Just Western.nl

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ElCid

Berichten: 9231
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Friesland

Just Western.nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-07 10:59

Omdat ik al dagen aan het proberen ben om Cornelie van Just Western te pakken te krijgen, zowel via mail als telefonisch, en dat niet wil lukken vraag ik me af of iemand hier me iets kan vertellen.
Op 4 maart heb ik een bestelling gedaan, 5 maart betaald en ik heb nog niks in huis.
Contact wil niet lukken, ik heb toen wel een bevestigingsmail gekregen dat de bestelling 2 a 3 weken levertijd had. Die levertijd is nu verstreken en ik zit op de spullen te wachten.
Iemand suggesties?
Ik heb alleen maar goede dingen gehoord over haar online winkel, vandaar dat ik er iets besteld heb, maar hier ben ik niet zo blij mee.

vrolijk
Berichten: 1822
Geregistreerd: 17-06-03

Re: Just Western.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 11:05

ik heb vorige week nog een mailtje van cornelie gehad voor een bestelling.

heb idd alleen maar goeie ervaringen met just western.
en bestel er al een paar jaar me spulletjes nooit problemen gehad.
dus ik heb geen idee waarom je het niet binnen hebt Verward

ElCid

Berichten: 9231
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Friesland

Re: Just Western.nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-07 11:13

Ik wacht nog maar even af, het zal wel komen maar het duurt wel erg lang Huilen

PaolaPromise

Berichten: 661
Geregistreerd: 18-10-05
Woonplaats: Herentals, Belgie

Re: Just Western.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 11:16

ElCid schreef:
Omdat ik al dagen aan het proberen ben om Cornelie van Just Western te pakken te krijgen, zowel via mail als telefonisch, en dat niet wil lukken vraag ik me af of iemand hier me iets kan vertellen.
Op 4 maart heb ik een bestelling gedaan, 5 maart betaald en ik heb nog niks in huis.
Contact wil niet lukken, ik heb toen wel een bevestigingsmail gekregen dat de bestelling 2 a 3 weken levertijd had. Die levertijd is nu verstreken en ik zit op de spullen te wachten.
Iemand suggesties?
Ik heb alleen maar goede dingen gehoord over haar online winkel, vandaar dat ik er iets besteld heb, maar hier ben ik niet zo blij mee.


Hier precies hetzelfde probleem! Ik heb op 1 maart een bestelling gedaan, een bevestiging gehad en betaald. En tot op heden niets ontvangen en ze reageert ook niet op mijn berichten. Ik bel haar al heel de week een paar keer per dag en ik heb haar voicemail ingesproken. Ik nam eigenlijk ook aan dat er niets mis was met Just Western omdat ik er alleen maar goeds over hoor... Ze zal er vast een erg goede reden voor hebben maar ik ben erg benieuwd welke dat is ??

Anoniem

Re: Just Western.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 11:16

Ik moet ook af en toe even wachten, maar verder nooit problemen mee gehad.

Raar dat hij niet reageert op je mail en telefoontjes.

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Re: Just Western.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 11:18

Cornelie werkt momenteel fulltime, dus overdag bellen lukt waarschijnlijk niet. Ik zal ook even proberen contact te zoeken.....
Misschien is ze ziek/ op vakantie?!?

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Re: Just Western.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 17:12

Cornelie is na het weekend weer terug, ze is momenteel op vakantie.
't Komt allemaal goed!!

ElCid

Berichten: 9231
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Friesland

Re: Just Western.nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-07 17:47

Thanks Cool Haha!

SummerRemedy

Berichten: 4696
Geregistreerd: 30-09-04

Re: Just Western.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 18:23

Ik heb er ook een keer iets besteld, contact zoeken was idd moeilijk maar ik heb het wel gekregen Ja

Anoniem

Re: Just Western.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 18:49

Ik heb meerdere keren wat bestelt maar je krijgt haar of niet te pakken of ze is heel traag. Dus wij bestellen maar ergens anders.

Marith_Ov

Berichten: 2553
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Hardenberg

Re: Just Western.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 11:01

Ik heb er nu ook wat in bestelling staan, wat nu al te laat is. Maar aangezien ik hier lees dat ze met vakantie is neem ik aan dat het wel goed komt.

Ik het er al regelmatig wat besteld en normaal gesproken komt het altijd binnen de gestelde levertijd.

Papaya

Berichten: 314
Geregistreerd: 31-07-04
Woonplaats: Veluwe

Re: Just Western.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 13:04

Ik ben ook in afwachting van bestelling van 20 februari en kreeg een mailtje dat het produkt uitverkocht was bij de leverancier en op korte termijn weer beschikbaar. Met online-bestellingen heb ik grote verwachtingen qua snelheid merk ik wel eens bij mezelf. Het is denk ik het beeld wat ik bij internet heb en wat ik beter kan bijstellen. Ingeval van haast rij ik vaak liever een stukje met de auto en loop even een 'plaatselijke' winkel binnen. Ik had me er op ingesteld dat het iets langer kon duren en wacht het met vertrouwen nog even af

Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Re: Just Western.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 18:31

Wanneer is Cornelie terug van vakantie?
Ik wacht nog even mijn mail af dan...

Jesper
Berichten: 94
Geregistreerd: 18-11-06

Re: Just Western.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 20:00

Nicole85 schreef:
Wanneer is Cornelie terug van vakantie?

