Rollbackprobleempje-update

Moderators: goldenarrow, Animal

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Gast7521

Rollbackprobleempje-update

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-02 08:31

Tja als je anderen lastigvalt met je problemen (achterlangs kruisen in de rollback) dan moet je 't ook melden als het beter gaat he... Haha!

Ben een paar weken heel fanatiek bezig geweest met oefeningen van m'n trainer, gemengd met tips die ik hier heb gekregen (niet allemaal bruikbaar voor mij maar er zaten hele goede tussen), en sinds twee dagen ben ik ze weer helemaal compleet aan het rijden.
Eerst rustig in stap begonnen (om het hoofd koel te houden, Mileen wordt altijd een beetje errrrrrreg joepie en ik heb nog niet gehoord van een nieuwe variant waarin je met een enorme bok weg mag rijden Haha! ) , toen vanuit jog, en sinds twee daagjes dus ook weer vanuit een rustige lope.

Helemaal super, ze heeft zelf doorgekregen dat het toch makkelijker is om je linkerpootje voor je rechterpootje langs te zetten, en nu is het goed! De beweging is ook meteen wat soepeler, dus ik ben helemaal blij!

Thanks allemaal! Cool

jilleroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-02 13:22

geweldig voor je hoor!!!!!! fijn dat de tips geholpen gebben

WARNING: The above post may contain sarcasm and/or sophisticated satire. Any psychological damage sustained is purely your fault!

Gast7521

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-02 14:36

*LOL* Nu de rest nog..... *LOL*

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie