gezocht bijrijder voor Criollo

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jay2

Berichten: 2
Geregistreerd: 26-11-02
Woonplaats: Eindhoven

gezocht bijrijder voor Criollo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-02 15:17

Ik ben op zoek naar een serieuze, enthousiaste bijrijder die ouder is als 20 jaar, voor mijn 7-jarige criollo ruin, die hem 2 a 3 keer in de week wil meenemen op zijn buitenritten. Pling Het is ook mogelijk een keer in de week westernles met hem te volgen. Party!! Hij wordt western gereden met één hand, dus ervaring daarin is zeer gewenst. Hij staat in Stiphout (Noord-Brabant in de buurt van Eindhoven) Knipoog

rode_kool

Berichten: 4415
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 13:44

Hmm jammer dat ik zo'n ukkel van 14 ben ...anders was het wel lekker in de buurt Knipoog

Jac

Berichten: 874
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Mooi brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 23:01

Even voor de motivatie...er zijn veel western mensen in de buurt van deze Criollo! Dus je hoeft niet alleen te rijden! Tis een erg leuk paard!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 23:09

Ik wou dat ik nog bij mijn ouders woonde.... Boos! Wat een leuk paardje zeg!!

Jay2

Berichten: 2
Geregistreerd: 26-11-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-02 15:04

Het is jammer dat er niemand interesse heeft. Verward Ik ben namelijk in verwachting en hoopte hier een enthousiaste ruiter te vinden die mijn grote vriend zou kunnen rijden voor een paar maanden. Nu ben ik denk ik gedwongen hem een paar maanden vakantie te geven, met alle gevolgen van dien. Jammer Huilen Verdrietig

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-02 19:40

Ongelofelijk wat raar! Waarom wil nou niemand dit prachtige paardje verzorgen?? Ik hoop dat iemand nog reageert als hij/zij dit topic tussen de laatst bekeken topics ziet staan!
Misschien dat trouwens iemand op de stal van Jac wel een kennis heeft die ook kennis heeft van western ( Knipoog ) en je paard wil verzorgen. Ik kom zelf jammer genoeg hoogstens eens in de twee weken bij mijn ouders. Zou dan je paardje wel willen rijden, maar ja, dat is ook zo omslachtig he? Je laat het maar weten als je toch geinteresseerd bent!

HCRanch

Berichten: 2553
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Burkesville, Kentucky USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 12:17

zou het graag willen doen zoek nl een "tijdelijke" vervanging voor mijn merrie want niet ik maar zij is zwanger Pling dus dat wordt strakt ook niet meer rijden en dat is toch jammer. Maar zoals met alle leuke dingen je zit aan de andere kant van NL Huilen succes met het vinden van iemand

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 22:38

Heel erg jammer dat je zo ver weg woont (ik woon in het noorden des lands), anders had ik graag dat stoere paardje willen rijden voor een paar maanden. Owkee... ik kan dan wel geen western rijden, maar ben het wel bereid te leren. Ik wil namelijk in de nabije toekomst ook een criollo aan gaan schaffen, en dit zou bij uitstek de manier zijn om dit ras te leren kennen... Jammer, maar helaas.... Scheve mond