Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
vera schreef:Dan zit ik in Australie.....jammer!!

vera schreef:Misschien kunnen we op een andere datum Louis zo gek krijgen om ergens midden in het land nogmaals hetzelfde verhaal te vertellen?
Maya schreef:Dju, ik kan net die dag niet, wat had je eigenlijk voor het programma in gedachten? Een hele dag? Een middag of een avond of? Maar als je nog eens zoiets kan organiseren heb ik zeker interesse.
Cer schreef:Oei, Venlo... dat is een eind uit de richting...
Als zoiets wat meer aan deze kant van het land gehouden wordt, ben ik zeker geinteresseerd, en anders mn pa wel !
sablou schreef:Zet maar een datum (begin Feb) en locatie (regio Utrecht bijv.) dan gaan wij dat invullen.....
Citaat:Zet maar een datum (begin Feb) en locatie (regio Utrecht bijv.) dan gaan wij dat invullen.....
silvester schreef:Ik ga eens informeren of het bij de rijvereniging bij mij in de buurt kan. Zij hebben een binnenbak en een ruime kantine.
cissy schreef:vlakbij Venlo, das weer te ver...Citaat:Zet maar een datum (begin Feb) en locatie (regio Utrecht bijv.) dan gaan wij dat invullen.....
moet ik me nou weer melden of ben je me vergeten?
Er passen best een hele hoop mensen in mn woonkamer....!
locatie Hei- en Boeicop (vlak onder Vianen utr)
eventueel zou het ook nog op mn stal kunnen (als ik het lief vraag) das 2 km verder... alleen geen binnenbak tot onze beschikking.
greetz
Ciska
)!) cissy schreef:ok, ik zal vast genoeg koek en zuippie inslaan en verwacht een hoop mensen!