Lifetime-membership AQHA

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DubbelFun

Berichten: 88672
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Lifetime-membership AQHA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-02 13:36

WendyB (van de J227 regel) heeft een nieuw idee en roep mensen op dit te steunen.
Een hoop mensen worden geen lifetime member omdat het behoorlijk duur is en er geen directe voordelen aan zitten, dus wil zij nu proberen voor deze mensen onbeperkt record research voor elkaar te krijgen.
De AQHA kost dit niets extra (behalve misschien inkomsten uit ophogen van info-research, maar volgens mij doet niemand dit.)
Voor wie dit steunt kan naar onderstaande link de gequote tekst sturen.

Citaat:
"Request: I would like to request that this proposal be put on the agenda for the upcoming convention. AQHA Life Members should have unlimited access to the online pedigree and show records. This would encourage more people to become life members instead of just renewing their memberships when they needed to register a horse."


www.aqha.com/emailform.html

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-02 14:18

Hmm, dan zou het denk ik een "koopje" worden voor mij aangezien ik toch al snel zo'n 10 - 30 $ extra besteed per maand!

Dusss, ik heb me eraan toegevoegd!

Vraagje, waar hem jij hierover gelezen? Wil graag meer weten!

DubbelFun

Berichten: 88672
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-02 15:04

Oh op mijn 'vaste' USA-forum. Veel meer info stond er verder niet bij. Behalve de oproep en wat positieve reacties.

Ik vind het jammer dat ik niet meteen lifetime lid geworden ben ooit, want die prijs is zó omhoog gegaan sindsdien. Ik ben ook alleen maar lid als ik 'iets moet' qua koop/registratie (dus nu al een paar jaar niet meer Haha! ).

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-02 18:26

Sugar, zou jij me dat adres van je 'vaste' USA forum willen pben? Lachen

Verder eeuhmm...ik heb een paint...maar zal me voor de Quarter eigenaren toevoegen Haha!

[edit]oliebol, dat kan helemaal niet Haha! Heb geen AQHA id Scheve mond
Had de QH eigenaren graag willen helpen...maar helaas...[/edit]

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 01:30

ok sm mailtje gestuurd. zo goed?????
just kidding, maar ik vind het wel een heel goed idee. het nl toen staan te twijfelen over dat lifetime membership maar na uitgerekend te hebben hoe oud ik was en hoeveel jaar ik lid moest zijn dat het voordeliger was voor mij had ik zoiets van neee laat maar dan ben ik in de 80 voordat het voordeel oplevert. op deze manier wordt het wel weer interessant.

DubbelFun

Berichten: 88672
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-02 12:11

rina schreef:
heb nl toen staan te twijfelen over dat lifetime membership maar na uitgerekend te hebben hoe oud ik was en hoeveel jaar ik lid moest zijn dat het voordeliger was voor mij had ik zoiets van neee laat maar dan ben ik in de 80 voordat het voordeel oplevert. op deze manier wordt het wel weer interessant.


Dat probleem speelde bij mij dus nog sterker Haha!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 20:32

Lijkt me een heel goed plan als dat doorgevoerd zou kunnen worden. Want wat is het voordeel van een life membership boven een jaarlijkse contributie? Op dit moment nog niets...Ik heb in ieder geval een mailje gestuurd....