westernzadel competitie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
banish

Berichten: 965
Geregistreerd: 09-03-01
Woonplaats: Leiderdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 13:20

We kunnen het nog wel eens opnieuw doen. Maar dan lijkt het me beter als we eerst alle foto's verzamelen bij 1 bokker en dan als alle inzendingen binnen zijn, plaatst die bokker ze allemaal onder elkaar op internet.
(wel de namen erbij zetten uiteraard) Op deze manier is het overzichtelijker en kun je beter vergelijken. Dan kunnen we ook allemaal achter elkaar stemmen. En dan echt alle zadels steeds op een rijtje zetten van mooist naar minst mooi ( Knipoog ), zodat alle zadels écht een plaatsing krijent.

Dan vragen we aan SM of ze in de gaten houd dat er alléén berichten in komen die echt met het stemmen te maken hebben, zodat het ook nog overzichtelijk blijft (dus geen dingen erin als: "Wat is dat en dat zadel mooi!" of "die van haar is nieuwer" ofzo)
Dan krijgt iedereen nog een kans.
Ik bied me bij deze alvast aan om alle zadels (foto's uiteraard) in ontvangst te nemen. Haha!

Is het een idee? Verward Verward Verward
Laatst bijgewerkt door banish op 13-12-02 13:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 13:22

Ik vind het een goed idee. Maar dan moeten het wel foto's van duidelijke zadels zijn. Ik vond veel foto's onduidelijk en dan kan je niet echt beoordelen hoe ze er uit zien. Ze krijgen zo ook geen goede kans, helaas.

DubbelFun

Berichten: 88674
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 13:24

Ik vind het een goed idee. Opper het over 6 maanden nog eens, dan kunnen er er direkt iets mee doen Lachen

banish

Berichten: 965
Geregistreerd: 09-03-01
Woonplaats: Leiderdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 13:25

Waarom nou weer over 6 maanden?
Ik snap het weer niet natuurlijk....
(blont he!?)

DubbelFun

Berichten: 88674
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 13:35

Omdat er net één geweest is en wij winnaars Clown nog even van de overwinning willen genieten Haha!
Over een half jaar hebben vast veel mensen weer een ander zadel, want zo gaat dat heb ik me laten vertellen Knipoog dus dan kan iedereen weer meedoen. *LOL*

banish

Berichten: 965
Geregistreerd: 09-03-01
Woonplaats: Leiderdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 13:37

hahahahaha
Dat is weer een geheel niewe vorm van valsspelen voor mij hihi

Maar wees gerust!
Eenmaal gewonnen titels hoeven niet ingeleverd te worden. We geven het beestje gewoon een andere naam en dan is het inneens een heel andere wedstrijd.
Als je op een show eerste wordt, doe je toch ook weer vrolijk mee met een volgende show? Ik wel! (denk ik, ikben nog nooit eerste geworden)

ArabianRanch

Berichten: 4364
Geregistreerd: 13-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-02 20:17

Afbeelding

Dit is mijn westernzadel, het is een amerikaanse Big Horn, donkerbruin.
Hij staat geweldig op mijn palomino quarter.

Gr. Isabel

ArabianRanch

Berichten: 4364
Geregistreerd: 13-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-02 20:18

Ooh, ik zag dat al weer TE LAAT was. hi hi

Isabel

flicka

Berichten: 5575
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: Brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-02 22:23

Leuke competitie hoor! Ik wil eens een westernzadel proberen op mijn forse tinker. Ben op zoek naar een dark oil of zwart round skirt maar niet zo'n groot zadel i.v.m. korte rug. Wel een full quarter of hoe heet dat, och jee, ik ben echt een leek Lachen Waar kan ik terecht of wie weet wat voor me? Als er een topic is dat ik gemist heb geef het door! Ik heb hier in ieder geval prachtige zadels gezien....en ik val geloof ik voor de oudere donkere zadels met niet teveel tierlantijnen, wel die leren strengetjes aan de achterkant, sorry hoor maar ik weet niet hoe 't allemaal heet... Zo'n donker zadel als van sugarmiss vind ik heel mooi maar misschien is het inderdaad een idee om alle mededingers op een rijtje te zetten?