Kriebelt weer , paard of niet

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sandra_H

Berichten: 2716
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 11:42

Er is natuurlijk niks mis mee als je gebruik maakt van hulp en/of een bijrijder. MAAR...
mijn persoonlijke mening is dat je er niet van afhankelijk moet zijn, zowel financieel als qua tijd. Ik had nooit een paard gekocht als ik zou weten dat ik niet voldoende tijd had om hem elke dag zelf te doen, of (maar daar gaat het in dit geval niet om) als ik zonder bijrijder (met bijdrage in de kosten dus) zelf het geld voor alle kosten zou kunnen ophoesten. Stel dat je hulp/bijrijder er ineens mee ophoudt en je kunt geen nieuwe vinden, dan zit je mooi met de gebakken peren.

Sandra_H

Berichten: 2716
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 11:43

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Sandra.k op 2001-06-27 20:17 ]</font>

Moosie

Berichten: 341
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-01 20:38

Hi there Clint.
Cool Welcome, hope you have a great time here Haha!

banish

Berichten: 965
Geregistreerd: 09-03-01
Woonplaats: Leiderdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-01 23:27

Mijn paard knapt juist heel erg op van af en toe een lekker dagje niksen (lees: in het land met vriendjes) Ik kreeg juist een complimentje van mijn trainer dat mijn paard zo relaxed was. Ik had al bijna twee maanden niet echt getraind. Hij liep super!

....oh jee..... nu krijg ik vast op mijn donder van Wimpy..... }>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: banish op 2001-06-28 23:27 ]</font>

Marcella1

Berichten: 327
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-01 00:49

Tja een eigen paardje dat kriebelt bij mij ook wel vaak. Als bijrijder loop je toch vaak tegen bepaalde dingen op. Dingen die ik zelf heel anders zou doen, maar helaas dat gaat niet om dat het niet je eigen paard is. Ik zou zelf het liefst een stukje land hebben en daar mijn paardje opzetten, maar ja hoe kom je daaraan in de randstad. En als je een stuk land hebt, hoef je ook niet 7 dagen te rijden, je moet er wel naar toe, maar als je eens geen tijd hebt of wat dan ook, dan is het niet zo erg als je hem laat staan (vind ik) Maar ach laat ik eerst maar eens genoeg gaan sparen om een paard te kunnen kopen en dan zien we wel weer verder. Knipoog