jeugd team: reining

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

jeugd team: reining

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-02 19:51

weer een quote van de AQHA site over de reining die gisteren (vannacht) gereden is door "onze" Sigaar jeugdruiters:

Dorris Monnich from The Netherlands had another great day, placing fifth in the first go-round. With her first-place cutting finish, she's really making herself known at the Youth World Cup.


Her teammate, Fenna Elzinga, took one for the team today. Although she had drawn a pleasure horse for the reining competition, she made the best of it. Fenna told me that after a shaky first go and score of zero, she wanted to call it quits for the day. But she knew that wasn't an option and gave it a second shot. She was glad she did, turning in a solid score and redeeming her confidence.

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-02 20:39

Zo te zien heeft Anneke een goede basis gelegd.
Wie weet wat er van ons nog voor geweldigs komt Knipoog

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-02 13:20

En dat voor die Hollanders.....knap allemaal hoor!! Ook nog eens op wildvreemde paarden waar je een weekje op mag oefenen....ronduit TOP! En dan die eerste plaats in cutting, mijn hemel, geen onderdeel wat je makkelijk kunt oefenen hier in Nederland, vergeleken bij de Amerikanen!!! Dan zit de basis toch wel goed, lijkt me zo.