Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne
PaolaPromise schreef:PaolaPromise schreef:
Nou ik heb de eerste helft binnen en de 2e helft is de fout van die leverancier. Het komt iig helemaal goed en Cornelie heeft me een leuke compensatie aangeboden..
PlauGenGuy schreef:Ik heb een paar weken terug na lange tijd wachten mijn redelijke grote bestelling binnen gekregen. Het heeft even geduurd, maar ik heb in de tussentijd wel een mailtje gekregen van Cornelie dat er iets niet goed was gegaan met de leveringen van de leverancier. Daarnaast krijg ik nog eens korting op een eventuele volgende bestelling. Ik blijf gewoon klant Just Western ondanks alle "tegenslagen".
FlyingHigh schreef:Ik snap dat het voor velen erg vervelend is, maar ik kan jullie hopelijk iets geruststellen, het komt echt goed, !!
Moesji schreef:Ik heb inmiddels mijn geld terug gekregen voor hetgeen ik niet ontvangen heb.
Ik begrijp ook wel dat ze het misschien druk heeft gehad, maar als je een bedrijf hebt moet je daar rekening mee houden en niet te veel bestellingen aannemen. Zo krijg je een boel ontevreden klanten en dat is ongunstiger dan klanten die even moeten wachten tot ze kunnen bestellen...
mychinook schreef:Moesji schreef:Ik heb inmiddels mijn geld terug gekregen voor hetgeen ik niet ontvangen heb.
Ik begrijp ook wel dat ze het misschien druk heeft gehad, maar als je een bedrijf hebt moet je daar rekening mee houden en niet te veel bestellingen aannemen. Zo krijg je een boel ontevreden klanten en dat is ongunstiger dan klanten die even moeten wachten tot ze kunnen bestellen...
hoe heb je haar kunnen bereiken als ik vragen mag? ik wil ook mijn geld terug namelijk. het duurt me echt te lang.
mychinook schreef:hoe heb je haar kunnen bereiken als ik vragen mag? ik wil ook mijn geld terug namelijk. het duurt me echt te lang.