Waar kan ik goed leskrijgen, zonder eigen paard?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Waar kan ik goed leskrijgen, zonder eigen paard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-02 18:26

Ik heb een hele poos geleden deze vraag ook al eens gesteld, toen was de nood niet echt hoog, maar nu ben ik weer heel serieus op zoek naar een plek om te rijden, waar goed les gegeven wordt. In de omgeving hier zit eigenlijk niks, maar hiervoor reed ik twee keer in de week 60 kilometer om in Friesland te komen. Dus het is best een grote cirkel, waarin ik zoek.

Sinds ik uit Assen wegben, komt er van rijden en omgaan met paarden maar bar weinig, en daar begin ik steeds meer van te balen. Ik heb al rondgekeken, maar de enige trainer die ik in de buurt heb kunnen vinden is Ed Goossen (in Driel, da's maar 6 kilometer), maar die heeft geen lespaarden (ik heb hem gebeld). Een bijrijdpaard zou een optie zijn, maar die groeien geloof ik ook niet echt aan bomen...

Waar ik naar op zoek ben, is een manege of stal, waar ik echt goed les kan krijgen, op lespaarden. Een eigen paard komt pas over minimaal een jaar in de picture. Al is het maar iemand met een paar paarden aan huis, waar ik les op kan krijgen. Ik ben niet per se op zoek naar een grote manege met een kantine en een hoop gezelligheid, het gaat me echt om de sport.

Wie helpt?


Bonnigje

Berichten: 2296
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Biezenmortel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 16:06

www.manegedorst.nl

Naast Breda.
Weet niet hoe ver dat is voor je maar ze hebben leuke lespaarden.
Paints, Quarters, en Appaloosa's.

Paints & Quarters, western riding magazine
http://www.paintsandquarters.nl
Level Up, horsemanship magzine
http://www.level-upmagazine.nl

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 bezoekers