Just Western.nl

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cheveyo

Berichten: 17591
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: aan het eind van de regenboog!

Re: Just Western.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 13:53

Korting?

mychinook

Berichten: 592
Geregistreerd: 17-03-06
Woonplaats: Amsterdam/gaasperdam

Re: Just Western.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 17:29

PaolaPromise schreef:
PaolaPromise schreef:


Nou ik heb de eerste helft binnen en de 2e helft is de fout van die leverancier. Het komt iig helemaal goed en Cornelie heeft me een leuke compensatie aangeboden.. Haha!

Cheveyo

Berichten: 17591
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: aan het eind van de regenboog!

Re: Just Western.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 17:30

ah oke Knipoog, dank je

mychinook

Berichten: 592
Geregistreerd: 17-03-06
Woonplaats: Amsterdam/gaasperdam

Re: Just Western.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 17:32

PlauGenGuy schreef:
Ik heb een paar weken terug na lange tijd wachten mijn redelijke grote bestelling binnen gekregen. Het heeft even geduurd, maar ik heb in de tussentijd wel een mailtje gekregen van Cornelie dat er iets niet goed was gegaan met de leveringen van de leverancier. Daarnaast krijg ik nog eens korting op een eventuele volgende bestelling. Ik blijf gewoon klant Just Western ondanks alle "tegenslagen".

Cheveyo

Berichten: 17591
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: aan het eind van de regenboog!

Re: Just Western.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 17:32

dat heb ik niet aangeboden gekregen overigens...

Coentjuh

Berichten: 9866
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: Ardennen + Werkendam

Re: Just Western.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 17:33

Ja ik vond dat er ook wel wat tegen over stond (en had dat ook wel gezegd!!!!!!), omdat ik 9 januari mn geld over had gemaakt en pas eind maart spullen binnen kreeg en dat was nog maar deel 1. En nou deel 2 nog niet heb Dromen

mychinook

Berichten: 592
Geregistreerd: 17-03-06
Woonplaats: Amsterdam/gaasperdam

Re: Just Western.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 23:04

dat is ook zeker te begrijpen hoor.vind het alleen niet eerlijk voor de mensen die ook maanden zitten te wachten maar waarschijnlijk voor minder hebben besteld.ik had begin maart ongeveer besteld geloof ik.als er toen al gedoe was met de leverancier dan had ze dat gewoon kunnen zeggen en had ik niet besteld.

Cheveyo

Berichten: 17591
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: aan het eind van de regenboog!

Re: Just Western.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 23:05

December was er al gedonder..

mychinook

Berichten: 592
Geregistreerd: 17-03-06
Woonplaats: Amsterdam/gaasperdam

Re: Just Western.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 08:15

kan je nagaan.....en dan toch een mail sturen dat de bestelling binnen 2/3 weken binnen is.ik snap er nu echt ff niks meer van.heb ook nogsteeds geen reactie of wat dan ook.ik ga binnen deze maand verhuizen.dus hoop ik wel dat ik mijn spullen dan binnen heb of mijn geld terug.

mychinook

Berichten: 592
Geregistreerd: 17-03-06
Woonplaats: Amsterdam/gaasperdam

Re: Just Western.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 06:49

is er iemand die haar wel kan spreken en het misschien door wil geven?? onder welke naam kan ik haar een pb sturen?

Coentjuh

Berichten: 9866
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: Ardennen + Werkendam

Re: Just Western.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 06:56

cornelie maar ik heb zelf ook nog geen antwoord terug, ze is al vanaf 29 maart niet meer online geweest. Mailbox doet het weer, dus kun je het beste mailen.

Cheveyo

Berichten: 17591
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: aan het eind van de regenboog!

Re: Just Western.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 10:02

gaat het wel goed daar... Ach gut

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Re: Just Western.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 16:00

Cornelie komt wegens tijdgebrek niet meer op Bokt, dus ze leest haar pb's ook niet. Ze is alleen bereikbaar op info@justwestern.nl . Ze heeft sinds februari een fulltime baan + een studie erbij en is daardoor overdag niet meer per telefoon bereikbaar.
Sinds kort is er een werknemer bij die haar gaat helpen met Justwestern, hij doet zijn best om zo snel mogelijk alles weer bijgewerkt te krijgen.
Het doet me pijn om jullie veroordelingen zo te lezen, Cornelie is mijn vriendin en ik weet hoe hard ze momenteel haar best doet om alles weer in het gareel te krijgen. Naast een complete verhuizing van huis, haard, paard en bedrijfje ook nog beginnen aan een nieuwe baan en een pittige studie is een heftige combinatie en verlangt flink wat aanpassing.
Ik snap dat het voor velen erg vervelend is, maar ik kan jullie hopelijk iets geruststellen, het komt echt goed, Ach gut !!

Cheveyo

Berichten: 17591
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: aan het eind van de regenboog!

Re: Just Western.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 19:24

Kan me voorstellen dat het je pijn doet om te lezen FH, het is aan de andere kant alleen wel zo dat de klanten er op deze manier hinder van ondervinden. De een meer dan de ander. Meer openheid of juist tijdelijke sluiting had misschien voor de service naar de klanten toe beter uitgepakt dan dit. Hoe graag ze het ook wil oplossen, zo lukt het niet lijkt het wel. Hoop dat die extra man haar zaakjes weer op de rit kan krijgen.

