Ik weet het even niet meer..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 19:45

fuego is een kei in het uitvluchten verzinnen om maar niet te hoeven lopen.
wat dacht je van om de 5 minuten een keuteltje er uit te persen Haha! Schijnheilig Frusty

maar inderdaad vera je moet zelf de beslissing nemen.
maar welke beslissing je ook neemt , ik vindt altijd Lovers Knipoog

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-02 20:58

Ik heb de knoop maar doorgehakt;

Fuego krijgt een leuke nieuwe plek met veel uitrij-mogelijkheden, ik ga gewoon goed zoeken naar een lieve nieuwe baas die graag samen met hem wil genieten van de buitenritten. Die moeten er toch zijn Verward

Dat is eerlijker voor hem en leuker voor mij, ondanks dat ik hem ontzettend zal missen uit het diepst van mijn hart. Lovers
De mensen die Fuego goed kennen weten dat ik hem daar een groot plezier mee doe maar dat ik hem enorm zal missen Verdrietig

Nanouk

Berichten: 1004
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 23:44

vera schreef:
De mensen die Fuego goed kennen weten dat ik hem daar een groot plezier mee doe maar dat ik hem enorm zal missen Verdrietig

Absoluut de waarheid als een .... Koe (koe), ik zal hem ook verschrikkelijk missen!! Ik pink nu al een traantje weg Huilen bij de gedachte dat hij niet meer in ons stalletje zal staan. Maar ik weet heel zeker dat Vera er alles aan zal doen om te zorgen dat hij een super baas of bazinnetje zal krijgen en dat die alles zal doen om het hem (the King Cool ) naar zijn zin te maken. (want hij is erg verwend Knipoog - terecht - door Vera).

iniak

Berichten: 532
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 19:17

Vandaag zijn Fuego, Vera, Loky en ik lekker de bossen in geweest. En Fuego had het heerlijk naar zijn zin, niets te merken van het onwelwillende gedrag dat 'ie in de bak laat zien. Fuego is een superlief paard en je ziet gewoon dat hij een fijne dag heeft gehad (ondanks de enorme kou die we vandaag voor het eerst mochten beleven). Dat gun je zo'n paard toch elke dag? (nou ja, wekelijks dan) en aangezien Vera idd heel veel van Fuego houd is dit het beste besluit dat ze heeft kunnen nemen. Het is tenslotte niet fijn met een paard dat hetgeen jij voor ogen hebt niet ziet zitten......
Leuke foto's volgen! (rolletje moet nog vol en ontwikkeld etc.)