merrie van 1.65

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
silleke
Berichten: 1165
Geregistreerd: 27-08-02
Woonplaats: Hasselt Belgiƫ

merrie van 1.65

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-11-02 23:46

Ik had een vraagje.
Ik heb een bonte merrie gekocht van ongeveer 1.65, ze is nu bijna 3. Dit weekend ben ik in Hasselt naar een show geweest en kwam ik tot de ondekking dat die paarden daar allemaal zo klein zijn precies. Nu was mijn vraag, kan ik met mij merrie ook goed gaan western rijden of is dat onmogelijk omdat ze zo groot is? (ja zo groot is dat nu ook weer niet)
We gaan haar binnenkort beginnen in te rijden maar ik zou dan dadelijk western willen beginnen of wat vinden jullie daar van?


XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-02 23:48

Tuurlijk kan dat! Makkelijk! Er zijn paarden van 1,65 die het in de reining nog goed doen...wat toch behoorlijk wat lenigheid en snelheid vereist. Verder lopen er in de pleasure ook knap grote paarden...maar je kunt makkelijk meedoen hoor! Lachen

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

VillaNeusjes

Berichten: 6097
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 10:36

alweer o'n zelfde vraag.
jij kunt gerust met je paardje western gaan rijden... niemand zal je uitfoeteren omdat je zo'n groot paard ebt (nu jah een reus is het ook weer niet)
en als jij haar echt western wilt beleren waarom dan niet...of was je van plan engels en western te doen dat je twijfelt???


WARNING: The above post may contain sarcasm and/or sophisticated satire. Any psychological damage sustained is purely your fault!

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 11:19

Mijn knollie is ook 1.65 en we gaan ook de goede kant op met het westernrijden Haha! . Neem een goede instructeur en oefen veel dan kan jouw paard ook heel soepel worden.

Niets zo charmant als een paard in her land.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 bezoekers