Alles tegelijk voor je kiezen helpt daar natuurlijk ook niet mee.

mychinook

Berichten: 592
Geregistreerd: 17-03-06
Woonplaats: Amsterdam/gaasperdam

Re: Just Western.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 16:21

je haalt de woorden uit mijn mond.....ik heb er namelijk geen vertrouwen in dat het snel goed komt.er zijn zoveel klanten die hun spullen nog niet hebben gehad.ik heb nogsteeds geen antwoord gehad op mijn mailtjes.... Verward Verward

Monsje

Berichten: 483
Geregistreerd: 04-01-05
Woonplaats: Vries

Re: Just Western.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 17:28

FlyingHigh schreef:
Ik snap dat het voor velen erg vervelend is, maar ik kan jullie hopelijk iets geruststellen, het komt echt goed, Ach gut !!


Nou dan wacht ik gewoon nog ff af... Haha!

mychinook

Berichten: 592
Geregistreerd: 17-03-06
Woonplaats: Amsterdam/gaasperdam

Re: Just Western.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 20:56

hoelang moeten we afwachten dan???? nog 3 maanden??

Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Re: Just Western.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 21:04

Ik wacht ook al lang...
Er zal wel een reden voor zijn, maar ik wil gewoon duidelijkheid.
Heb een hoofdstel besteld 6/7 weken geleden. Er staat: 2/3 weken levertijd en dan ga ik ook daarvan uit.
Helaas is het hoofdstel nog niet binnen, als ik vervolgens vraag: wanneer komt het binnen? Dan krijg ik geen antwoord en dat vind ik gewoon vervelend. Er wordt dan gewoon niet gereageerd op mijn mails opeens??
Zeg dan: weet ik niet.. of ik ga er daadwerkelijk achteraan bij de fabrikant of leverancier.. in ieder geval: regel iets.. schep duidelijkheid.
Ik heb er begrip voor als ze zou zeggen: luister eens.. leverancier doet moeilijk, even geduld.. of .. ik heb persoonlijke problemen, dus graag begrip hiervoor.. ok, dan heb ik dat, maar weet ik waar ik aan toe ben.

Ik heb al betaald, dus wacht nu braaf op het hoofdstel.. maar ik vind het ontzettend vervelend.

En ik bedenk me nu wel een keer voordat ik weer iets bestel.. erg jammer, want Cornelie heeft mooi spul!

Cheveyo

Berichten: 17591
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: aan het eind van de regenboog!

Re: Just Western.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 10:46

Idd, het rottige is dat je snel betaald (zelf direct na bestellen gedaan) maar het bestelde blijkbaar niet vaak binnen die 2/3 weken op de deurmat valt.
Ik kon nog wel met haar communiceren gelukkig, maar als je niks hoort dan is dat wel naar!

dirkje
Berichten: 712
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: friesland

Re: Just Western.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 16:22

misschien eens andere stappen ondernemen??

Moesji

Berichten: 378
Geregistreerd: 08-09-04

Re: Just Western.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 17:27

Ik heb inmiddels mijn geld terug gekregen voor hetgeen ik niet ontvangen heb.
Ik begrijp ook wel dat ze het misschien druk heeft gehad, maar als je een bedrijf hebt moet je daar rekening mee houden en niet te veel bestellingen aannemen. Zo krijg je een boel ontevreden klanten en dat is ongunstiger dan klanten die even moeten wachten tot ze kunnen bestellen...

mychinook

Berichten: 592
Geregistreerd: 17-03-06
Woonplaats: Amsterdam/gaasperdam

Re: Just Western.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 11:21

Moesji schreef:
Ik heb inmiddels mijn geld terug gekregen voor hetgeen ik niet ontvangen heb.
Ik begrijp ook wel dat ze het misschien druk heeft gehad, maar als je een bedrijf hebt moet je daar rekening mee houden en niet te veel bestellingen aannemen. Zo krijg je een boel ontevreden klanten en dat is ongunstiger dan klanten die even moeten wachten tot ze kunnen bestellen...



hoe heb je haar kunnen bereiken als ik vragen mag? ik wil ook mijn geld terug namelijk. het duurt me echt te lang.

mychinook

Berichten: 592
Geregistreerd: 17-03-06
Woonplaats: Amsterdam/gaasperdam

Re: Just Western.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 05:40

mychinook schreef:
Moesji schreef:
Ik heb inmiddels mijn geld terug gekregen voor hetgeen ik niet ontvangen heb.
Ik begrijp ook wel dat ze het misschien druk heeft gehad, maar als je een bedrijf hebt moet je daar rekening mee houden en niet te veel bestellingen aannemen. Zo krijg je een boel ontevreden klanten en dat is ongunstiger dan klanten die even moeten wachten tot ze kunnen bestellen...



hoe heb je haar kunnen bereiken als ik vragen mag? ik wil ook mijn geld terug namelijk. het duurt me echt te lang.


nou 1 klagende klant minder hier....had gister mijn bestelling binnen gehad.het klopte verder wel allemaal. maar via internet bestellen doe ik voorlopig bij niemand meer....

Moesji

Berichten: 378
Geregistreerd: 08-09-04

Re: Just Western.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 00:40

mychinook schreef:
hoe heb je haar kunnen bereiken als ik vragen mag? ik wil ook mijn geld terug namelijk. het duurt me echt te lang.


Ik heb een mailtje gestuurd met wat juridische taal.. ook vanaf mijn werk (rechtsbijstandskantoor) dus misschien heeft dat geholpen... Succes! Bij mij ging het om (maar) 14 euro, maar ben toch blij dat ik het terug heb Lips are sealed

Coentjuh

Berichten: 9866
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: Ardennen + Werkendam

Re: Just Western.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 20:41

Heb 11 mei het resterende bedrag teruggekregen. Kreeg mailtje van JW dat ze ziek op bed lag en die 2e persoon zou het geld over maken. Dat is nu dus gebeurd. Had 9 januari betaald, maart en april spullen binnen gekregen en mei resterende bedrag van geannuleerde spullen terug gehad. Beetje jammer... laatste keer dus!