Pilonnen/ Pionnen/ Verkeers- kegels

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 23:24

Hmmm, er is een Samenzwerings verbond van kracht bij jullie...

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-02 14:35

Gisteren haalde ik mijn Quarterhengstje op in Drenthe.....wat ligt er in stapels naast de weg, ......INDERDAAD!!! Ik had het lef niet, maar vrees dat ik de volgende keer geen weerstand kan bieden, vooral niet wanneer het dan wel regent.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 14:39

FlyingHigh schreef:
Ik had het lef niet.

Waarom niet Verward Keken ze gemeen uit hun reflecterende strepen? *LOL*

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-02 14:47

We reden met een jonge hengst in de trailer over een redelijke drukke weg....nee, ze keken niet echt gemeen, eigenlijk wel een beetje zielig....ships he, ik voel me nu zelfs schuldig dat ik die arme oranje stakkers niet heb gered.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 17:14

Voel je niet al te lang schuldig, als ik zo die reacties hier eens lees, is er vast wel een andere ruiter geweest die zich over ze ontfermd heeft *LOL*

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 18:54

als jullie pionnen asiels vol zitten kan ik nog wel een heel goed huis bieden hoor.

VillaNeusjes

Berichten: 6099
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-02 13:21

haha en dan bedenken dat mijn vader bedrijfleider is bij koop (jaja van de bouwfraude maar hij heb er niets mee te maken voor de belangstellende) dat is ie dus van matrieel beheer en daar staan een heeeeeeeeeeeleboel eenzame pionnetjes die remi alleen zijn en wachten op audoptie omdat ze verouderrt zijn en niet meer veilig genoeg (alles heb reflectiebanden tegenwoordig) met als gevolg dat ik nu beeeergen met pionnen heb in alle maten (groot groot en groot) die hun verdere leven bij mij slijten
als iemand nog pionnen wil adopteren moet ie het ff zeggen dan zal ik eens vragen bij het adoptie bureau (koop) of er nog een paar bbeschikbaar zijn voor ons hardwerkende en goed verzorgende pionnenbehoeftige westernruiters!!!!

DubbelFun

Berichten: 88693
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-02 13:26

Naar daar zal zeker animo genoeg voor zijn (legale adoptie Lachen )
Maar wat kost verzending wel niet???

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-02 15:09

Nanouk en ik bieden ons ook aan als adoptie ouders B)
Ook wij zijn erg benieuwd naar de adoptiekosten want die kunnen bij kinderen in de 10 duizenden euros lopen.......

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-02 16:05

Oh, wauw, ik voel me ook direct geroepen om enkele afgedankte weesjes een happy life te geven in mijn uit de kluiten gegroeide zandbak. Ik zou ze eventueel in Emmeloord kunnen afhalen, wat voor een kosten blijven er dan nog over? Zijn ze zindelijk of (reflecterend) luierdragend? En hoe groot? Ik zou 50 cm of 75 cm een prachtige afmeting vinden....Lachen

Tess
Berichten: 982
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Mierlo-hout

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-02 17:02

jilleroo schreef:
hardwerkende en goed verzorgende pionnenbehoeftige westernruiters!!!!
.
Deze niet western- maar toch hardtrainende ruiter/menster heeft ook nog best een plaatsje voor een stuk of 8 grote pionnen, ga ze gebruiken om mee te mennen, dat willen ze toch ook wel he Schijnheilig ?

VillaNeusjes

Berichten: 6099
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-02 17:25

whahahah
adoptie ouders genoeg
ik zal het mijn vader vragen maar die is pas overmorgen thuis! dus als jullie ff geduld hebben????????????

banish

Berichten: 965
Geregistreerd: 09-03-01
Woonplaats: Leiderdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 12:12

JAAAHHHHAAAAA!!!
Als het niet te duur is, wil ik ook wel mee doen in het foster-pionnen-plan!

Maar dan moet het wel een beetje goedkoper zijn dan ze kopen bij een van de verkoop-punten uiteraard. Misschien kunnen we iets regelen met ons allen.

Wanneer komt er iemand met een partijtje bij mij in de buurt???

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 12:28

Yes, ook ik bied me aan als fantastische adoptie-ouder!

VillaNeusjes

Berichten: 6099
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 15:31

jongens nog ff geduld me pa is bijna thuis en dan zal ik et eens vragen!!!

celinde
Berichten: 879
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 18:26

Ja, Ik wil nog wel een mooi pionnetje ( of 3). Helaas vind ik ze ook nooit mishandeld onderkoeld of hongerig hier liggen...bij ons staant ze meestal te schitteren op de weg als er weer iets aan de hand is.
Dus ik bied me ook aan als adoptie-ouder.

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-02 21:28

En........is pa al thuis??????? OOOOOOOOOOOOOOooHHHHHHHH, we zijn geweldige adoptie- ouders......please.....geef ze een tweede kans bij ons!!! Ze mogen wel zeker met z'n 6-en bij me komen wonen...hihihiii...wordt je vader al gek van al die wilde adoptie- mamma's???

VillaNeusjes

Berichten: 6099
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-02 07:56

nou ik heb et gevraagd maar ze hebben nnet een hele zooi naar de vuilstort gebracht (whhahahahha waardeloos adoptietehuis)
maar zodra ze weer hebben (gaat best snel volgens me pa) dan geeft ik een seintje. voorlopig zullen jullie het met verdwaalde n weggelopenpilonnen moeten doen

banish

Berichten: 965
Geregistreerd: 09-03-01
Woonplaats: Leiderdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-02 15:21

Hèèèè`....................... ships!!!!
Ik had me zo op mijn adoptie kinders verheugd.
Maar ik houd me nog steeds aanbevolen voor als je weer wat over hebt hoor!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-02 17:40

Banish, vlak bij jou staan een heleboel weesjes.... Schijnheilig
Vanuit A'dam vanaf de A4 naar de A44 en meteen eraf. Onderaan de afrit even links, en daar zie je op de Lisserbroekerweg werkzaamheden, waar schitterende pionnen ernstig verwaarloosd worden. Haha!
Staan er na 17.00 uur op werkdagen en in het weekeinde zelfs 24 u/dag helemaal eenzaam en alleen te zijn. Geen hond in de buurt want iedereen denkt dat die afritten niet te gebruiken zijn, maar je kunt er gewoon door

Doe ze de groeten maar van me als je ze ophaalt. Ik ben dat vrouwtje in die rode Punto die elke dag hebberig naar ze kijkt, maar er al genoeg heeft voor in de bak Knipoog


Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-02 10:37

Volgens mij sla ik een beetje door; heb ik vannacht gedroomd dat ik pionnen aan het redden was die op een verlaten weg heel zielig stonden te zijn Slapen Verward
Zou het wel goed met me gaan ?

banish

Berichten: 965
Geregistreerd: 09-03-01
Woonplaats: Leiderdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-02 11:03

Heel lief van je Sonja!
Maar om eerlijk te bekennen, durf ik dat eigenlijk niet zo goed. Lips are sealed
Maar ik zal ze wel de groeten van je doen

Semmie
Berichten: 171
Geregistreerd: 08-01-02
Woonplaats: Enschede

Pionnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-02 12:57

Ja, en je kunt ze natuurlijk ook bij de betere sportzaak bestellen. Ze heten dan afbakenkegels en ze zijn in verschillende hoogtes, zwaartes en kleuren leverbaar.

banish

Berichten: 965
Geregistreerd: 09-03-01
Woonplaats: Leiderdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 09:42

En wat betaal je daar dan zo hier en daar voor?
Ik heb namelijk écht geen flauw benul...

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 18:03

Jaaaa!!! Wij hebben er een paar voor adoptie aangeboden gekregen!! *LOL* *LOL*
Staan Nanouk en ik samen te kijken naar alle Dam tot Dam lopers, zien we een wagen met pionen van de gemeente achterin. Ik tik in de stromende regen op hun ruit en vraag wat ze met de kneusjes doen.
Deze worden afgevoerd naar Hattum waar ze worden verbrand Boos! Wreed he!!!
Ik vertelde hem waarom we er een paar zochten en hij vroeg waar ze naar toe moesten en dat hij ze wel even kwam langsbrengen Knipoog
Toen hij vroeg hoeveel ik er moest hebben zei ik; 8 (leek me al erg veel maar wie niet waagt wie niet wint Haha! )
Nou voor zo'n klein aantal reed hij niet naar ons huis (ik had er dus gewoon om 30 moeten vragen ofzo Schijnheilig ) maar ik mocht ze wel meenemen.
Helaas hadden we een auto vol kinderen en hond dus er kon niks meer bij Clown Bloos
Ik nog zeggen dat hij er best meer mocht brengen omdat ik heel veel adoptieouders ken maar daar trapte hij niet meer in
Nu mogen we deze week na 21.00 uur komen (is de opzichter weg Knipoog ) om er een paar mee te nemen
Dus jongens, spreek die mannen aan en wie weet moffelen ze er een paar voor je weg. (kosten overigens nieuw Dfl. 110,- )