wie rijdt er hier bij DJ stable in koekange???

Moderators: goldenarrow, Animal

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

jilleroo

wie rijdt er hier bij DJ stable in koekange???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-02 18:58

ik vraag het mij zomaar af omdat mijn paard daar op trailertraining staat.
ik heb trouwens ook een les gehad van jacob jan en vroeg me gewoon af wie daar nog meer rijd of zijn paard heb staan! Lovers

WARNING: The above post may contain sarcasm and/or sophisticated satire. Any psychological damage sustained is purely your fault!

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 19:10

grappig, mijn paard heeft daar ook zijn trailertraining gehad :-_

jilleroo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-02 19:15

wat leuk!!! had die van jou ook angst?
en hoe gaat het nu?
ik ben vandaag geweest en het ging heel goed met rijden en daarna hebben we hem nog in de trailer gezet en zijn we een stukje gaan rijden ! althans dat hebben hun gedaan ik heb er achteraan gereden en geanalyseerd!!

WARNING: The above post may contain sarcasm and/or sophisticated satire. Any psychological damage sustained is purely your fault!

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 19:16

Oooooooooooo, sneaky Knipoog Er werd mij toen voorspeld dat ik ooit alleen met mijn paard op stap zou kunnen..... Dat doe ik nu inderdaad Lachen Maar toen geloofde ik dat dus echt niet.

jilleroo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-02 21:36

toen ik hem daar heen bracht dacht ik dit gaat nooit goed. hij ligt straks gewoon weer op zijn rug!! hij is echt heel erg bang, niet uit vervelendheid ofzo maar echt bang
dus nu komt ie zaterdag weer naar huis ole!!!

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 21:44

Heb er zelfs 2 staan daar....niet voor trailertraining, maar voor de gezelligheid, goede lessen en hun vakkundige omgang met paardjes. Een van mijn paarden staat al 4 jaar bij hun en ik kan niets anders zeggen dan TOP. Lekker he, les van Jacob. Hij heeft humor, maar ziet dondersgoed wanneer je iets fout doet en kan het goed uitleggen. Voor meer wedstrijdgerichte training les ik bij Dineke.... Hun stal heet trouwens "DJ Training Stables" en ze hebben een beginnende website; www.trainingstables.myweb.nl Deze site wordt binnenkort compleet gelanceerd met nieuwe foto's van hun nieuwe onderkomen.

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

jilleroo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-02 22:09

sorry was training vergeten mijn nederige excuses!!!!! whaaahhaha
ahumm jah .
maar inderdaad vind de lessen van jacob erg fijn. heb nu 1 les gehad en misschien dat ik deze week ook nog kan maar das afwachten of mijn vader tijd heeft. en dan straks hoop ik eens met de trailer langs te komen voor een les want ik moet wel blijfen oefenen!!!
welke paarden zijn van jou dan????

jilleroo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-02 22:12

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 13:21

Straw Miss, een Paintmerrie met eeuwige staartzak en dikke kont EN haar zoon van vorig jaar, Kobus, vernoemd naar Jacob(us), hihiii, hij was bij de bevalling namelijk.....

jilleroo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-02 13:34

staat ze op stal ??? en waar dan?
maakt haar staart zeker wel erg goor dan he?
leuk dat je het veulen vernoemt hebt naar jacob (us)
ids ie ook net zo geflipt?? hahahah
die tinker die er nu nog staat is van mij!!!
eigenwijs droppie !!!

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 14:23

Jou tinker heeft een poosje bij mijn Quarterhengst gestaan in de wei. Straw Miss staat overdag op de wei en 'savonds op stal, 3e stal gezien vanaf de weilanden. Haar zoon staat in de veulenboxen aan de rechterkant, bij de schommels. De enige Paint in dat rijtje, volgens mij. Kijk voor hun foto's even op mijn site.... Straw maakt haar staart niet goor hoor, hij sleept anders helemaal over de grond heen, vandaar de staartzak.

jilleroo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-02 18:30

ah jah vandaar!! nu jah je hebt ook paarden die hun staart belachelijk goor maken!! zoals de mijne de mest zit er elke dag weer in!!
mar ach ik heb het er maar voor over!! ik weet trouwens alleen dat mijn tinker eerst een paar dagen bij een jong vosje in de wei heeft gestaan. toen ik zaterdags kwam stond ie al in de weimet andere paarden helemaal rechts achter het hooi buiten.

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 19:24

Jong vosje; halve tuiger X Quarter of was het er een met een aalstreep?? Die met die aalstreep is mijn jaarling Quarter, hiiiihii.....

jilleroo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-02 21:01

jah zeg daar heb ik niet op gelet hoor. kweet alleen dat het een vosje was die donderdag weer weg zou gaan dus het zal de jouwe wel niet geweest zijn!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie