[WN] ja hoor weer een zadelvraag

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ryan

ja hoor weer een zadelvraag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-05 15:29

ik be er nu dus achter dat min zadel niet past. nu kan ik hem inruilen of zo proberen te verkopen, dit laaste lijkt me altijd gunstiger.
helaas ben ik zoals jullie inmiddels we door hebben geen expert op zadel gebied.
mijn vraag is dan ook wat ik voor mijn zadel kan vragen
het is een herefort brand textan yoakum, rooper, donkerbruin met wit.
hij is vorig jaar helemaal nagekeken door horseman in groesen.
graag jullie mening zodat ik hem op de bekende gele pagina kan zetten.

gr ryan.

ops dit is geen verkooptruk of zo hoor, ik weet echt nietwat hij waard is en heb hulp nodig voordat ze me te pakken nemen.

cissy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 17:33

misschien moet je die horseman even bellen, hij heeft tenslotte dat zadel in handen gehad en kan beter een prijs bepalen dan wij op bokt zo zonder foto. Kan heel goed zijn dat ie nog precies weet om welk zadel het gaat...

cornelie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 18:11

Ik heb destijds een taxatierapport laten maken bij HO. is ook heel handig bij verkoop, dan staat er gewoon zwart op wit wat je zadel waard is.

Francis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 01:39

't Is maar wat de gek d'r voor geven wil en dat is verrot weinig heb ik al gemerkt... ik heb een BC die slechts 1½ jaar gebruikt is, heeft nieuw omgerekend ruim 1500 euro gekost en ik heb em nu te koop staan en tot nu toe krijg ik er nog niet de helft voor terug, terwijl een zeer ervaren zadelmaker toch inschatte dat 'ie wel wat meer moest kunnen opbrengen, gezien de kwaliteit van het zadel. Nou, niet dus...
Inruil is dus soms wel handiger, omdat je er dan a. niet mee hoeft te leuren en b. je er vaak nog best redelijk wat voor krijgt (mits je dus echt inruilt, dus iets anders terug koopt... als je'm zo aan een zadelboer wilt verkopen krijg je helemaal weinig terug).