een duitse paint

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Rhaia
Berichten: 768
Geregistreerd: 04-05-02

een duitse paint

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-02 09:38

Weet iemand hoe het werkt als je een Painthorse koopt in Duitsland. Hoe zit dat met registratie enzo? Ze zijn daar namelijk goedkoper dan hier in Nederland, maar ik weet niet of je met registratiekosten uiteindelijk net zo duur uitkomt.

Er is een groot verschil tussen het hebben van een mening en het vormen van een mening op basis van door anderen ingegeven subjectieve informatie.


Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 09:45

Alle kwaliteit is naar zijn geld, in Duitsland en in Nederland. De registratiekosten zijn hetzelfde, alleen moet je ook nog in je berekening meenemen dat het paard ook nog deze kant op moet....(invoer enz. )

Je suis Charlie.

DubbelFun

Berichten: 88477
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 10:31

Invoer is in principe alleen benzinekosten, want je mag ze na het Sjengen-accoord zo invoeren. Wel eigendomsbewijs(koopovereenkomst) bij je hebben.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 10:39

En dierenartsverklaring? Moet hij dat na Sjengen nog steeds meehebben? En inentingen moeten up-to-date zijn...

Je suis Charlie.

DubbelFun

Berichten: 88477
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 10:57

Citaat:
En dierenartsverklaring? En inentingen moeten up-to-date zijn...

Denk het niet Cassisy, want hoe zit het dan met die slachtpaarden die naar Italiƫ gaan Verward

Rhaia
Berichten: 768
Geregistreerd: 04-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-02 12:30

Oh, dus eigenlijk is het heel simpel! Nou, wie weet komt ie er nog ook. Trouwens zijn er bij de paint fans de volgende namen bekend?

Sire: Big Steps Snow Boy by Big Steps Dude
Dam: Midnight Queen ( Dry Doc gez.)

Heb ik dan een leuke paint?

Er is een groot verschil tussen het hebben van een mening en het vormen van een mening op basis van door anderen ingegeven subjectieve informatie.

Mac

Berichten: 11649
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 17:00

Qua vader zit je dan volgens mij wel goed. Kijk maar eens op www.bigstepssnowboy.de. Ik heb hem nooit in het echt gezien, maar bij ons op de manege kennen ze hem, en zijn ze erg enthousiast over hem. Een echte reiner, met goede "looks" op de koop toe.

Ma ken ik niet. Dry Doc is een goede cutting hengst (Quarter).

Rivendell

Berichten: 6803
Geregistreerd: 04-03-02
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 18:12

Naar mijn weten is Duitsland altijd duurder geweest met paarden. Zelfs voor de meest simpele pony wordt er boven de 2000 euro gevraagd.

Welsh Ponies en allerlei soorten kippen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 bezoekers