clinic crhis knol

Moderators: goldenarrow, Animal

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

hanita

clinic crhis knol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-02 14:51

Over een poosje geeft crhis knol bij ons op de manege een clinic.
*LOL* Deze zou gehouden worden in ommen bij de manege de laarbrug.
Het lijkt mij erg leuk om onder de begeleiding van chris knol te rijden. Haha!
Als jullie meer informatie willen hebben mail me maar. Er zijn nog enkele plaatsen vrij voor praktijk en theorie. Ook kan er alleen theorie gedaan worden of gekeken worden. De onderwerpen die uitgelicht worden zijn trail en horsemanship.
Wil je meer weten over de datum en prijzen er van mail me maar. Ik geef graag informatie er over.

Graag hoor ik ook jullie ervaring met het geven en houden van clinic's.

Bedankt allemaal.

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 14:53

1 sept komt ie bij ons op de vereniging, zelf doe ik een dagdeel mee en mijn zus het andere. Het is namelijk haar paard Lachen
Ik ben ook wel benieuwd hoe het zal gaan.

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Linda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 16:32

Hij is bij ons ook meerdere keren geweest. Ik ben naar de theorie van de reiningclinic geweest. Ik rijd zelf geen reining, maar het was heel boeiend, ook om de plaatsingen op wedstrijden wat beter te begrijpen. Lachen

I'll always think of you and smile...

Linda wás Ludo

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 21:13

Ik heb ooit, toen ik zelf nog geen western reed maar wel wou beginnen samen met hem gejureerd (nou ja hij gejureerd en ik geschreven)
Ik moet zeggen dat ik er heel veel wijzer van ben geworden! Was echt leuk, alles werdt duidelijk uitgelegd enzo.. geweldig!!
Ik geloof dat er binnenkort ook een clinic bij Jolanda (Colinda) gehouden wordt?

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Colinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-02 15:57

youngster schreef:
Ik heb ooit, toen ik zelf nog geen western reed maar wel wou beginnen samen met hem gejureerd (nou ja hij gejureerd en ik geschreven)
Ik moet zeggen dat ik er heel veel wijzer van ben geworden! Was echt leuk, alles werdt duidelijk uitgelegd enzo.. geweldig!!
Ik geloof dat er binnenkort ook een clinic bij Jolanda (Colinda) gehouden wordt?

Hoi,

Ja ... dat klopt ! zie de agenda hier op western Knipoog

En inderdaad... waarschijnlijk gaat hij ook behandelen waar een jury zoal op let en hoe het zit met puntentelling/aftrek en zo.... lijkt me ook erg interessant om te weten Pling

Groetjes Jolanda

op de avatar zie je Sallyman!

Dundee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-02 18:59

Hallo,

Ik ben deze zomer op vakantie op de Together Ranch (de ranch van Chris in Duitsland) geweest met twee paarden. Was heel leuk en zeker weer leerzaam, is echt een aanrader om te doen! Je kan je paard meenemen (stal en weidegang) en ze hebben mooie gastverblijven. Kijk maar eens op www.togetherranch.com Niet alleen van de lessen van jezelf leer je veel maar ook van het kijken naar andere gasten die lessen en de trainingen van Ayesta als Chris zelf rijd.

Groetjes Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!!

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 22:34

Die link doet het niet.... Huilen

Let horses whisper in your ear and breathe on your heart

Dundee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 22:46

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie