vorstenbosch

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-01 08:41

zijn er hier mensen die zondag ook naar Vorstenbosch gaan? zoveel western is er niet bij ons in de buurt, dus ik ga zeker even een kijkje nemen Knipoog

Jolande

Berichten: 1835
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Dichtbij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-01 10:05

Ja hoor ik ga zondag zeker kijken. Misschien zien we elkaar wel.

Groetjes,

Jolande

Gisela
Berichten: 1513
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Venray

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-01 10:27

De wedstrijd op zondag begint om 09.30 uur en we hebben een leuk deelnemersveld. Tot nog toe al 62 inschrijvingen. De 'beginners' laten van zich horen, dat zijn er een heleboel in de Green as Grass.

Groetjes,

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-01 11:07

leuk, dan kan ik lekker de Japanner uit gaan hangen met m'n fotokanon Lachen

Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 22:10

heel erg jammer dat het zo ontzettend slecht weer was zondag. Ondanks de fijne tent voor het publiek moest de wedstrijd naar binnen worden verplaatst.

Helaas is de accomodatie daarvoor m.i. minder geschikt. Vanuit de kantine mis je toch teveel de wedstrijdsfeer en bovendien was het daar zo druk dat je als haringen in en tonnetje stond. Op zich natuurlijk wel heel leuk dat er zoveel publiek op af kwam.

In de inrijbak stond zoveel publiek dat ik het gevaarlijk vond. De ruiters moesten tussen de kinderwagens door inrijden Verward .

Vorig jaar viel het volgens mij ook al in het water. Zonde hoor, want ik heb veel mooie paarden gezien en een leuk niveau ruiters, dus op zich best de moeite waard.