DRHA in Asten...uitslagen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
K@rin

Berichten: 415
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Maarheeze

DRHA in Asten...uitslagen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-02 13:28

Hoi, weet iemand wat meer af van de DRHA wedstrijd die 16 november in Asten gehouden gaat worden (zo staat het tenminste in de nieuwste Quarter). Is lekker dicht bij mij in de buurt, maar heb nog niet eerder gehoord dat er in Asten een western wedstrijd gehouden werd, dus ben een beetje nieuwsgierig of het wel klopt?
Weet iemand het programma? Is het in Manege Heiligers? Of een website met meer info? Wie komen er aan de start? enz. BvD
Laatst bijgewerkt door K@rin op 17-11-02 00:10, in het totaal 2 keer bewerkt

10y

Berichten: 1566
Geregistreerd: 01-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-02 20:09

In de Quarter staat er verder niks, alleen een telefoonnummer, als je daar iets aan hebt. 0143-352961 om informatie te verkrijgen. Maar dat heb je dus zelf ook wel. Misschien gewoon even een belletje plegen.

Jolande

Berichten: 1835
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Dichtbij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 14:08

Dat klopt die wedstrijd wordt in asten gehouden. Er zijn diverse klassen van green as gras t/m pro als ik me niet vergis. Als je naar Dave of Rieky Young belt in Vorstenbosch kunnen die je zeker meer info geven (het is een NRHA evenement) over tijdstippen ed.

K@rin

Berichten: 415
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Maarheeze

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-02 22:27

Dat heb ik dus maar even gedaan.
Let op 16 november is op zaterdag Pling

Start om 09.00 uur, inderdaad alle reining-klasses zijn vertegenwoordigd, en om 19.30 uur show van the future guys (trick-riding) en aansluitend een feestje en buckle-uitreiking Clown

Het is in manege Heiligers (ook wel manege prins willem alexander genoemd)
Reeweg 3 te Asten
Tel manege 0493-692056

Wie komen er kijken en wie gaan er rijden?

Adrienne

Berichten: 1535
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 14:46

Dit had mijn eerste DRHA wedstrijd moeten worden. Alles was er klaar voor nieuw show hoofdstel en teugels voor Dusty enz. Ik inmiddels bloedje nerveus.
Maar dat gaat nu niet lukken omdat ik een ongeluk heb gehad samen met onze jaarling. Huilen Ik zit thuis te herstellen van een hersenschudding, gelukkig is het geen zware. Het gaat al stukke beter maar paardrijden is nog een beetje te veel gevraagt. Lips are sealed Wel heel erg jammer, ondanks de zenuwen had ik er best zin in. Nu wordt het waarschijnlijk gewoon langs de kant kijken.
Maar ja ik bekijk het maar van de positieve kant, er zitten in elk geval hersenen in mijn hoofd anders had er niks geschud kunnen worden *LOL* *LOL* *LOL*

Jac

Berichten: 874
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Mooi brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 00:31

Hoi K@rin! Tanja en ik gaan eerst effe naar een trailer kijken (yes) en dan komen we waarschijnlijk ook ff!

Solanos
Berichten: 191
Geregistreerd: 27-09-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 11:27

Verdorie, waarom doen ze dat niet op zondag, op zaterdag moet ik werken Misselijk Haha! . Tot hoe laat duurt het ongeveer Karin? Misschien kan ik daarna nog komen.

K@rin

Berichten: 415
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Maarheeze

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-02 18:22

Geen idee, trick-riding begint om 19.30 uur, maar of de wedstrijdonderdelen tot aan de show doorlopen, of dat er een pauze tussen zit, weet ik dus niet.

K@rin

Berichten: 415
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Maarheeze

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-02 00:15

Nou moe, mooi niet dus. Ik was stipt 19.30 uur daar en toen kwamen de future guys net nat bezeet de bak uitlopen.........klaar!!! Verder geen paard meer te zien, kantine zat nog wel vol, maar buiten was iedereen de trailers aan het laden voor vertrek. Is voor mij nog niet zo erg, heb de show wel vaker gezien, maar die kinders die ik het hoofd gek gepraat had dat ze mee moesten komen kijken, dat was wel een beetje sneu.

He Jac, ik was er in 1x recht naar toe gereden....heb je uiteindelijk nog iets gezien van de reining of ben je maar meteen weer omgedraaid?

Weet iemand iets van de uitslagen?

mehlika

Berichten: 1821
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: zuidwolde drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 18:43

Ik heb de 3-4 year old snafflebit gezien, werd gewonnen door Rieky Young,Non Pro-Limited weet ik helaas de uitslag niet van , en de Open Limited won Dave Young na een run off van Barry Schuurman(ze stonden samen op de 1e plaats), Barry werd 2e , Dennis Roemer 3e.
Verder heb ik het niet bijgehouden.
Het was wel een druk bezochte dag , door de deelnemers dan, en een interressant deelnemersveld.

Gisela
Berichten: 1513
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Venray

Uitslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 11:03

Non Pro uitslagen:

1. Jolanda van der Valk Whiz N Mist
2. Ebbi Simon Sweet Talkin Lena
3. Babs Coppens Copenhagen Catalist

Open Uitslagen:
1. Jim Anderson Madison Jac
2. Jim Anderson Vivs Dun It
3. Jeff Delaet SonoverDun
4. Rieky Young Great Kid Whiz

Even uit het hoofd, er kan een foutje in zitten.

Groetjes, Gisela

Adrienne

Berichten: 1535
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 15:49

Dit zijn de overall uitslagen na een wedstrijd seizoen DRHA.
Dit zijn de zo geheten DRHA Buckle Series Champions


Willeke Riejs, met RH Be Aech / Green as Grass

Emmely Meijer met Dry Little King / Ltd Non Pro
Youth

Babs Coppen heeft de Non Pro & Rookie
gewonnen

Rieky Young met Lenas Texan / Open

Dave Young met BQ Peppy Lena / Limited Open

Dave Young met Smart N Lynx / 3&4 yr. old Snaffle Bit Open

Skyclad
Berichten: 12
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-02 23:39

In de uitslag van de open zit een foutje:

3e werd niet Jef Delaet want deze had alleen intermediate open ingeschreven. Zo werd Rieky dus derde, zij deelde deze plaats Jolande van der Valk op Whiz N Mist.

Gisela
Berichten: 1513
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Venray

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-02 20:54

Bedankt voor de herstelling, ik wist dat er iets niet meer helemaal klopte in mijn geheugen, jajaja, word ook al een dagje ouder

Groetjes, Gisela