FlyingHigh schreef:
Cornelie is na het weekend weer terug, ze is momenteel op vakantie.

jeanette

Berichten: 4894
Geregistreerd: 08-03-02
Woonplaats: Hengelo (o)

Re: Just Western.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 12:56

Ik heb in het verleden regelmatig wat besteld bij Just Western en nooit problemen gehad. De vandaag verschenen nieuwsbrief van Just Western stond wel vermeld dat ze leveringsproblemen gehad heeft met een leverancier en dat dat nu geen leverancier meer is en dat ze hoopt hier alle problemen mee opgelost te hebben.

ElCid

Berichten: 9231
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Friesland

Re: Just Western.nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-07 13:14

Intussen heb ik via via de nieuwsbrief ook gekregen, maar het is en blijft vreemd dat iemand niet reageert op email's, PM's en ingesproken berichten op de voicemail.
Al met al vind ik de service die nu geboden wordt belabberd en zal er ook niet weer iets bestellen. Ze komt zelf ook regelmatig op Bokt en neemt dus niet eens de moeite om in dit topic een korte reactie te zetten. Zo run je geen bedrijf.

REGINA76
Berichten: 2888
Geregistreerd: 02-07-03

Re: Just Western.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 17:56

ze zou ook op de wedstrijd in den ham staan.
daar zeiden ze door familieomstandigheden, is er vandaag geen westernstand met spullen.
dus wat moet je nu geloven.

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Re: Just Western.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 19:37

Wat je moet geloven? Wat er staat!!
Cornelie is mijn vriendin en ik vind het ongelooflijk vervelend dat iedereen maar wat gaat lopen gissen.
Cornelie kon inderdaad wegens familie-omstandigheden niet met haar standje komen in Den Ham en ze heeft leveringsproblemen met een leverancier die zich compleet niet aan de afspraken houdt maar waar ze wel een vracht aan bestellingen heeft uitstaan. Zeer vervelende situatie dus!!
Cornelie is vanaf gisteren weer gewoon te bereiken onder info@justwestern.nl . PB's en de voicemails komen niet goed door, ze heeft een fulltime job en kan geen telefoon overdag opnemen, dus graag alleen via dit mail-adres.

ElCid

Berichten: 9231
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Friesland

Re: Just Western.nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-07 20:25

Intussen heb ik van Cornelie bericht gehad en wordt alles goed opgelost. Eind goed, al goed, zullen we maar zeggen Haha!

mirgino

Berichten: 15475
Geregistreerd: 02-02-04
Woonplaats: vlakbij de zee in Z-H

Re: Just Western.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 21:43

ik heb gisteren een e-mail gehad met een uitleg over het hoe en waarom.
erg netjes OK dan!
ik ben helemaal geen klant meer ,heb ooit in het verleden eens wat besteld.

PlauGenGuy

Berichten: 258
Geregistreerd: 09-03-05
Woonplaats: Bantega

Re: Just Western.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 14:33

Ik heb een paar weken terug na lange tijd wachten mijn redelijke grote bestelling binnen gekregen. Het heeft even geduurd, maar ik heb in de tussentijd wel een mailtje gekregen van Cornelie dat er iets niet goed was gegaan met de leveringen van de leverancier. Daarnaast krijg ik nog eens korting op een eventuele volgende bestelling. Ik blijf gewoon klant Just Western ondanks alle "tegenslagen".

Vera

Berichten: 12176
Geregistreerd: 10-04-01

Re: Just Western.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 16:40

Wij hebben een groothandel en er is niets zo vervelend als leveranciers die hun leveringen niet nakomen.
Je bent als tussenpartij volkomen machteloos en jij moet het weer uitleggen aan je consumenten.
Dus ik weet in wat voor vervelende hoek Cornelie heeft gezeten.
Ik ken haar persoonlijk en weet dat het zeker niet aan haar heeft gelegen maar dat ze in vervelende omstandigheden heeft verkeerd.

Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Re: Just Western.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 19:17

Ik heb ook al contact gehad met Cornelie, is allemaal geregeld Lachen

mychinook

Berichten: 592
Geregistreerd: 17-03-06
Woonplaats: Amsterdam/gaasperdam

Re: Just Western.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 18:18

ik vraag me nou wel af waarom ik nogsteeds geen reactie heb gehad.het is dat ik op het quaterhorse forum vroeg of ik haar kon bereiken en dat deze link van bokt gestuurd werd.anders had ik misschien wel aangifte gedaan.ik wacht anderhalve maand op mijn bestelling en snap niet waarom.ik snap dat ik niet de enige ben maar vond het gewoon erg raar dat niemand wat liet horen.dan ga je toch rare dingen denken.

neem aub contact met mij op.ik heb namelijk ook een aantal mailtjes gestuurd en je voicemail een paar x ingesproken.en ik wil graag mijn bestelling ontvangen.

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Re: Just Western.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 18:46

Dit schreef ik eerder: "Cornelie is vanaf gisteren weer gewoon te bereiken onder info@justwestern.nl . PB's en de voicemails komen niet goed door, ze heeft een fulltime job en kan geen telefoon overdag opnemen, dus graag alleen via dit mail-adres." Misschien nogmaals via bovenstaande email-adres contact opnemen met haar, dan gaat het vast goedkomen.