Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Wat is dit leuk, zo'n mooie samenwerking! Zou ik dit na zaterdag de clinic al kunnen? Hahaha

Wendy schreef:Ziet er goed uit! Alleen mis ik bij sommige onderdelen van het grondwerk wat uitdrukking van het paard.
). Toen ik nog in NL woonde had ik nog nooit van hem gehoord maar hier is hij ontzettend populair en ook ik was in 'no time' enthousiast. Ik zag hem voor het eerst op RFD-tv waar hij wekelijks meerdere malen 'les' geeft. Echt ideaal. Heb zo dus ook al veel van hem geleerd.
Ik kijk niet vaak een filmpje dat zo lang duurt af en meerdere keren: maar ik kon het hierbij toch niet laten
Ik vind die proef die hij laat zien ook fantastisch. Ik zie alleen niet zo goed wat hij met die zweep doet
Mensen die hem kennen: laat hij hiermee zien dat het paardje niet angstig reageert ofzo?
Splash schreef:Nog een Clinton Anderson fan hier!! Zal hij dan eindelijk ook Europa bereiken? (Pat Parelli, ga aan de kant). Toen ik nog in NL woonde had ik nog nooit van hem gehoord maar hier is hij ontzettend populair en ook ik was in 'no time' enthousiast. Ik zag hem voor het eerst op RFD-tv waar hij wekelijks meerdere malen 'les' geeft. Echt ideaal. Heb zo dus ook al veel van hem geleerd.

JoyRider schreef:Ik zie alleen niet zo goed wat hij met die zweep doetMensen die hem kennen: laat hij hiermee zien dat het paardje niet angstig reageert ofzo?

Wranglerbutt schreef:Ik zie trouwens veel overeenkomsten met de stijl van Wim Vonck (zie filmpje: http://www.horsefeelings.nl/html/Horsefeelings.WMV )
Ik wordt een beetje verdrietig van het filmpje