Een vraag!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mystic
Berichten: 19
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-01 10:00

hallo mensen, Ik rijd zelf ook western en vroeg me af waarmee jullie rijden hoofdstel ,sidepull, bosal? en met wat voor zadel?
ik heb zelf een bosal en een fabtron half leer half kunstof zadle heel fijn... mijn pony is 142cm.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-01 20:32

Hoi! Ik rijd met een one-ear hoofdstel met snaffle en een touwteugel, en een zwartleren zadel zonder zilverzooi, met suede zitting voor de koninklijke kont. Ik heb trouwens foto's van je paard gezien: schitterend dier zeg!
Dick rijdt met een bruinleren hoofdstelletje met een klein leren frummeltje bij de frontriem, bruinleren splitreins en een bruinleren zadel zonder poespas, ook met suede zitting.

Mystic
Berichten: 19
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-01 08:16

hahahah dank je sonja... in mijn paard zit ook 50% fjord de andere 50 is draver/new forester... en ze doet het keigoed dat western eheehhe zo zie je maar met de nederlandse knollen kom je er ook wel...hahahah ik vind die fjord van je ook echt gaaf hoor... ( en leo jah wat kun je ervan zeggen...LEKKER DING! ) hehehe En een gave vertaling die dick heeft gemaakt van KWPN heheheh wreed...Ik ga ook een demo rijden bij ada dus wie weet zie ik je nog wel daar en gaan we de fjorden vertegenwoordigen in de western eheheh ( ik dan maar voor 50% ahhahah) Hier heb ik trouwens nog een foto van de spullen waar ik mee rijd deze foto heeft in Country Life magazine gestaan ( en meer ) is niet mijn paard alleen..( en mijn zadel is half kunstof half leer)
Afbeelding

scare your fears with the silence of your screams...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-01 09:28

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Sonja op 2001-02-09 22:08 ]</font>

Mystic
Berichten: 19
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-01 05:23

hahahha Mystic heeft een fan ;0) ( 2 dan he want ik blijf de grootste fan van der hihhih)
nou we zullen hard ons best doen voor je hoor heheheh

scare your fears with the silence of your screams...

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-01 11:30

Jessie, waarom stond die foto op cheyenne in dat blad (ben niet nieuwschierig, weet alleen graag alles)

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: stef op 2001-02-09 23:21 ]</font>

Mystic
Berichten: 19
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-01 15:38

omdat claudia daar in schrijft over westernrijden en ze met mij hele goede fotos had voor beschreven oefeneningen die ze er dus bij heeft gezet

scare your fears with the silence of your screams...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 bezoekers