Me paard!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pasterza

Berichten: 2693
Geregistreerd: 17-09-02
Woonplaats: Lemelerveld

Me paard!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-02 19:10

Hoi hoi wie rijd er ook western op een bels? Hier komt ff een foto:
Afbeelding

groetjes lin
Laatst bijgewerkt door Pasterza op 14-12-02 18:52, in het totaal 1 keer bewerkt


VillaNeusjes

Berichten: 6085
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 19:31

helaas zie ik de foto niet.
maar ik rijd zelf western op een tinker. een tuigtype waarbij je mooi kan zien dat er shire in zit.. dus ook grofjes...


WARNING: The above post may contain sarcasm and/or sophisticated satire. Any psychological damage sustained is purely your fault!

DubbelFun

Berichten: 88474
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 21:39


Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 21:41

Gaaf hoor Lachen Zit dat nou lekker met je benen zo wijd? Haha!

It never eats, it never sleeps, it never stops...

rhynstoner
Berichten: 146
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 21:44

haha echt wel cool, en ken ie al spinnen?? Haha!, ik vind het wel een cool paard! Kwijl misschien ken je er een trail wedstrijdje mee starten! aandacht krijg je dan zeker denk ik Pling

feel the power of Nimbo! Knipoog

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 21:47

Ik denk dat in de pleasure iedereen wel voor je aan de kant gaat *LOL*

Kon je wel zo'n groot zadel vinden?

Je suis Charlie.

Margee

Berichten: 5710
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 21:48

Kais schreef:
Gaaf hoor Lachen Zit dat nou lekker met je benen zo wijd? Haha!

Ik heb hetzelfde met Carys zomers. Zit best wel hoor.

Je paard ziet er super uit zo, tenminste het goede zadel
Wat kan hij/zij allemaal?

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 22:20

Geweldig! Haha!
Als ik ooit geld heb, dan wil ik een shire western beleren...ben je dan even de blits, op een WRAN wedstrijd *LOL* Paardje van een kleine 2 meter schoft Haha!

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 22:49

Ja, jij bent er groot genoeg voor. Ik denk dat ik een hele grote ladder nodig zou hebben. En je moet met zo'n grotert dan niet gaan trailen, wat sommige hindernissen zijn gewoon te klein voor hem.

Zie je een reus van 2m schoft het vierkantje nemen zonder een balk aan te tikken? *LOL*

Je suis Charlie.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 22:52

Niet echt Haha! Bovendien zie ik mensen met een paardje van 1.60m al moeilijk doen bij het hek. Zie je mij dan al met zo'n GVR aankomen? *LOL* Zal wel een pleasurepaardje worden denk ik Haha!
Ik ben er inderdaad lang genoeg voor, alhoewel het voor mij ook wennen zal worden op te stappen hoor *LOL* Tegenwoordig rijd ik alleen nog 'voor mij' kleine paardjes, van onder de 1.60m

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

10y

Berichten: 1566
Geregistreerd: 01-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 23:09

Jammer dat ik nog steeds niet door heb hoe ik de foto's fatsoenlijk hier op de site krijg. Heb al lekker zitten knoeien zonder succes overigens. Maar de dochter van vrienden van ons rijdt engels dressur op een enorme Shire die Sam heet en een enorme lieverd is. Op de keuring was hij de grootste die er bij was, dus meer dan 2 metet schofthoogte. De meeste Shires als ze groot worden zijn zo'n 1.8o tot 1.90. Het beste is op een stoel, dan op de bakrand en dan proberen jezelf erop te gooien. Maar het is inderdaad echt cool om te zien. Ze hebbeb meestal een waanzinnig goed karakter, maar ghroot dat ze zijn.....oef.

Zelfs als je een minderheid van 1 bent, de waarheid blijft de waarheid. (Gandhi)
He who lights the match, will catch the fire one day.

Je zult maar een ééndagsvliegje zijn en je dag niet hebben.

Jac

Berichten: 874
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Mooi brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 00:03

hahahahahaha. Cool! Cool Zelfs mijn vriend vind het erg gaaf. Laat je niks wijsmaken door alle quartercowboys, lekker doorgaan.
Enne, Dance...als je zo'n kruisje ziet, dan kun je met je rechtermuisknop erop klikken, properties of eigenschappen aanklikken, dan de URL kopieren naar je adresbalk en enteren. Vaak komt dan de foto toch tevoorschijn!

BlackWych

Berichten: 1971
Geregistreerd: 03-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 07:30

Wat een combinatie! Zo'n lekker paard met zo'n fijne tak in de paardensport! Ziet er echt heel leuk uit *LOL*

=^.,.^=

De grootste overwinningen zijn behaald door nog even vol te houden...Remember before you point your finger at someone else to blame, you point at least three fingers at yourself...

rhynstoner
Berichten: 146
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 07:49

ja maar het probleem met de pleasure is dat zelfs zijn sloomste gang nog twee keer zo hard gaat als je quartertje van 1.50 *LOL* we hebben naast onze manege namelijk ook een grote shire staan, en daarvan zei ik ook van die ken wel een pleasure wedstrijd meelopen, maar toen ik m eenmaal zag lopen dacht ik: nee, laat maar! Haha! hij gaat dan 15 rondjes waar jij er 5 doet! *LOL* maar voor de show zou het zeker leuk zijn!

feel the power of Nimbo! Knipoog

Pasterza

Berichten: 2693
Geregistreerd: 17-09-02
Woonplaats: Lemelerveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-02 23:18

Me belgje Louise is net een paar maanden onder t zadel en t gaat hartstikke goed, ze kan zelfs schapendrijven Haha! ! Jaja komen net terug uit Frankrijk waar we ong 1,5 maand gewerkt hebben op een schapenboerderij. Errug leuk! Volgend jr wil ik een paar wedstrijdjes mer d'r gaan rijden dusss dat wordt deze winter goed oefenen. Alleen t bit is een probleem, westernbitten gaan maar tot maat 14,5 cm en deze heeft 16! Dusss als iemand een oplossing weet...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 bezoekers