Sidepull van Weaver

Moderators: goldenarrow, Animal

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Daatje

Sidepull van Weaver

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-03 20:38

Ik heb op eenmaal andermaal o.a. een side-pull te koop aangeboden. Nu zijn er wat geinteresseerden die een plaatje willen zien. Aangezien ik geen digitale camera heb, hoopte ik die van internet te halen. Helaas zonder succes. Het is een sidepull van Weaver en deze stond ook in hun catalogus. Deze heb ik alleen niet meer. Is er iemand die weet waar weaver op internet te vinden is of welke westernstore op internet deze verkoopt?

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 20:40

Zie je inbox Haha!

PAARDVRIENDELIJKE ZADELS EN RUITERSPORTARTIKELEN ONLINE SHOP www.fijn-zadel.nl NU GRATIS VERZENDEN VANAF 50 EURO.
Heb je een vraag over een Barefoot-zadel? Kijk eerst even *HIER* Barefoot Nederland - alle nieuwtjes op FACEBOOK
KASSA-koopjes: Slowfeeder hooinetten 20mm, Biothane teugels in allerlei kleuren. *\o/* Klik hier

Daatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-03 20:50

Thanks

dapperdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 21:10

uuhhh wat is nu precies een sidepull?

Gek op mijn kleine tinkerbink...
http://www.dapperdier.nl Omdat je begrijpt dat kennis van paarden bijdraagt aan een blij paard, waardoor je geniet van samen werken aan een inspirerend partnerschap.
Elke maandag rond zeven uur gratis een tip op facebook!

Daatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-03 10:13

een sidepull is een hoofdstel waarbij je het paard middels teugels bevestigd aan een soort neusriem rijdt ipv op een bit. Erg handig bij jonge paarden (bijv tijdens het wisselen van de kiezen), paarden die ongevoeliger zijn geworden in de mond of bijvoorbeeld een blessure aan de mond hebben. Maar ook leuk voor jou en het paard ter afwisseling van rijden met een bit.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie