Hulp gezocht bij westernrijden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Hulp gezocht bij westernrijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-02 10:46

Ik op zoek naar iemand in de omgeving Meppel die het leuk vind om mij thuis te helpen met de basis van het westernrijden, en daarna eventueel meer. Ik heb namelijk een 6-jarige Ned. Appaloosa merrie gekocht, en zij is gisteren aangekomen. Lovers Ze kent de basis van het gewone rijden, ze is nu een klein half jaartje onder het zadel. Zelf heb ik een jaar westernles gehad en een paint als bijrijdpaard gehad. Het liefst iemand met redelijk veel ervaring, en wedstrijdervaring. *LOL*
Graag voor 1 keer in de week, of minder/meer, in overleg.
Ik heb nog een 1,5 jarige Appaloosa-merrie, dus eventueel de mogelijkheid daar later ook mee te helpen en soms te berijden. Lachen

Ik zoek ook iemand die les volgt in Koekangerveld of Zuidwolde, die een plekje overheeft in de trailer, en mij dan mee zou kunnen nemen. Dit hoeft niet perse, maar lijkt me wel handig en gezellig.

Denk je het leuk te vinden om mij zo eens te helpen, stuur dan een berichtje of een mailtje!


VillaNeusjes

Berichten: 6097
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-02 13:59

ik krijg regelmatig les in koekange maar ik weet niet of wij via meppel reizen. daarnaast les ik niet op vaste dagen ofzo maar gewoon 1 keer in de maand als ik tijd (en geld) heb.
als je intresse hebt moet je maar een pb sturen


WARNING: The above post may contain sarcasm and/or sophisticated satire. Any psychological damage sustained is purely your fault!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-02 18:05

Is er dan verder echt niemand bij mij in de buurt die wil helpen met mijn paardjes?

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-02 19:39

vast wel, maar misschien zitten ze niet op bokt ?

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-02 19:56

Het is echt erg hoor bij mij in de buurt, haast geen westernrijders vlakbij zo ver ik weet. Misschien heb ik daarom ook nog geen reactie gehad Haha!

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-02 20:13

Ik woon in Dronten maar meppel is denk nog wel een half uurtje ofzo toch?? Overigens zit hier in de buurt ook niet zo bar veel mbt westernrijden.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 bezoekers