Just Western.nl

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mychinook

Berichten: 592
Geregistreerd: 17-03-06
Woonplaats: Amsterdam/gaasperdam

Re: Just Western.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 07:00

flyinghigh dat heb ik al vaker gedaan.ik heb haar denk ik wel 6 mailtjes gestuurd.maar hoor nogsteeds niks. Huilen

mychinook

Berichten: 592
Geregistreerd: 17-03-06
Woonplaats: Amsterdam/gaasperdam

Re: Just Western.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 07:15

FlyingHigh schreef:
Dit schreef ik eerder: "Cornelie is vanaf gisteren weer gewoon te bereiken onder info@justwestern.nl . PB's en de voicemails komen niet goed door, ze heeft een fulltime job en kan geen telefoon overdag opnemen, dus graag alleen via dit mail-adres." Misschien nogmaals via bovenstaande email-adres contact opnemen met haar, dan gaat het vast goedkomen.


wou laten weten dat ik eindelijk een mailtje terug gehad heb. Pling

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Re: Just Western.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 20:13

Zie je wel, ut komt wel goeddddd.......

PaolaPromise

Berichten: 661
Geregistreerd: 18-10-05
Woonplaats: Herentals, Belgie

Re: Just Western.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 10:55

FlyingHigh schreef:
Zie je wel, ut komt wel goeddddd.......


Ik hoop et maar want ik wacht nog steeds Frusty

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Re: Just Western.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 11:23

Heb je recent nog een mailtje gestuurd dan?? Naar het goede emailadres gestuurd? info@justwestern.nl is de enige manier om ze te bereiken.

PaolaPromise

Berichten: 661
Geregistreerd: 18-10-05
Woonplaats: Herentals, Belgie

Re: Just Western.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 13:26

Ja ik heb begin vorige week een reactie gehad maar jammer genoeg heb ik op mijn laatste mailtjes weer geen reactie gehad en de spullen zijn nog steeds niet binnen...

Ik geloof heus dat het aan die leverancier ligt maar ik word het wel een beetje zat nu

Lottie84
Berichten: 8689
Geregistreerd: 17-11-05

Re: Just Western.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 13:28

Het kan heel goed gebeuren dat er langer op producten gewacht moet worden dan in eerste instantie aangegeven werd.
Als zaak ben je altijd afhankelijk van het voorraadbeheer van je leverancier, ik begrijp dat het vervelend is, maar ik neem
aan dat je uiteindelijk jouw spullen gewoon netjes geleverd krijgt.

PaolaPromise

Berichten: 661
Geregistreerd: 18-10-05
Woonplaats: Herentals, Belgie

Re: Just Western.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 13:59

LCharlotte schreef:
Het kan heel goed gebeuren dat er langer op producten gewacht moet worden dan in eerste instantie aangegeven werd.
Als zaak ben je altijd afhankelijk van het voorraadbeheer van je leverancier, ik begrijp dat het vervelend is, maar ik neem
aan dat je uiteindelijk jouw spullen gewoon netjes geleverd krijgt.


Natuurlijk, maar dan is het wel zaak dat je je klanten daar van op de hoogte houdt. Ik baal er het meeste van dat ik vooruit heb betaald en nu al 1,5 maand zonder teugels zit!! Als ik dit had geweten, had ik ze wel ergens anders gekocht Frusty

mychinook

Berichten: 592
Geregistreerd: 17-03-06
Woonplaats: Amsterdam/gaasperdam

Re: Just Western.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 14:31

PaolaPromise schreef:
Ja ik heb begin vorige week een reactie gehad maar jammer genoeg heb ik op mijn laatste mailtjes weer geen reactie gehad en de spullen zijn nog steeds niet binnen...

