NK cowclasses

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

NK cowclasses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-02 10:51

Is er nog iemand geweest van bokt?
Behalve ik dan Lachen

Ik vond het wel erg triest om te zien dat er bij heel veel ruiters in de cutting (zelfs de kampioen amateurs) 1 min voor de start de trainer er nog op moest. Vervolgens stapt de ruiter erop en wint een titel. Ik kan me niet voorstellen dat je dat dan een geweldige prestatie van je zelf vindt.
En ik vond de manier waarop de met de paarden om gingen ook geen reclame.

De Working Cow Horse vereist toch aardig wat meer kwaliteiten van de ruiter. En ik vond het ook mooier om te zien, maar dat is kwestie van smaak.

De teampenning ben ik halverwege weggegaan, dus daar kan ik niet echt veel over zeggen.
Ik weet wel dat het paasei was Lachen

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!


Jannie

Berichten: 1133
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 16:41

Ik ben ook geweest en het was inderdaad erg warm!
Wat mij bij de teampenning opviel was dat er maar weinig teams de regels goed kennen.
Sommige teams hadden drie koeien in de pen en staken hun hand omhoog maar nog niemand stond met de neus van het paard in de pen! Dus no time!! Jammer dus.

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 18:39

Weet iemand ook wie waar geeindigd is????

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-02 21:59

Ehm ik ben de namen vergeten, sorry Verdrietig
En ik vroeg me ook af waarom die gast in de Jeugd Cutting meedeed met twee paarden (in die enorrmee hitte) terwijl hij toch al kampioen was. Het is geen oordeel, maar wel een vraag naar zijn beweeg redenen. En het tweede paard was nog niet eens rad ook. En ja, ik besef met die uiting dat ik reacties krijg "en wie ben jij dan om daar over te oordelen"

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot en 18 bezoekers