Welke wedstrijden?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Welke wedstrijden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-02 08:45

Ik heb zelf 2 hele jonge Appaloosa's, een Appaloosa zonder papier en eentje met NASpapier. Hoe zit dat nou als ik westernwestrijden ga rijden? Aan wat voor wedstrijden mag ik dan mee doen? De merrie zonder papier wordt opgenomen in het register binnenkort en op 3-jarige leeftijd gekeurd, want wij willen er graag mee gaan fokken. Kan ik ook lid worden van de AAHCH of moet je dan een Amerikaanse Appaloosa hebben? En als ik gewoon zelf lid kan worden van de AAHCH (dat heb ik volgens mij ergens gelezen) kan ik dan met mijn paardjes meedoen aan wedstrijden die van hun uitgaan? Ik hoop dat iemand mij dit kan uitleggen!! Verward Groetjes

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!


DubbelFun

Berichten: 88596
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 12:32

Volgens mij mogen alleen Appie's met een officieel Amerikaans papier (AAHCH) starten op deze rassenwedstrijden, natuurlijk moet je dan ook zelf lid zijn. Natuurlijk mag je wel met WRAN-wedstrijden en andere 'alle-rassen' wedstrijden meedoen.

Lid worden kun je volgens mij wel zonder dat je een Am. ap hebt.

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-02 13:37

Op hoeveel wedstrijden in het jaar kun je dan ongeveer rekenen??

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 15:45

Hoi, ik heb een am. appie en ben jarenlang lid geweest van de AAHCH. Daar kan iedereen lid van worden maar als je aan hun onderlinge wedstrijden mee wilt doen of aan de appaloosa shows moet je echt een amerikaans papiertje erbij hebben. Mijn appie heeft zowel amerikaanse als nederlandse papieren. Wran wedstrijden en andere westernwedstrijden zijn er zo onderhand wel elk weekend. Het is ook heel gezellig als je lid wordt van het NAS. We kunnen nog wel wat appaloosa's gebruiken in het showteam Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 bezoekers