Ik geloof heus dat het aan die leverancier ligt maar ik word het wel een beetje zat nu



dat gevoel had ik dus ook.ik heb er nog nooit wat besteld dus had er meteen geen vertrouwen meer in.bij mij is het bedrag maar 35 euro maar wou ik toch op tijd mijn spulletjes hebben.ondanks alles wat je tegen zit op dat moment....je hebt een zaak.had dan iemand anders even iedereen op de hoogte laten houden.het heeft bij veel mensen argwaan gewekt.altans bij mij wel.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Re: Just Western.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 14:32

ik heb altijd hele goede ervaringen gehad met justwestern.... tot de laatste bestelling. Dan kan er vanalles aan de hand zijn, maar dit ging gewoon niet netjes..... (vind het verder niet nodig om hoe en wat allemaal hier neer te knallen, aangezien ik voorheen dus altijd alleen maar goede ervaringen heb gehad)

PaolaPromise

Berichten: 661
Geregistreerd: 18-10-05
Woonplaats: Herentals, Belgie

Re: Just Western.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 09:44

PaolaPromise schreef:
Ja ik heb begin vorige week een reactie gehad maar jammer genoeg heb ik op mijn laatste mailtjes weer geen reactie gehad en de spullen zijn nog steeds niet binnen...

Ik geloof heus dat het aan die leverancier ligt maar ik word het wel een beetje zat nu


Nou ik heb de eerste helft binnen en de 2e helft is de fout van die leverancier. Het komt iig helemaal goed en Cornelie heeft me een leuke compensatie aangeboden.. Haha!

Moesji

Berichten: 378
Geregistreerd: 08-09-04

Re: Just Western.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 12:34

Bij mij hetzelfde verhaal, ik zit al een aantal maanden op een halster te wachten... steeds beloftes dat het binnen 1 week wordt opgestuurd maar heb tot nu toe niets gezien.

mychinook

Berichten: 592
Geregistreerd: 17-03-06
Woonplaats: Amsterdam/gaasperdam

Re: Just Western.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 14:56

ik heb ook nog niks gehad!!! en een compensatie zit er denk ik alleen in voor mensen die voor veel geld hebben besteld??

Cheveyo

Berichten: 17591
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: aan het eind van de regenboog!

Re: Just Western.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 14:30

Hier hetzelfde, niet alleen qua levertijd....ik zal er zelf niet zo gauw meer bestellen maar dat doe ik bij de Agradi ook niet meer online...

Hoop dat het snel weer opgelost zal zijn met de leverancier want dat lijkt steeds het euvel te zijn...

Chantal78

Berichten: 1125
Geregistreerd: 17-02-06
Woonplaats: Friesland

Re: Just Western.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 20:06

hier was het precies het zelfde
moest veel langer wachten dan 3 weken en toen kreeg ik ook nog eens de verkeerde kleur pad.
de pad die ik besteld had stond wel op de bon maar niet in het pakketje maar heb deze maar gehouden had geen zin om nog eens langer dan 3 weken te wachten.
had ook al een paar keer een mailtje gestuurd maar nooit wat gehoord.

Cheveyo

Berichten: 17591
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: aan het eind van de regenboog!

Re: Just Western.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 20:08

Ik heb wel reactie gehad als ik wat vroeg. Idd verkeerde kleur leadrope en op dat ding stond lagere prijs dan ik betaald heb.

mychinook

Berichten: 592
Geregistreerd: 17-03-06
Woonplaats: Amsterdam/gaasperdam

Re: Just Western.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 07:40

nou ik heb nogsteeds niks.en ik heb weer wat mailtjes gestuurd maar krijg opeens de mailtjes weer terug. Verward ...snap er niks van Frusty .ik heb gezegd dat ik mijn geld wel gewoon terug wil.vind het echt te lang duren.straks krijg ik ook de verkeerde spullen.. ...daar zit ik ook niet op te wachten. weet iemand hoe ze nu weer te bereiken is????

Cheveyo

Berichten: 17591
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: aan het eind van de regenboog!

Re: Just Western.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 12:46

Per pb misschien? Zo communiceerde ik ook met haar.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Re: Just Western.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 12:54

pb kreeg ik geen reactie op...

Cheveyo

Berichten: 17591
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: aan het eind van de regenboog!

Re: Just Western.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 12:56

bij mij toen wel al duurde het een paar dagen tot een weekje.

Coentjuh

Berichten: 9862
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: Ardennen + Werkendam

Re: Just Western.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 13:00

Heb in mei 2006 besteld en toen netjes mijn spullen binnengekregen..

