Uitslagen De Greup

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gisela
Berichten: 1513
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Venray

Uitslagen De Greup

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-02 09:38

Is iemand op de hoogte van de uitslagen van de onderdelen verreden op De Greup? Ben erg nieuwsgierig! Wij wilden gaan maar waren helaas verhinderd. Alvast bedankt.

Groetjes, Gisela

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 14:52

Uhm...even kijken hoor...in de amateur heeft Annemarie van den Toorn gewonnen, en in de open heeft Emily Meijer (spellingsfouten voorbehouden Haha! ) gewonnen. Wie er in de beginners heeft gewonnen is mij ontschoten.

KarinG

Berichten: 179
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Sondel Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 17:59

Ik was tweede in de beginner reining maar om eerlijk te zijn, zegt dat meer over het nivo van de deelnemers (met alle respect) dan over mijn eigen prestatie. Ik ben aan het experimenteren hoe ik mijn heethoofd het beste kan rijden op een wedstrijd en de proef ging verre van goed.

En o wat heb ik een hekel aan de beg. reining pattern. Het is een proef waarin alle oefening vlak op elkaar afgehandeld worden. Je mag net aan 1 snelle cirkel doen, de snelle de andere kant op vlak je meteen af om naar je stop toe te rijden. Je paard krijgt niet de kans te 'settlen' en een ritme te vinden, daar is de proef veel te kort voor. Geef mij maar een volwaardige reiningpattern.