtje ofzo vanaf Geldrop. Maar bowlen ofzo is niet 'my cup of tea', dus dan ga ik niet...

Gabacho

Berichten: 284
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Brabant!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 13:59

Hamont achel? Waar gaan we naartoe dan? Roel Breuer??

Lads Go Shamokin, zoon van Shamokin x Mafors Lena Sugar
[EA-CO] Western instructie aangeboden in Brabant, regio Eindhoven. Neem vrijblijvend contact op: huijberthorse@live.nl

naiomi
Berichten: 310
Geregistreerd: 27-12-02
Woonplaats: Bergen op Zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 14:03

ken je hem?? dat is de eigenaar van Flaming Star Ranch ja, Ik heb daar mijn paardje gekocht Cheyenne

BESCHERM DE DIEREN TEGEN DE BEESTEN!!

naiomi
Berichten: 310
Geregistreerd: 27-12-02
Woonplaats: Bergen op Zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 16:34

Er zijn ook WRAN wedstrijden kun je ook ervaring mee opdoen!!
23-02-03 is er een in Echt (Southern classic) wil ik aan meedoen maar heb geen vervoer!!:(

BESCHERM DE DIEREN TEGEN DE BEESTEN!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 bezoekers