Dus wilde in januari weer wat dingen gaan bestellen, gelijk mijn geld over gemaakt 9 januari 2007. Nou weet ik dat ze wel is vertraging had met de EquiTheme spullen uit Frankrijk ofzo. Maar ik had 100 x gemaild of gepbd maar kreeg haast nooit antwoord terug. Terwijl ik 9 januari had betaald, op den duur kreeg ik een mailtje dat deel 1 er aan zal komen en deel 2 een paar weken later. Dus deel 1 van mijn bestelling heb ik een maand geleden ofzo gehad. Ik mailde pas waar deel 2 blijft, dacht ze dat mijn bestelling al compleet was. Dus ik miste nog een deel spullen. Waarvan ze zoiezo aan 1 halstertouw niet meer kon komen. Daar krijg ik nou nog mijn geld van terug en nog handschoentjes ofzo, rest heb ik geannuleerd..

Had het ook niet verwacht, omdat ik vaak goeie ervaringen lees op Bokt, maar nu na 4 maanden pas mijn spullen heb

Maar haar mailbox zit vol ofzo, dus kwam mijn mail gister niet aan Verward

mychinook

Berichten: 592
Geregistreerd: 17-03-06
Woonplaats: Amsterdam/gaasperdam

Re: Just Western.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 16:13

ik heb ook mijn mailtjes terug gehad hij zal wel echt vol zitten van al die mensen die bij haar besteld hebben zullen haar ook wel dood gooien met mailtjes.ik vind het ook echt niet leuk meer.ik had dan wel voor weinig besteld maar het is toch vervelend om zolang te wachten.2 weken geleden had ik een mailtje gehad dat het einde van die week ongeveer binnen zou komen.....heb nogsteeds niks en geen reactie.ik wil nu eigenlijk wel gewoon mijn geld terug.ik snap dat ik niet de enige ben maar dit kan gewoon niet.

Coentjuh

Berichten: 9862
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: Ardennen + Werkendam

Re: Just Western.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 17:53

PaolaPromise schreef:
Ik geloof heus dat het aan die leverancier ligt maar ik word het wel een beetje zat nu


Ja precies, maar als ik na 3 maanden wachten pas hoor dat het aan de leverancier ligt en dan een week later mn spullen binnen heb, terwijl ik aantal keer had gemaild waar het nou blijft en niets terug krijgt.. dat vond ik wel een beetje jammer zeg maar

Ik had voor 140 euro besteld ofzo..

Maar goed we wachten nu op teruggestorte geld van gedeelte wat ik nie hoef, krijg als goed is nog handschoentjes en thats it..

Papaya

Berichten: 314
Geregistreerd: 31-07-04
Woonplaats: Veluwe

Re: Just Western.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 11:40

Ik heb per mail in overleg met Cornelie een wat langere termijn afgesproken. Is het bestelde binnen, dan ben ik blij. Is het er niet dan krijg ik mijn geld terug en een seintje wanneer het alsnog binnenkomt. Dat neemt de druk van de ketel. Ik heb liever dat Cornelie de ruimte neemt om de leverancier op de huid te zitten dan mijn mails te beantwoorden. En ik wil er zelf ook niet dagelijks/wekelijks mee bezig zijn.
oliebol happens, als zo'n leverancier de afspraken niet nakomt of zendingen niet binnenkomen dan is dat - voor alle partijen - vervelend. Ik hoop voor iedereen dat het snel opgelost wordt. Tot dusver heb ik keurig antwoord gehad op mijn mail. Ik vind het jammer dat het zo loopt, maar heb er wel alle vertrouwen in dat het goed zit/ goed komt.

mychinook

Berichten: 592
Geregistreerd: 17-03-06
Woonplaats: Amsterdam/gaasperdam

Re: Just Western.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 13:52

ik snap best dat er mensen zijn met goeie ervaringen bij just western.alleen dit is voor mij de eerste x dat ik daar wat bestel.en word een beetje moe van het wachten en niks horen.en als ik hier dan lees dat er een aantal mensen wel hun spullen hebben gehad,maar ook verkeerde kleuren/spullen tsja daar word ik al helemaal niet vrolijk van Verward . ik vind het gewoon erg jammer dat ik er nu zelf achteraan moet gaan maar nogsteeds geen duidelijkheid heb.sommige van jullie krijgen wel antwoord en ook nog is korting.. Gestoord ...dat is niet erg eerlijk moet ik zeggen .of ben ik nou een zeur.. Bloos