Clinic Rieky Young te Leusden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Krista

Berichten: 1187
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 10:11

Hallo hallo,

eventjes een 'misschien stomme' reactie (hoe omschrijf ik het anders, ik bedoel het niet 'kwaad') maar volgens mij is er op 16 maart ook een Algemene Leden Vergadering van de WRAN.
Persoonlijk vind ik zulke dingen altijd erg belangrijk, want hier kun je het bestuur laten horen wat je van sommige dingen vindt. Nu weet ik natuurlijk niet of de mensen die naar de clinic toe willen gaan wel of geen lid zijn van de WRAN?
Ik probeer altijd met het plannen van evenementen altijd zoveel mogelijk in de gaten te houden waar wat georganiseerd wordt, zodat het niet tegelijk plaatsvindt.

Nogmaals: ik bedoel het niet als afzeiken, maar ik vind het wel belangrijk voor de gang van zaken in de western in Nederland.

Groetjes,

Krista

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 10:35

Maar meestal is een clinic overdag en een vergadering 's avonds Lachen Dus waarschijnlijk kan je wel naar allebei?

mnh
Berichten: 30
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-03 13:09

Het is niet altijd mogelijk om overal rekening mee te houden, zeker niet als zowel Rieky als wij een volgeplande agenda hebben. Helaas kom je dan weleens in de situatie dat er iets 'dubbel' plaatsvind. Nou moet ik ook nog bekennen dat ik niet eens van die vergadering afwist.......