westernles - tips?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

westernles - tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 15:31

Ik heb voor 2 weken de paarden over genomen van een vriendin van me omdat zij op vakantie ging. En nu ben ik uitgenodigd om samen met haar een lesje western te nemen. En dat komende vrijdag al!! iemand enige tips? wat ik wel en wat ik nie moet doen?


Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 16:01

Open staan voor alles. Neem alles in je op, je zult zien dat je veel dingen bij Engels kunt gebruiken en andersom

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Collin
Berichten: 15
Geregistreerd: 11-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 17:39

Waar krijg je die les?En van wie

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 17:44

Wel doen: lekker genieten *LOL*
Niet doen: je daarna vreselijk druk gaan maken over de verschillen of de overeenkomsten van Engels en Western *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 23:45

hahahahahahaha ja genieten zal ik zeker wel Sonja! hihi En ik zit nu al een beetje van hmm wat zou er helemaal anders zijn enzo maar dat hou je toch denk ik.

Collin: Ik weet niet van wie maar het is in Hoenderloo op de veluwe ranch.. we moeten er geloof ik om half 3 zijn..

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 07:47

Ah oliebol loop ik je net mis, ik kom zaterdag aan op de Veluwe Ranch.
Heel veel succes daar en idd gewoon open staan voor alles. Western is echt heel leuk!
Viv

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 08:33

Dan heb je waarschijnlijk les van Martijn, aardige gozer. Leuke tent. Of het repre is voor de sport, daar laat ik me maar even niet over uit, daar zijn de meningen nogal sterk over verdeeld.
Maar het is in ieder geval een heel gezellige stek.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 16:16

Ow ja.. Ik dacht misschien kan ik daar ook ondertussen iemand meeten hihi Knipoog
Ik zal een uitgebreid verslag maken als ik terug kom beloofd! hihi. Enne Sonja ken jij Martijn gewoon kwa naam of ook wel een beetje persoonlijk. Zal ik hem de groetjes doen voor je? *als ik les krijg van hem* Lachen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 16:25

Ik ben er wel eens voor een korte vakantie geweest met de paarden, en heb hem toen een paar dagen meegemaakt. Zij zien dusdanig veel mensen dat mijn naam hem echt niks meer zal zeggen. Eerder m'n pony, want die maakte wel een aardige indruk geloof ik. Hihi, ze zagen daar niet zoveel Fjorden geloof ik, ze waren ook erg verbaasd dat die van mij geschoren, opgevoed en niet vet was. Haha!

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 07:59

Heeej Son, dan ga ik deze week ook een statement zetten daar, hihihhi. Dan zal mileentje ongetwijfeld ter spake komen.
Viv

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 bezoekers