Jack over dun it verkocht?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Jack over dun it verkocht?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-02 13:03

Ik hoorde dat Jody Haha! naar het buitenland verkocht zou zijn. Heb er hier echter nog niks over gelezen. Waar of niet waar???


Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-02 13:16

Ja dat is waar. Jack over Dunit is verkocht naar - ik meen - Italie?

Je suis Charlie.

Jolande

Berichten: 1835
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Dichtbij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-02 20:55

Nee, niet verkocht naar Italie maar naar Oostenrijk. Jammer, ik vind hem echt geweldig, maar gelukkig hebben we een knappe dochter van Jodi! Al is ze niet swerelds slimste, want die tante is een week of twee terug over de bakrand van de binnenbak geknald om aan de andere kant op haar rug op de stenen te belanden. De rem werkte geloof ik niet meer zo goed Haha! Op het moment lijkt ze er nog redelijk goed van af te komen met een aantal hechtingen in haar knie, maar ik hou haar voorlopig toch nog maar goed in de gaten of haar rug en nek geen schade hebben opgelopen. Mijn zus heeft nog een klap van een been meegekregen en moest het zeer rustig aandoen met een lichte hersenschudding!
Maar goed, Jodi zit dus in Oostenrijk en heeft het daar schijnbaar heel goed naar zijn zin.

VillaNeusjes

Berichten: 6097
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-02 00:00

whahaha lekkere stunt!!! beterschap voor je zussie


WARNING: The above post may contain sarcasm and/or sophisticated satire. Any psychological damage sustained is purely your fault!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 53 bezoekers