Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
stef schreef:Ik kan het echt niet mooi vinden... Lijkt me ook verre van gezond aangezien het niet veel uit maakt of een paard nu te zwaar is door vet of door spieren, te zwaar is te zwaar, en dus slecht voor oa de gewrichten
LindyH schreef:Die weanlingveulens kunnen al best 10 maanden oud zijn, als de wedstrijd in november gehouden wordt. Je kunt in ieder geval niet zeggen dat de veulens die je op de foto ziet nog maar een half jaar oud zijn en dat ze dus veel te bespierd zijn voor hun leeftijd.
sonita schreef:http://www.jmkmalibuken.com/ deze is van een kennis van mij,ook heel erg lief manneke.
stef schreef:Dus alles wat extreem is hoeft van mij niet
ElCid schreef:LindyH schreef:Die weanlingveulens kunnen al best 10 maanden oud zijn, als de wedstrijd in november gehouden wordt. Je kunt in ieder geval niet zeggen dat de veulens die je op de foto ziet nog maar een half jaar oud zijn en dat ze dus veel te bespierd zijn voor hun leeftijd.
Ze zijn geen 10 maanden oud, dat weet ik 100% zeker. Dit was eind juni 2006 ( World Paint Show in Fort Worth) en dan zijn de veulens dus hooguit 6 maanden, maar dan moeten ze wel begin januari al geboren zijn en dat zal vast niet bij allemaal het geval zijn. Het zijn foto's die ik zelf gemaakt heb toen ik er was en er waren zat veulens van een maand of 3 en 4 aanwezig. Allemaal heel erg braaf, bijna te, als je nagaat dat deze, hele grote klasses, met 6 judges soms bijna een half uur duren, waarbij de veulens het grootste deel van de tijd opgesteld zijn.