oefenwedstrijd ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BlackWych

Berichten: 1971
Geregistreerd: 03-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-02 13:10

Volgens mij zijn er meer onderdelen die er in W&J zijn. Volgens mij organiseerde de WME ook Trail, Horsemanship en misschien ook reining in W&J. Dat laatste weet ik niet zeker meer, is dan ook al bijna een jaar geleden dat ik daar voor grom gespeeld heb.

=^.,.^=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-02 13:17

Reining in W&J Verward Hoe gaat dat dan, met lichtrijden van been wisselen ipv changementen ofzo Verward *LOL*

Colinda
Berichten: 1322
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Amerongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-02 16:12

Hoi,

Jos ; is goed, dat soort dingen hebben we idd niet... Knipoog
we hebben al een parcours bouwer, hoera *LOL*
(als je tenminste ook kunt straks, op die datum...)

Het moet mogelijk zijn een jury te vinden die ook uitleg geeft naderhand... en als er een 'schrijver' is, kan diegene het ook evt. op papier zetten, leuk voor thuis !

ik ben van 3 - 10 januari een weekje weg, ff bijtanken & uitrusten Party!! en dan moeten we het maar eens verder gaan uitwerken...
wanneer & hoe enzo Knipoog

enneh... eerst nog een videoavond met 'prive' opnames Cool
Hoe staat het met de opnames v. jullie? Hebben jullie al wat op band staan?!

groetjes

iniak

Berichten: 532
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 21:33

als 'green-as-grass' beginner juich ik dit initiatief van harte toe! maart/april.....moet lukken, nog flink dooroefenen en dan hoop ik m'n debuut te kunnen maken, dus als 't doorgaat dan zou dat mooi zijn!

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 21:40

Yee, Loky, kom ik groomen!! Tong uitsteken

DubbelFun

Berichten: 88674
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 21:44

Colinda schreef:
eerst nog een videoavond met 'prive' opnames Cool
Hoe staat het met de opnames v. jullie? Hebben jullie al wat op band staan?!

Als je mij de 6e filmt op Sup staat er ook van mij iets op de band Bloos mag ik toch komen kijken Haha!

Ships..lees net dat je dan lekker een weekje weg bent, nou ja ander keertje dan maar.

iniak

Berichten: 532
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 18:29

Tof Vera! Fijn, dat scheelt al stukken.....!

Colinda
Berichten: 1322
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Amerongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 19:23

Sugarmiss; doe je mee? wat goed hee...
tja...je moet natuurlijk wel ff oefenen alvast, voor de wedstrijd Haha!

Maar als je de keer erop ook meedoet, kan ik je zeer zeker op band zetten Knipoog

en je brengt me tevens op een idee }> alleen de mensen met 'daadwerkelijk' prive banden mogen komen Clown
Dan hebben we tenminste allemaal het gevoel van ; ojee... straks moet ik mezelf laten zien Knipoog

Maar goed; on-topic Bloos
ik denk dat maart/april een geschikte datum zou zijn...nu nog even in de gaten houden welke wedstrijd data nog gaat komen, zodat het niet tegelijk met een andere leuke wedstrijd is...

ik ga in de vakantie eens nadenken over een leuk programma en laat jullie het weten & wat jullie ervan vinden, zodra ik terug ben
Jeetje... wordt toch nog werken in de vakantie Haha!

allemaal gelukkig nieuwjaar toegewenst !!! Party!!

groetjes

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 17:38

Als ik weet wanneer het is. Wil ik wel schrijven want heb zo'n cursus gedaan bij de WRAN.

Ilona-Sok

Berichten: 261
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-03 01:20

Hallo allemaal,
Een tijdje niets van me laten horen maar ik heb een bak thuis. Niet heel erg groot maar voor een niet zo groot groepje vind ik het wel leuk om iets te organiseren. Ik woon in Ermelo dus misschien wel centraal voor een aantal.
Ik hoor het wel als er interesse is!!!

BlackWych

Berichten: 1971
Geregistreerd: 03-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-03 12:31

Sonja schreef:
Reining in W&J Verward Hoe gaat dat dan, met lichtrijden van been wisselen ipv changementen ofzo Verward *LOL*


In de pleasure rijdt je ook niet licht, dus ook in reining niet lijkt mij... Verward Ben er verder niet bijgebleven, we waren nu al pas ruim na 0:00 thuis en toen wij vertrokken moest de W&J nog beginnen. Wellicht geen changementen, maar wel snelheidsverschillen enzo... Kweetut echt niet meer, is al een jaar geleden!!!

=^.,.^=

golda1

Berichten: 137
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 19:24

chris knol is een jury lid die uitleg geeft na de wedstrijd. Tenminste dat deed hij in de tijd dat ik nog fanatiek wedstrijden reed.